Μπορεί προς το παρόν η σχετική νομοθεσία να παρουσιάζει κάποια κενά και να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι ημερομηνίες έναρξης των διαδικασιών, ωστόσο το σίγουρο είναι πως στο άμεσο μέλλον οι μοτοσικλέτες θα περνάνε από έλεγχο ΚΤΕΟ.
Οι περισσότερες συνισταμένες έχουν διευθετηθεί και απομένουν ορισμένες διευκρινήσεις για να δοθεί το τελικό ok, που θα σημάνει την έναρξη των έλεγχων ΚΤΕΟ και για τα δίκυκλα. Σε μια πρώτη ανάγνωση, ο τεχνικός έλεγχος όλων των δικύκλων είναι φυσικά καλοδεχούμενος, αφού με αυτό τον τρόπο πολλές ακατάλληλες (και επικίνδυνες) για κυκλοφορία μοτοσικλέτες, θα επισκευαστούν ή θα αποσυρθούν (με ότι συνεπάγεται αυτό και για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας). Και φυσικά το ίδιο ισχύει και για όσες μοτοσικλέτες αποδειχθούν ιδιαίτερα ρυπογόνες (αν και από τη φύση του το μέσο είναι «eco friendly» άρα εδώ η επίτευξη κάποιων στόχων μείωσης ρύπων δεν θα είναι ,τουλάχιστον εύκολα, «ορατή»). Από την άλλη όμως, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο εμφάνισης της γνωστής «ελαστικότητας» στους ελέγχους των κρατικών ΚΤΕΟ (με το αζημίωτο φυσικά) αν και –πλέον- η ύπαρξη των ιδιωτικών ΚΤΕΟ (επιχειρήσεις οι οποίες επενδύουν σοβαρά σε αυτό) μάλλον θα ισορροπήσει αυτό το φαινόμενο μέσω αξιόπιστων ελέγχων. Αρκετοί είναι λοιπόν, αυτοί που αντιδρούν κάνοντας λόγο για ένα ανώφελο και χωρίς νόημα μέτρο καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα, ενώ παράλληλα ισχυρίζονται πως αν το κράτος ενδιαφερόταν πραγματικά για την ασφάλεια μας, θα φρόντιζε πρώτα από όλα να διορθώσει τα επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου.
Ποια είναι η δική σας άποψη ? Θα μας ωφελήσουν ουσιαστικά ή απλά θα μας επιβαρύνουν (οικονομικά) οι έλεγχοι ΚΤΕΟ ?
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ.
ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΟ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Ή ΑΣΧΕΤΩΝ. Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΦΙΞΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ ΑΠ΄ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙ ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ. Ν.ΑΝΔΡΕΣΑΚΗΣ
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΛΕΦΤΑ.ΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΕΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΚΤΕΟ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ....
Παιδια εγώ πιστεύω οτι είναι καθαρά εισπρακτικό το μέτρο αυτό.Αντι να μας επικρωτούν που δεν ρυπαίνουμε το περιβάλλον τόσο, που δεν συμβάλουμε στο κυκλοφοριακό χάος και αλλα πολλα,μας περνανε και απο ΚΤΕΟ τωρα.Ε Λ Ε Ο Σ !
καλησπερα με λενε χρηστο και ειμαι 21.οδηγω μηχανη 5χρονια και τωρα ειμαι κατοχος ενος 1000.γενικα το μετρο δν θα παει μπροστα αλλα ακουω καποιους που λενε οτι οδηγουν χρονια να κανουν παραπονα για τις εξατμισεις,μαλλον δν ξερουν τι τους γινεται αν δεν υπηρχαν και αυτες για να μας ακουν θα ειμασταν νεκροι καιρο τωρα γιατι ο καθενας ειναι στον κοσμο του και κοιταει μονο ευθεια..το κτεο δν θα αποτρεψει κανεναν να βαλει εξατμιση.
ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝΕ ΚΑΡΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΝ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΤΕΛΗ.ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΤΕΟ ΤΟΤΕ.ΑΡΑ ΧΡΗΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ
Ολα τα κανουνε για να μαζεψουν χρημα.Αν εχεις εστω και ενα μικρο ατυχημα και πρεπει να νοσηλευτεις θα δεις πιο ειναι το κρατος μας. Ντροπη τους.Οι πολιτες δεν εχουν μονο υποχρεωσεις αλλα και δικαιωματα.
Σταματης,ηλικια 50 ,οδηγαω ανελιπως μοτο απο το 1976,ειμαι κατοχος 3 μοτο(κτεο χ 3),δεν εχω προβλημα με αυτο,το θεμα ειναι να φτιαξουν πρωτα κανενα δρομο σοβαρο,και μετα βλεπουμε για τα υπολοιπα....επιπλεον αυτους τους απαραδεκτους ηχορυπαντες που σου σπανε τα αυτια με τις εξατμισεις τους ας τους αναλαβει η τροχαια που ετσι πρεπει...τελικα πιστευω οπως και πολλοι φιλοι μου οτι το μετρο ειναι καθαρα εισπρακτικο, και κανενα αρμοδιο δεν ενδιαφερει αν εγω φαω τα μουτρα μου σε κανενα παλιογλιστερολακουβοδρομο....
ΣΩΣΤΟΣ !!! Ο συν-άδελφος που έγραψε ότι "η εφαρμογή τού μέτρου καθορίζει τον ...χαρακτήρα του" ,είναι έτη φωτός μπροστά.Ολα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες...ή φτιάχνεις ένα μέτρο και το εφαρμόζεις με στόχο να πετύχεις όλα όσα σε οδήγησαν στο να το φτιάξεις ή ...πήγαινε για ψάρεμα καλύτερα.
Πιστεύω πως τα κτεο για τις μοτοσυκλέτες είναι παντελώς άχρηστα. Δηλαδή τι?? θα σταματήσουν να κυκλοφορούν οι παπάκηδες με jebring και χωρίς φώτα!! Στην μια είναι 2 βίδες για να αλλάξεις εξάτμιση και 5 λεπτά χρόνος οπότε όποιος θέλει να κάνει φασαρία θα κάνει... και απο την άλλη έλενχος δεν υπάρχει πουθενά οπότε όποιος δεν θέλει να βάλει ούτε φώτα ούτε να αλλάξει αναρτήσεις, πιρούνια, τροχούς, ελαστικά κ.α. απλά δεν θα περάσει ποτέ από το κτεο. Κτεο θα πάνε αυτοί που έχουν την μηχανή πάντα σωστά συντηρημένη και το κακό είναι ότι θα είναι ένα επιπλέον κόστος για αύτους και ίσως να χρειαστεί να μειώσουν το κόστος συντήρησης για να πάνε να τα ακουμπήσουν στο κράτος. Με ποιό δικαίομα θα με ελένξει το κράτος κάνοντας κάθε μέρα 60χλμ. για να πάω στην δουλειά μου έχω να περάσω από 500 λακούβες και μιλάμε για τον Κηφησο ( εθνική οδός ) όχι για το στενό της γειτονιάς μου!! Τον τελευταίο χρόνο έχω αλλάξει 3 ζάντες ( 1 μπροστά και 2 πίσω ) μάλιστα την τελευταία φορά έκανα τον superman για 2-3 δευτ. μέχρι να καταφέρω να κάτσω ξανά πάνω στην σέλα της μηχανής αφού έπεσα σε ένα πηγάδι τηε εθνικής με την υπερβολική ταχήτητα τον 80χλμ. την ώρα...
