Μια πρόγευση από τη μελλοντική δυναμική της Moto Guzzi, έδωσαν τα τέσσερα concepts που παρουσιάστηκαν στην EICMA. Τα τρία μοντέλα της ομάδας «V12» σχεδιάστηκαν από τον Pierre Terblanche, ενώ το V7 αποτελεί δημιουργία του τμήματος design της Guzzi.
Τα concepts αυτά αποτελούν μια έμμεση δήλωση για την πορεία που θα ακολουθήσει η Moto Guzzi στο μέλλον και από ότι φαίνεται, η πορεία αυτή θα έχει δύο κατευθύνσεις. Από τη μια η σύγχρονη εικόνα της εταιρείας που εκφράζεται από τα φουτουριστικά V12 και από την άλλη το –δύσκολα να το αγνοήσει κανείς- ένδοξο παρελθόν, που αντανακλάται στο υπέροχο V7 Clubman Racer.
V12 X, V12 Strada, V12 Le Mans
Σε ότι αφορά στα V12 concepts, αποτελούν μια σπουδή για τα μελλοντικά Guzzi, που θα συνδυάζουν τις σύγχρονες τάσεις με τον κλασσικό, εγκάρσια τοποθετημένο και αερόψυκτο V κινητήρα. Ο κινητήρας (στην προκειμένη περίπτωση ο τετραβάλβιδος των 1200 κ.εκ.) αποτελεί και στα τρία μοντέλα τον βασικό άξονα και το τμήμα που αναδεικνύεται περισσότερο απ΄ όλα.
Με κοινή συνισταμένη λοιπόν αυτό, ο Terblanche (σε συνεργασία με τον Miguel Galluzzi) δημιούργησε τρεις μοτοσικλέτες διαφορετικού χαρακτήρα, το V12 X, το V12 Strada και το V12 Le Mans. Αν επιχειρήσουμε να τα κατηγοριοποιήσουμε, θα λέγαμε πως το X ανήκει στα naked / allround, το Strada έχει στοιχεία από mega motard και dirt track και τέλος, το Le Mans είναι το streetfighter της «παρέας», μόνο που έχουμε σοβαρότατες ενστάσεις για τη «άκυρη» χρήση του θρυλικού αυτού ονόματος σε μια μοτοσικλέτα σαν και αυτή...
Η Moto Guzzi δεν έχει αναφέρει τίποτα μέχρι στιγμής για την προοπτική παραγωγής οποιουδήποτε από τα V12 concepts, ωστόσο ο Terblanche σε δηλώσεις του ανέφερε ότι αν κάτι τέτοιο αποφασιστεί και οι τρεις μοτοσικλέτες είναι «συμβατές» κατά 80%.
V7 Clubman Racer
Ερώτηση: Μέχρι που μπορεί να φτάσει το customizing σε ένα απλό V7;
Απάντηση: Σε βαθμό τέτοιο που να χάσεις τον ύπνο σου!
…και αυτό είναι κάτι που το επιβεβαιώνει απόλυτα η Moto Guzzi, με το πανέμορφο κατά την άποψη μας Clubman Racer. Το να αναφερθούμε σε όλες τις μετατροπές, επεμβάσεις και τροποποιήσεις που έχουν γίνει στη μοτοσικλέτα είναι εξαιρετικά δύσκολο και αυτό γιατί α)δεν τις γνωρίζουμε και β) και να τις γνωρίζαμε θα θέλαμε πολύ χρόνο και πολύ χώρο.
Όπως και να έχει η ουσία είναι αλλού, το Clubman Racer δημιουργήθηκε για να αναδείξει μια άλλη πτυχή των νέο-ρετρό, δηλαδή τη δυνατότητα εκτεταμένου «σκαλίσματος» και «φτιαξίματος», ενώ ταυτόχρονα ανιχνεύει και τις αντιδράσεις του κοινού σε μια ενδεχόμενη παρουσίαση νέων μοντέλων στη κατηγορία αυτή. Η Moto Guzzi άλλωστε έχει ένα γεμάτο «οπλοστάσιο» από θρυλικά ονόματα και αρκτικόλεξα και αν το κοινό πει το «ναι», μπορεί να εξαπολύσει μια χωρίς προηγούμενο «επίθεση».