Το ισχυρότερο και πιο εξελιγμένο μηχανικό σύνολο του Mandello εφαρμόσθηκε και στο τουριστικό Norge GT, προσδίδοντας στη μοτοσικλέτα την απαραίτητη για το χαρακτήρα και τη χρήση της περίσσεια ίππων. Μικρές επίσης αλλαγές, συμπληρώνουν τα νέα στοιχεία του Norge για το 2010.
Ο τετραβάλβιδος (ανά κεφαλή για να μην γίνει μπέρδεμα με τo «8V») κινητήρας των 1.151 κ.εκ., αποδίδει 105 ίππους και 11,5 kg-m ροπής, έναντι των 95 ίππων και των 10,1 kg-m ροπής που απέδιδε ο κινητήρας του προηγούμενου μοντέλου. Η αύξηση αυτή μπορεί να μην μετατρέπει το Norge σε διηπειρωτικό πύραυλο, σίγουρα όμως είναι ευπρόσδεκτη και θα προσφέρει αυτό το «λίγο παραπάνω» στη μέση ωριαία ταχύτητα και στις προσπεράσεις.
Εκτός από τον νέο κινητήρα, το Norge GT του 2010 φέρει σκληρότερα ελατήρια στις αναρτήσεις, «για πιο sport συμπεριφορά» ισχυρίζεται η Moto Guzzi, για καλύτερο έλεγχο με πλήρες φορτίο λέμε εμείς. Νέο είναι και το fairing, που επανασχεδιάσθηκε για να προσφέρει αποτελεσματικότερη προστασία στους αναβάτες και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, βελτιώνοντας τη ροή του αέρα προς αυτόν.
Τέλος, το μοντέλο εξακολουθεί να διατίθεται σε εκδόσεις με ή χωρίς ABS.