TO BΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑΤΑ ΘΟΡΥΒΟΥ. Π.Χ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΜΟΤΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΦΛΑΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΣΩΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ.ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΚΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΕ 2 ΕΧΘΡΟΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΟΔΗΓΟΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΤΕΟ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΤΕΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΤΕΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΙ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΚΤΕΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΤΡΟΧΑ ?? ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΚΤΕΟ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ?? ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ-ΤΑΞΙ-ΦΟΡΤΗΓΑ ΝΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ ΜΑΥΡΙΛΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΟΔΕΙΑΣ. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΗΓΕ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΤΕΟ ΟΧΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΤΕΟ ( εφοσον δεν χρηματιζετε ), ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ???????????????? ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΝΧΕΙΣ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΕΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΛΕΝΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΙΟΥ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΟΤΕΩΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑΣ ???????????????????? ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΛΕΝΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ "ΚΤΕΟ" ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΛΕΝΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ???????????
Οποτε μια κυβερνηση τα βρει σκουρα με τα οικονομικα την πληρωνουν τα αμαξια και οι μηχανες.Ας φτιαξουν πρωτα το σουπερ οδικο δικτυο που εχουμε και μετα ας κανουν κτεο και για τους ανθρωπους.Ποιος λογικος αναβατης δεν θα συντηρει σωστα τη μηχανη του?Θα πρεπει να περασει κτεο για να δει αν εχει προβλημα?Αλλα η ευκολια του "φερε λεφτα" μας οδηγει στο να ψαχνουμε νεους εισπρακτικους τροπους.Αν τους ενδιαφερει οντως η ασφαλεια μας ας το κανουν δωρεαν.Και τα ιδιωτικα κτεο να πληρωνονται με ποσοστο απο τα τελη κυκλοφοριας.Τοσα τελη πληρωνουμε ΑΔΙΚΑ ας δωσει κατι και το κρατος.
Δηλαδή ένα όχημα που πέρασε ΚΤΕΟ είναι ασφαλές να κυκλοφορεί μέχρι τον επόμενο έλεγχο? Παραφροσύνη, αυτό είναι το ΚΤΕΟ. Γιατί? Γιατί βγαίνοντας απο το ΚΤΕΟ αν εσύ κόψεις το λάστιχο σε ενα πεζοδρόμιο ή σπάσεις το σύστημα διεύθυνσης αυτο δεν θα περιμένει μεχρι τον επόμενο ελεγχο να αστοχίσει. Απλα είναι άλλος ενας τρόπος να στα παιρνουν ευγενικά!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΤΙ ΧΡΩΣΤΑΩ?ΜΟΝΟ 40ευρώ.πόσο περίπου θα περιμένω?καθόλου,αν βιάζεστε μπορείτε να φύγετε αφού πληρώσατε......... Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΥΚΛΥΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.ΕΝΑΣ ΣΟΦΡΩΝ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΗΜΗΧΑΝΕΣ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ 2 ΡΟΔΕΣ,ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΑΝΑΒΑΛΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.φέρτε τα λεφτά λοιπόν!
Αξιότιμοι συντάκτες και αναγνώστες του mototriti,
ο αντικειμενικός και αδιάβλητος τεχνικός έλεγχος των δικύκλων αδιαμφισβήτητα δύναται να παράγει κοινωνικές αξίες και σημαντικά οφέλη, αρκεί να εκτελείται ορθά, με αδιάβλητες διαδικασίες και αδιάσπαστα μετρητικά συστήματα. Δυστυχώς έως σήμερα και σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του ΥΜΕ, διαφαίνεται ότι το υπάρχον σύστημα τεχνικών ελέγχων στην Ελλάδα πάσχει ΣΟΒΑΡΑ, είναι διάτρητο και θεωρείται πλέον παρωχημένο. Διακρίνονται τεράστιες αποκλίσεις επί του παραγόμενου αποτελέσματος τεχνικών ελέγχων σε όλα τα Δημόσια και Ιδιωτικά ΚΤΕΟ, δεδομένο που υποδηλώνει το ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ έλλειμμα ενδιαφέροντος και αξιοπιστίας πρωτίστως της πολιτείας, καθώς και την ταχεία ανάπτυξη έντονων κερδοσκοπικών φαινομένων. Πιο συγκεκριμένα, προκύπτει ότι τα ποσοστά αποτυχίας ελέγχων στα ΚΤΕΟ & ΙΚΤΕΟ σε όλη την Ελλάδα κυμαίνονται από 0,01% έως και 37%. Σημειώνεται επίσης, ότι όλα τα δημόσια ΚΤΕΟ λειτουργούν πλέον παράνομα λόγω αδυναμίας εκσυγχρονισμού και διαπίστευσης της λειτουργίας τους έως τις 31/12/2008 και έπειτα από πάμπολλες παρατάσεις από το 2002, συμπαρασύροντας έτσι το σύνολο των ΚΤΕΟ της αγοράς σε διολίσθηση και εκτροπή έναντι του νόμου.
