LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι θα θέλατε να παρουσιάσουν οι κατασκευαστές;

Ιδανική μοτοσικλέτα για όλες τις χρήσεις δεν υπάρχει, ωστόσο υπάρχει μια ιδεατή μοτοσικλέτα για τον καθένα από εμάς. Αν υποθέσουμε πως αναλαμβάνετε χρέη manager, σχεδιαστή και μηχανικού ταυτοχρόνως σε μια εταιρεία της αρέσκειας σας, τι μοτοσικλέτα θα βγάζατε στη παραγωγή;

 
…και επίσης τι θα αλλάζατε σε υπάρχοντα μοντέλα της αγοράς; Βασική προϋπόθεση είναι οι απαντήσεις σας να διέπονται από κάποια λογική, καθώς μπορεί ναι μεν ένα δίχρονο V4 στα 1400 κ.εκ. να αποτελεί τον ορισμό της ιδεατής μοτοσικλέτας για εσάς, πολύ δύσκολα ωστόσο θα έμπαινε στη παραγωγή κάτι τέτοιο.

 
  • xdima...

    Περισσότερες χρηστικές μοτοσικλέτες με φαρδιές και άνετες σέλες για οδηγό και συνεπιβάτη, ροπή σε χαμηλές στροφές και χαμηλές καταναλώσεις. Ωραίο θα ήταν επίσης η Ducati να έβγαζε τη GT 1000 σε λιγότερα κυβικά, με τον κινητήρα του Hypermotard για παράδειγμα.

     
  • n.leo...

    500cc μονοκύλινδρο 2T, άμεσος ψεκασμός, 60ps, street με bikini fairing, ως 130kg, δυνατότητα για αυτόματο κιβώτιο, ...αυτά, γιατί μάλλον φαντασίωση φαίνεται, αν και είναι απόλυτα εφικτό!

     
  • nvour...

    Υβριδικό On-Off περίτα 800cc κατά προτίμηση από Ιάπωνα κατασκευαστή. Και τα άλλα τα βρίσκουμε..

     
  • romeo...

    Υβριδική, 500 κυβ. δικύλινδρο με compressor, αυτόματη, κάτω από 200 κιλά, μεγάλη αυτονομία (400 χιλ. +), on-off (π.χ. xtz660, dominator 650, f800gs) και με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων 200 χιλ. +, νομίζω όχι V2 λόγο αυξημένου βάρους !

     
  • nikos...

    Yamaha TDM 1000 επιτέλους , που το ακούμε τόσα χρόνια αλλά δεν το βλέπουμε ούτε σε φωτογραφία και μάλλον δεν πρόκειται να το δούμε δυστυχώς.

     
  • ioann...

    ΕΝΤΟΥΡΟ 100 ΚΙΛΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 300 ΧΛΜ ΦΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΗ ΣΕΛΑ... ΜΑΚΑΡΙ..

     
  • STYL...

    ηλεκτρικο εντουρο 100 κιλα μαλακια σελα φαρδια με αυτονομια 300 χλμ. μακαρι.....

     
  • k_pap...

    Υβριδική,με ABS και ESP, v2, με ψεκασμό, με προαιρετικό turbo το οποίο θα ενεργοποιείται-απενεργοποιειται όποτε θέλεις,θερμαινόμενο κάθισμα-Μαρσπιέ-Grips, ενσωματομένο MP3,GPS,cruise control, trip control, προσθαφαιρούμενο ανεμοθώρακα...μονόμπρατση, design...bmw R1200c

     
  • stegi...

    εγώ θα ήθελα ένα BMW HP2 με τον καινούργιο κινητήρα με τους 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους σε έκδοση Adventure με μεγάλο τεπόζιτο ανεμοθώρακα και ABS

     
  • p33m...

    BMW F 800 GS. ΑΠΛΑ ΤΟ ΧΤ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ 20ΕΤΙΑΣ. ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ 10-20 ΚΙΛΑ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ. ΑΚΡΙΒΟΥΤΣΙΚΟ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΑΡΩΧΥΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.

     
  • duxem...

    θελω ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ DR-Z 450cc ψεκαστό , με λιγο πιο φρεσκια εμφανιση , 135 kg max(με υγρα !), sm ή enduro , με ανατομικη κ μαλακη σελα ...

     
  • duxem...

    θελω ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ DR-Z 450cc ψεκαστό , με λιγο πιο φρεσκια εμφανιση , 135 kg max(με υγρα !), sm ή enduro , με ανατομικη κ μαλακη σελα ...

     
  • frago...

    να μπει τελος στις μοτο τεχνολογιας του 50,τα πιρουνια ειναι για τα παπια.να βαλει η bmw το duolever σε ολα τα μοντελα της και να ξαναβγαλει το radd η yamaha.

     
  • Karid...

    AΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΠΟΛΛΑ ΚΥΒΙΚΑ ΕΞΩ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ.ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΟΚΑΘΕΝΑΣ.ΙΣΩΣ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΕΞΟΔΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΕΑ HONDA CB-XR 300 C-ABS ,AN ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΥΣΙΚΑ.

     
  • krolm...

    on/OFF V2 600-750cc, 170kg redy to go no fuel, 6gears, service 10000+km, 40+hp, diesel if possible, good suspesion and breaks. steel frame, 20+lt fuel tank, 5-6lt/100km, comfortable for 2, weather protection, easy luggage. Just like BMW F800GS/KTM 990 Adv but with no vibrations, lower weight, bigger tank in normal place and no problems like the 2 above. Not much to ask after 100 years of making bikes and calling them NEW.

