Μπορεί η H-D να έχει αναρτήσει στην MV Agusta «πωλητήριο», αυτό δεν σημαίνει όμως ότι το χρονοδιάγραμμα της παρουσίασης νέων μοντέλων έχει εγκαταλειφθεί. Μετά τα νέα Brutale, σειρά έχει το μοτοσικλετιστικό «τοτέμ» της εποχής μας, η μια και μοναδική F4, που ανανεώνεται ριζικά αλλά μόνο σε ότι αφορά στα «έσω» της.
Στο δρόμο που χάραξαν τα Brutale λοιπόν, που σημαίνει σχεδιαστικό «φρεσκάρισμα» στο βαθμό που να γίνεται αντιληπτή η ανανέωση χωρίς να επηρεάζονται οι υπέροχες γραμμές της μοτοσικλέτας και πολύ δουλεία σε κινητήρα και πλαίσιο. Απόντος του Tamburini, η MVAgusta επέλεξε να μην πειράξει αυτό που προσδιορίζει την F4 ως πρότυπο, δηλαδή το design της και κατά τη γνώμη μας πολύ σοφά έπραξε!
Μέχρι στιγμής, η MV Agusta είχε δώσει στη δημοσιότητα μια …ατμοσφαιρική φωτογραφία από το μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας, ενώ τώρα, λίγες μόλις ημέρες πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στην έκθεση του Μιλάνου, έχουμε τη δυνατότητα να θαυμάσουμε και την ουρά.
Όπως και στο μπροστινό μέρος, όπου διατηρείτε το χαρακτηριστικό «ρομβοειδές» σώμα φωτισμού με κάποιες μικρές αλλαγές, έτσι και πίσω παραμένει –αλίμονο!- το σήμα κατατεθέν της F4, που δεν είναι άλλο από τις τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξαγωγής. Η σχεδιαστική ανανέωση έγκειται στο σχήμα και όχι στη διάταξη, με τις εξατμίσεις να έχουν πλέον τετραγωνική και όχι κυκλική διατομή, ενώ και τα πλαστικά της ουράς έχουν αλλάξει, διατηρώντας ωστόσο τις βασικές γραμμές αναλλοίωτες.
Σε ότι αφορά στα «έσω» τώρα, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί τίποτα επισήμως, οι φήμες θέλουν να έχει γίνει πολύ δουλειά στο κινητήρα των 998 κ.εκ., με την απόδοση να φθάνει τους 186 ίππους στις 12.900 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω αυλών εισαγωγής μεταβλητού μήκους, υπάρχει επίσης συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, ενώ νέο –σύμφωνα πάντα με τις φήμες- στοιχείο, θα αποτελέσει το πιο hi-tech traction control της αγοράς, με ρυθμίσεις σε οκτώ διαφορετικές παραμέτρους.Τέλος, νέο φημολογείται ότι θα είναι το πλαίσιο, καθώς και το μονόμπρατσο ψαλίδι.