Δεδομένα αντιφατικά στον βασικό σκοπό των τεχνικών ελέγχων, και απαράδεκτα διότι τεχνικά και νομοθετικά ο τεχνικός έλεγχος ΚΤΕΟ είναι ΕΝΑΣ και δεν θα έπρεπε να εντοπίζονται τόσο μεγάλες διακυμάνσεις και ανομοιομορφίες στο συνολικό παραγόμενο έργο. Τα προηγούμενα χρόνια δυστυχώς υπήρξαν πάμπολλες ευνοϊκές μεταχειρίσεις και ρυθμίσεις υπέρ ορισμένων συνδικαλιστικών οργανώσεων και οργανωμένων οικονομικών συμφερόντων που συντελούν στο σημερινό δυσμενές αποτέλεσμα σε ένα τόσο σημαντικό λειτούργημα όπως το ΚΤΕΟ, και καταλήγοντας πλέον να απειλούν τη υγεία και ασφάλεια όλων μας ανεξαιρέτως.
Θα πρέπει λοιπόν, ΑΜΕΣΑ όλοι οι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί και δημόσιοι φορείς και πρωτίστως η πολιτεία να συνεργαστούν ώστε να εφαρμοσθεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ένα σύγχρονο, αδιάβλητο και αξιόπιστο σύστημα ελέγχων σε όλα τα δημόσια και πλέον και ιδιωτικά ΚΤΕΟ και μετά να ενταχθούν εκ του ασφαλούς νέες κατηγορίες ελέγχων όπως αυτή των δικύκλων.
Αν δεν αλλάξουν οι έως και σήμερα διάτρητες διαδικασίες τεχνικού ελέγχου, το μέτρο είναι σίγουρο ότι θα αποτύχει διότι πολύ απλά θα καταλήξει εισπρακτικού και όχι ουσιαστικού αποτελέσματος.
Αθήνα, 25/11/2009
Με εκτίμηση,
Κωνσταντίνος Βήκας
Πρόεδρος
Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ
τηλ: 210 340 7800
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΟ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Ή ΑΣΧΕΤΩΝ. Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΦΙΞΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ ΑΠ΄ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙ ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ. Ν.ΑΝΔΡΕΣΑΚΗΣ
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΛΕΦΤΑ.ΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΕΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΚΤΕΟ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ....
Παιδια εγώ πιστεύω οτι είναι καθαρά εισπρακτικό το μέτρο αυτό.Αντι να μας επικρωτούν που δεν ρυπαίνουμε το περιβάλλον τόσο, που δεν συμβάλουμε στο κυκλοφοριακό χάος και αλλα πολλα,μας περνανε και απο ΚΤΕΟ τωρα.Ε Λ Ε Ο Σ !
καλησπερα με λενε χρηστο και ειμαι 21.οδηγω μηχανη 5χρονια και τωρα ειμαι κατοχος ενος 1000.γενικα το μετρο δν θα παει μπροστα αλλα ακουω καποιους που λενε οτι οδηγουν χρονια να κανουν παραπονα για τις εξατμισεις,μαλλον δν ξερουν τι τους γινεται αν δεν υπηρχαν και αυτες για να μας ακουν θα ειμασταν νεκροι καιρο τωρα γιατι ο καθενας ειναι στον κοσμο του και κοιταει μονο ευθεια..το κτεο δν θα αποτρεψει κανεναν να βαλει εξατμιση.
ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝΕ ΚΑΡΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΝ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΤΕΛΗ.ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΤΕΟ ΤΟΤΕ.ΑΡΑ ΧΡΗΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ
Ολα τα κανουνε για να μαζεψουν χρημα.Αν εχεις εστω και ενα μικρο ατυχημα και πρεπει να νοσηλευτεις θα δεις πιο ειναι το κρατος μας. Ντροπη τους.Οι πολιτες δεν εχουν μονο υποχρεωσεις αλλα και δικαιωματα.
ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Σταματης,ηλικια 50 ,οδηγαω ανελιπως μοτο απο το 1976,ειμαι κατοχος 3 μοτο(κτεο χ 3),δεν εχω προβλημα με αυτο,το θεμα ειναι να φτιαξουν πρωτα κανενα δρομο σοβαρο,και μετα βλεπουμε για τα υπολοιπα....επιπλεον αυτους τους απαραδεκτους ηχορυπαντες που σου σπανε τα αυτια με τις εξατμισεις τους ας τους αναλαβει η τροχαια που ετσι πρεπει...τελικα πιστευω οπως και πολλοι φιλοι μου οτι το μετρο ειναι καθαρα εισπρακτικο, και κανενα αρμοδιο δεν ενδιαφερει αν εγω φαω τα μουτρα μου σε κανενα παλιογλιστερολακουβοδρομο....
ΣΩΣΤΟΣ !!! Ο συν-άδελφος που έγραψε ότι "η εφαρμογή τού μέτρου καθορίζει τον ...χαρακτήρα του" ,είναι έτη φωτός μπροστά.Ολα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες...ή φτιάχνεις ένα μέτρο και το εφαρμόζεις με στόχο να πετύχεις όλα όσα σε οδήγησαν στο να το φτιάξεις ή ...πήγαινε για ψάρεμα καλύτερα.
Πιστεύω πως τα κτεο για τις μοτοσυκλέτες είναι παντελώς άχρηστα. Δηλαδή τι?? θα σταματήσουν να κυκλοφορούν οι παπάκηδες με jebring και χωρίς φώτα!! Στην μια είναι 2 βίδες για να αλλάξεις εξάτμιση και 5 λεπτά χρόνος οπότε όποιος θέλει να κάνει φασαρία θα κάνει... και απο την άλλη έλενχος δεν υπάρχει πουθενά οπότε όποιος δεν θέλει να βάλει ούτε φώτα ούτε να αλλάξει αναρτήσεις, πιρούνια, τροχούς, ελαστικά κ.α. απλά δεν θα περάσει ποτέ από το κτεο. Κτεο θα πάνε αυτοί που έχουν την μηχανή πάντα σωστά συντηρημένη και το κακό είναι ότι θα είναι ένα επιπλέον κόστος για αύτους και ίσως να χρειαστεί να μειώσουν το κόστος συντήρησης για να πάνε να τα ακουμπήσουν στο κράτος. Με ποιό δικαίομα θα με ελένξει το κράτος κάνοντας κάθε μέρα 60χλμ. για να πάω στην δουλειά μου έχω να περάσω από 500 λακούβες και μιλάμε για τον Κηφησο ( εθνική οδός ) όχι για το στενό της γειτονιάς μου!! Τον τελευταίο χρόνο έχω αλλάξει 3 ζάντες ( 1 μπροστά και 2 πίσω ) μάλιστα την τελευταία φορά έκανα τον superman για 2-3 δευτ. μέχρι να καταφέρω να κάτσω ξανά πάνω στην σέλα της μηχανής αφού έπεσα σε ένα πηγάδι τηε εθνικής με την υπερβολική ταχήτητα τον 80χλμ. την ώρα...
all for the many
TO BΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑΤΑ ΘΟΡΥΒΟΥ. Π.Χ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΜΟΤΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΦΛΑΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΣΩΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ.ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΚΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΕ 2 ΕΧΘΡΟΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΟΔΗΓΟΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΤΕΟ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΤΕΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΤΕΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΙ.