     
  • micha...

    ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ. Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ "ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ" ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MANA GT 850. Η ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΥΚΙΛΥΝΔΡΟ ON-OFF ΣΤΑ 750-850 ΜΕ ΑΝΕΤΗ ΣΕΛΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΜΟΤΕΡ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΥΙΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ NEO DUCATI MULTISTRADA ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ, ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΨΟΥς ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΚΛΠ.

     
  • achri...

    Χρειαζεται ενα on off με σχετικα χαμηλη- ανετη σελα -ορθια θεση οδηγησης, διχως συμπλεκτη ( κατι σαν dn01),γυρω στα 750 cc με προστασια απο αερα. Ικανο για ταξιδια αλλα και για μεσα στην πολη -να ελισσεται. Αν ενσωματωνει τεχνολογιες ηλεκτρικου - υβριδικου οχηματος ακομα καλυτερα!

     
  • kosta...

    Μοτοσυκλετα με wangel κινητήρα 100hp και να ζυγίζει 100Κg. Οχι άλλα γομάρια μηχανάκια 200+Κg. Δεν είμαστε αρσιβαρίστες ούτε μας αρέσει να πιάνουμε τον ταύρο απο τα κέρατα.

     
  • bigba...

    pisteyw pws kapoia stigmh 8a prepei na bgei sthn paragwgh mia motosykleta poy na mporei na allazei ta xarakthristika ths. Diladi mia street motosykleta poy na afaireitai eykola to fairing na pshlwnei to timoni kai na yparxei h dynatothta allaghs ths 8eshs twn marspie. Na allazei akoma kai h gewmetria gia ka8e mera h gia to taxidi

     
  • paras...

    mia kalh lysh 8a htan ena trikylindro on off 700 kybika me mikres diastaseis exypnh sxediash sto fairing gia prostasi apao ton aera kai mikres exwterikes diastaseis wste kai na boleeyei mesa sthn polh

     
  • nasos...

    Μια μηχανή τετρακύλινδρησε σειρά, με χαμηλό κέντρο βάρους,συνδιασμός VARADERO στη σέλλα και στον όγκο,ευέλικτο(κοντο μεταξονιο)και εξατμίσεις χαμηλά όπως στοTDM 900 με δυνατά φρένα και ανάρτηση όπως των ΚΤΜ(οχι απαραιτητα white power)γύρω στους 110HP και οχι πάνω από 1000cc.Με αμιγώς street χαρακτήρα.

     
  • nikol...

    Μεγαλο μονοκυλινδρο on-off και ενα δικυλινδρο v η εν σειρα εως 750 cc.οπως η Αφρικανα

     
  • panos...

    η αλη8εια ειναι πως μια μοτοσικλετα που να μπορι να κανει τα παντα δεν υπαρχει. Με την σημερθινη τεχνολογια που διαθετουμε το να καταφερουμε να κατασκευασουμε ενα δίτροχο που να εχει την ευκολια σκουτερ τισ επιδοσεισ supersport και τισ ανέσεισ touring. Θεωρω πως το ιδανικο θα ηταν ενα on off μεσαιου κυβισμου το δυνατον ελαφρυτερο

     
  • kyrmp...

    Να επενδύσουν στην εξέλιξη των δίχρονων κινητήρων και να τους κάνουν φιλικούς προς το περιβάλλον για να ξαναδούμε στους δρόμους ψευδοεντόυρο και supersport με 2Τ κινητήρες χωρητικότητας μεχρι 500cc και πολύ καλές επιδόσεις.

     
  • pisto...

    πρώτα απο όλα συμφωνώ με τον φίλο panag ως προς την σκέψη αλλά όχι σε scooter...κάτι σε on-off ή all round μηχανάκι που να είναι το αντίστοιχο δίκυκλο του σκαραβαίου και του 2CV χρειάζεται ένεκα και της οικονμικής κρίσης...όποιος κατασκευαστής το καταλάβει ότι ο κόσμος χρειάζεται μια αξιόπιστη, φθηνή και πολυχρηστική μοτοσικλέτα θα μαζέψει όλο το χρήμα!

     
  • mpana...

    Θα ήθελα ένα λίγο πιο off tiger 1050 στα πρότυπα του 955, χωρίς αλλαγές σε κινητήρα πλαίσιο, αλλά μόνο σε λάστιχα, αναρτήσεις, προστασία.

     
  • panag...

    Αυτο που χρειάζεται, είναι κατι σαν το mp3 LT (που οδηγείται με άδεια αυτοκινήτου), αλλά σε πιο λεπτό, πιο ελαφρύ και 150 cc. Eτσι θα κοστίζει κάτω από 4500 Ευρώ και θα μπορούν να το αγοράσουν πολλοί περισσότεροι νέοι, αλλά και γυναίκες! Σίγουρα αυτό το μηχανάκι θα γινόταν το αυτοκίνητο του λαού!

     
  • gpril...

    Θα ήθελα να επιστρέψει η κατηγορία των μονοκύλινδρων on-off, των πραγματικών όμως on-off. Μοτοσικλέτες στα πρότυπα του ΧΤ660Ζ Tenere της Yamaha δηλαδή. Να βγάλει η Honda ένα νέο Dominator, η Suzuki μία νέα σειρά DR 650 και η Kawasaki να αναβιώσει τo Tengai... ξέρω ότι η μόδα τους έχει περάσει, αλλά επί της ουσίας είναι οι πιο κατάλληλες μοτοσικλέτες για την Ελλάδα.

     

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