Με το απερχόμενο 2009, πολλά συνέβησαν στην αγορά μοτοσικλέτας. Είδαμε οικονομική κρίση να πλήττει κολοσσούς, την αγορά να κινείται με μικρότερους ρυθμούς, εταιρείες να σταματούν την παραγωγή τους και να παρουσιάζονται λιγότερα νέα μοντέλα από ότι είχαμε συνηθίσει.
Αν δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα συνήθως τα όνειρα συντρίβονται και οι ελπίδες, για την απόκτηση μιας μοτοσικλέτας, ναυαγούν. Η αγορά της εκάστοτε «αγαπημένης» δεν είναι η μόνη μέριμνα για την απόκτηση ενός δικύκλου.
Με κίνδυνο την επανάληψη ενός τετριμμένου κλισέ, αναφέρουμε πως η συντήρηση μιας μοτοσικλέτας είναι το μεγαλύτερο μέρος της σχέσης της με τον αναβάτη. Αυτή η συντήρηση έχει και τα δέοντα έξοδα. Ακόμη, για την σωστή και ασφαλή μετακίνηση μας σε όλα τα τερρέν, ο απαραίτητος εξοπλισμός αναβάτη (και μοτοσικλέτας!) είναι ζωτικής σημασίας. Ασφαλώς και για την αγορά και συντήρηση αυτού του εξοπλισμού υπάρχουν κάποια παρελκόμενα έξοδα. Και φυσικά, υπάρχουν και τα τέλη μεταφοράς και μετακίνησης, όπως είναι αυτά για τα διόδια, τα καύσιμα, τα τέλη ασφάλισης, κυκλοφορίας και, σε ατυχείς περιπτώσεις, τα πρόστιμα του Νόμου…
Φυσικά, όσο πιο καινούργια είναι η μοτοσικλέτα τόσο λιγότερα περιφερειακά έξοδα θα χρειαστούν για τη διατήρηση της καλής λειτουργικής κατάστασής της. Όμως, το κόστος αγοράς σε αυτή την περίπτωση μεγαλώνει. Επίσης, υπάρχουν κατηγορίες μοτοσικλετών, όπως οι «ζημιάρικες» και οι μη, οι «οικονομικές» και οι μη, που έχουν δημιουργηθεί εμπειρικά από τους χρήστες τους, για να κατατάσσονται οι μοτοσικλέτες σε συζητήσεις μεταξύ αναβατών. Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι όσο «μεγαλύτερη» είναι η μοτοσικλέτα, σε χωρητικότητα κινητήρα ή και διαστάσεις, τόσο μεγαλύτερο είναι το κόστος συντήρησής της.
Σαν να μην φτάνουν αυτοί οι παράγοντες για την ιδιοκτησία μοτοσικλέτας, ήρθε και η οικονομική κρίση να περιορίσει και την παραγωγή νέων μοντέλων, ή έστω και ανανεωμένων ήδη υπαρχόντων. Με δεδομένα όλα τα παραπάνω:
Αν εσείς είχατε την οικονομική δυνατότητα για την απόκτηση και διατήρηση της μοτοσικλέτας που θέλετε, και δεδομένης της κατάστασης της βιομηχανίας... -Θα περιμένατε να περάσει η κρίση ώστε να αγοράσετε κάποιο καινούργιο μοντέλο;
-Θα αγοράζατε κάποιο από τα νέα μοντέλα του 2010 ή θα προτιμούσατε να κάνετε υπομονή για κάτι διαφορετικό;
-Θα προτιμούσατε να αγοράσετε μεταχειρισμένο;
Πείτε μας και τη δική σας γνώμη και κερδίστε δύο ασύρματα τηλέφωνα Gigaset E490 (http://gigaset.com/shc/0,1935,gr_el_0_167432_rArNrNrNrN,00.html).
Εδω και καιρό περιμένω να αγοράσω μια μικρού κυβισμού μοτο 250-400 cc.Ελπίζω κάθε μέρα για μοίωση τιμών, μάταια όμως.Οι τιμές είναι απαράδεκτα υψηλές.Πχ VTR 250-5300 E,KLX 250 4800 κλπ
Εγώ ακόμα κι αν είχα τα λεφτά και την όρεξη δε θα έπαιρνα ένα από τα καινούργια του 10. Σιγά τι είδαμε δηλαδη. ελπίζω μόνο όλοι αυτοί να κάνουν κράτει για να βγάλουν τιποτα της προκοπής του χρονου..
ΔυσΤυχώς βιώνω αυΤή Την καΤάσΤαση αυΤό Τον καιρό.
ΜεΤά αΠο κάΠοια χρόνια υΠομονής, έφΤασε ο καιρός
για να Ξεκινήσω Την έρευνα αγοράς. Με όλα αυΤά όμως
Που συμβαίνουν γύρω μου, ρωΤάω Τον ευαΤό μου, "ΜήΠως
να Περίμενα ακόμη ένα χρόνο για να δω Πώς Θα εΞελιχΘούν
Τα ΠράγμαΤα?". ΑΠο Την άλλη λέω, "ή Τώρα ή ΠοΤέ."