Για ποιό λόγο τα Ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο δεν πιέζουν να κλείσουν τα Δημόσια ΚΤΕΟ αφού λέτε πως είναι παράνομα;Και ποιά είναι η κατάσταση;Ευχαριστω.
το κεντρο της αθηνας καθε μερα μαζευουν μηχανακια κατι αντιστοιχο για την κονομα ειναι και το κτεο
η εφαρμογή καθορίζει το αν ειναι εισπρακτικό ή οχι το μέτρο....η γνώμη μου είναι ότι μηχανάκια που όλα κρέμονται πρεπει να κατασχονται ΕΠΙΤΟΠΟΥ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΚΤΕΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΤΡΟΧΑ ?? ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΚΤΕΟ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ?? ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ-ΤΑΞΙ-ΦΟΡΤΗΓΑ ΝΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ ΜΑΥΡΙΛΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΟΔΕΙΑΣ. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΗΓΕ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΤΕΟ ΟΧΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΤΕΟ ( εφοσον δεν χρηματιζετε ), ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ???????????????? ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΝΧΕΙΣ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΕΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΛΕΝΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΙΟΥ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΟΤΕΩΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑΣ ???????????????????? ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΛΕΝΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ "ΚΤΕΟ" ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΛΕΝΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ???????????
ειναι μετρο καθαρα εισπρακτικου χαρακτηρα μονο καποιος ηλιθιος δεν θα το καταλαβαινε.
Οποτε μια κυβερνηση τα βρει σκουρα με τα οικονομικα την πληρωνουν τα αμαξια και οι μηχανες.Ας φτιαξουν πρωτα το σουπερ οδικο δικτυο που εχουμε και μετα ας κανουν κτεο και για τους ανθρωπους.Ποιος λογικος αναβατης δεν θα συντηρει σωστα τη μηχανη του?Θα πρεπει να περασει κτεο για να δει αν εχει προβλημα?Αλλα η ευκολια του "φερε λεφτα" μας οδηγει στο να ψαχνουμε νεους εισπρακτικους τροπους.Αν τους ενδιαφερει οντως η ασφαλεια μας ας το κανουν δωρεαν.Και τα ιδιωτικα κτεο να πληρωνονται με ποσοστο απο τα τελη κυκλοφοριας.Τοσα τελη πληρωνουμε ΑΔΙΚΑ ας δωσει κατι και το κρατος.
Ένα καλό "άλλοθι" για γερή μπάζα από τους υπουργούς των αρμοδίων υπουργείων.
Δηλαδή ένα όχημα που πέρασε ΚΤΕΟ είναι ασφαλές να κυκλοφορεί μέχρι τον επόμενο έλεγχο? Παραφροσύνη, αυτό είναι το ΚΤΕΟ. Γιατί? Γιατί βγαίνοντας απο το ΚΤΕΟ αν εσύ κόψεις το λάστιχο σε ενα πεζοδρόμιο ή σπάσεις το σύστημα διεύθυνσης αυτο δεν θα περιμένει μεχρι τον επόμενο ελεγχο να αστοχίσει. Απλα είναι άλλος ενας τρόπος να στα παιρνουν ευγενικά!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΤΙ ΧΡΩΣΤΑΩ?ΜΟΝΟ 40ευρώ.πόσο περίπου θα περιμένω?καθόλου,αν βιάζεστε μπορείτε να φύγετε αφού πληρώσατε......... Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΥΚΛΥΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.ΕΝΑΣ ΣΟΦΡΩΝ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΗΜΗΧΑΝΕΣ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ 2 ΡΟΔΕΣ,ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΑΝΑΒΑΛΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.φέρτε τα λεφτά λοιπόν!
Αξιότιμοι συντάκτες και αναγνώστες του mototriti, ο αντικειμενικός και αδιάβλητος τεχνικός έλεγχος των δικύκλων αδιαμφισβήτητα δύναται να παράγει κοινωνικές αξίες και σημαντικά οφέλη, αρκεί να εκτελείται ορθά, με αδιάβλητες διαδικασίες και αδιάσπαστα μετρητικά συστήματα. Δυστυχώς έως σήμερα και σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του ΥΜΕ, διαφαίνεται ότι το υπάρχον σύστημα τεχνικών ελέγχων στην Ελλάδα πάσχει ΣΟΒΑΡΑ, είναι διάτρητο και θεωρείται πλέον παρωχημένο. Διακρίνονται τεράστιες αποκλίσεις επί του παραγόμενου αποτελέσματος τεχνικών ελέγχων σε όλα τα Δημόσια και Ιδιωτικά ΚΤΕΟ, δεδομένο που υποδηλώνει το ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ έλλειμμα ενδιαφέροντος και αξιοπιστίας πρωτίστως της πολιτείας, καθώς και την ταχεία ανάπτυξη έντονων κερδοσκοπικών φαινομένων. Πιο συγκεκριμένα, προκύπτει ότι τα ποσοστά αποτυχίας ελέγχων στα ΚΤΕΟ & ΙΚΤΕΟ σε όλη την Ελλάδα κυμαίνονται από 0,01% έως και 37%. Σημειώνεται επίσης, ότι όλα τα δημόσια ΚΤΕΟ λειτουργούν πλέον παράνομα λόγω αδυναμίας εκσυγχρονισμού και διαπίστευσης της λειτουργίας τους έως τις 31/12/2008 και έπειτα από πάμπολλες παρατάσεις από το 2002, συμπαρασύροντας έτσι το σύνολο των ΚΤΕΟ της αγοράς σε διολίσθηση και εκτροπή έναντι του νόμου. Δεδομένα αντιφατικά στον βασικό σκοπό των τεχνικών ελέγχων, και απαράδεκτα διότι τεχνικά και νομοθετικά ο τεχνικός έλεγχος ΚΤΕΟ είναι ΕΝΑΣ και δεν θα έπρεπε να εντοπίζονται τόσο μεγάλες διακυμάνσεις και ανομοιομορφίες στο συνολικό παραγόμενο έργο. Τα προηγούμενα χρόνια δυστυχώς υπήρξαν πάμπολλες ευνοϊκές μεταχειρίσεις και ρυθμίσεις υπέρ ορισμένων συνδικαλιστικών οργανώσεων και οργανωμένων οικονομικών συμφερόντων που συντελούν στο σημερινό δυσμενές αποτέλεσμα σε ένα τόσο σημαντικό λειτούργημα όπως το ΚΤΕΟ, και καταλήγοντας πλέον να απειλούν τη υγεία και ασφάλεια όλων μας ανεξαιρέτως. Θα πρέπει λοιπόν, ΑΜΕΣΑ όλοι οι εμπλεκόμενοι ιδιωτικοί και δημόσιοι φορείς και πρωτίστως η πολιτεία να συνεργαστούν ώστε να εφαρμοσθεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ένα σύγχρονο, αδιάβλητο και αξιόπιστο σύστημα ελέγχων σε όλα τα δημόσια και πλέον και ιδιωτικά ΚΤΕΟ και μετά να ενταχθούν εκ του ασφαλούς νέες κατηγορίες ελέγχων όπως αυτή των δικύκλων. Αν δεν αλλάξουν οι έως και σήμερα διάτρητες διαδικασίες τεχνικού ελέγχου, το μέτρο είναι σίγουρο ότι θα αποτύχει διότι πολύ απλά θα καταλήξει εισπρακτικού και όχι ουσιαστικού αποτελέσματος. Αθήνα, 25/11/2009 Με εκτίμηση, Κωνσταντίνος Βήκας Πρόεδρος Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ τηλ: 210 340 7800