Ακόμη δεν έχω
αΠοφασίσει...Εύχομαι να Πάρω Τη σωσΤή αΠόφαση.
ζω και κινουμαι προσωπικα στην αθηνα 40 χρονια.οποιαδηποτε μεγαλου κυβισμου μηχανη ειναι αχρηστη για αυτη την πολη.μονο μικρου κυβισμου και παλι ο θεος βοηθος αντιμετωπιζοντας τους ασχετους οδηγους αυτοκινητων
Επειδή η μοτοσικλέτα πάνω από όλα είναι πάθος, αυτός που έχει τη δυνατότητα να αγοράσει και να συντηρήσει το μοντέλο που ονειρεύεται, θα το αγοράσει και δεν θα σκεφτεί κάτι παραπάνω.. Μέσα σε αυτούς βάζω και τον εαυτό μου (750cc)... Υποχωρήσεις όλοι κάνουμε λίγο ή πολύ και συμβιβαζόμαστε με κάποια πράγματα. Αγοράζεις μηχανή όχι επειδή είναι νέο μοντέλο αλλά επειδή σου αρέσει, οπότε ναι θα αγόραζα και τώρα. Στη λύση του μεταχειρισμένου δεν είμαι τόσο υπέρ, προτιμώ να περιμένω λίγο παραπάνω και να αγοράζω αυτό που θέλω καινούργιο ή συμβιβάζομαι με κάτι μικρότερο αλλά πάλι καινούργιο.
Θα παρω ενα aprilia sportcity 250 για τις μετακινησεις στην πολη. Καθε χρονο βελτιωνονται οι μηχανες αλλα δεν μπορω να περιμενω αλλο.
Εδω και καιρό περιμένω να αγοράσω μια μικρού κυβισμού μοτο 250-400 cc.Ελπίζω κάθε μέρα για μοίωση τιμών, μάταια όμως.Οι τιμές είναι απαράδεκτα υψηλές.Πχ VTR 250-5300 E,KLX 250 4800 κλπ
Εγώ ακόμα κι αν είχα τα λεφτά και την όρεξη δε θα έπαιρνα ένα από τα καινούργια του 10. Σιγά τι είδαμε δηλαδη. ελπίζω μόνο όλοι αυτοί να κάνουν κράτει για να βγάλουν τιποτα της προκοπής του χρονου..
ΔυσΤυχώς βιώνω αυΤή Την καΤάσΤαση αυΤό Τον καιρό. ΜεΤά αΠο κάΠοια χρόνια υΠομονής, έφΤασε ο καιρός για να Ξεκινήσω Την έρευνα αγοράς. Με όλα αυΤά όμως Που συμβαίνουν γύρω μου, ρωΤάω Τον ευαΤό μου, "ΜήΠως να Περίμενα ακόμη ένα χρόνο για να δω Πώς Θα εΞελιχΘούν Τα ΠράγμαΤα?". ΑΠο Την άλλη λέω, "ή Τώρα ή ΠοΤέ." Ακόμη δεν έχω αΠοφασίσει...Εύχομαι να Πάρω Τη σωσΤή αΠόφαση.
ζω και κινουμαι προσωπικα στην αθηνα 40 χρονια.οποιαδηποτε μεγαλου κυβισμου μηχανη ειναι αχρηστη για αυτη την πολη.μονο μικρου κυβισμου και παλι ο θεος βοηθος αντιμετωπιζοντας τους ασχετους οδηγους αυτοκινητων
Δυστυχώς εχουμε εθιστει στον καταναλωτισμο οπότε ποτέ δεν αγοραζουμε βασει των πραγματικων αναγκων μας. Οπότε, αργά ή γρήγορα, ..θα αγοράσουμε.
Επειδή η μοτοσικλέτα πάνω από όλα είναι πάθος, αυτός που έχει τη δυνατότητα να αγοράσει και να συντηρήσει το μοντέλο που ονειρεύεται, θα το αγοράσει και δεν θα σκεφτεί κάτι παραπάνω.. Μέσα σε αυτούς βάζω και τον εαυτό μου (750cc)... Υποχωρήσεις όλοι κάνουμε λίγο ή πολύ και συμβιβαζόμαστε με κάποια πράγματα. Αγοράζεις μηχανή όχι επειδή είναι νέο μοντέλο αλλά επειδή σου αρέσει, οπότε ναι θα αγόραζα και τώρα. Στη λύση του μεταχειρισμένου δεν είμαι τόσο υπέρ, προτιμώ να περιμένω λίγο παραπάνω και να αγοράζω αυτό που θέλω καινούργιο ή συμβιβάζομαι με κάτι μικρότερο αλλά πάλι καινούργιο.