Τα τελευταία χρόνια, οι μοτοσικλέτες έπαψαν να αποτελούν τον «φτωχό συγγενή» των αυτοκινήτων και αποκτούν συνεχώς νέες τεχνολογίες. Η αρχή έγινε από την ασφάλεια και η τεχνολογική ανάπτυξη συνέχισε σε άλλους τομείς όπως οι επιδόσεις, καθώς και, εσχάτως, η οικονομία.
Πλέον, κάθε χρονιά κάποια εταιρεία θα κάνει την έκπληξη, παρουσιάζοντας κάτι ριζοσπαστικό που θέτει ψηλότερα τον πήχη στον τομέα της τεχνολογίας. Και δε μιλάμε μόνο για τα… υπερόπλα τύπου BMW S 1000RR και Yamaha R1, αλλά για κάθε τύπο μοτοσικλέτας – ακόμη και τα απλοϊκά, μέχρι πριν μερικά χρόνια, scooter.
Η συγκεκριμένη κατηγορία μπορεί σήμερα να καυχιέται πως είναι από τις πλέον προηγμένες τεχνολογικά. Συστήματα συνδυασμένης πέδησης, ABS, αισθητήρες, ηλεκτρονικά συστήματα, ριζοσπαστικοί σχεδιασμοί με τρεις τροχούς, ακόμη και συστήματα επιλογής χαρτογράφησης έχουν κάνει την εμφάνισή τους και χαρίζουν νέες ιδιότητες στα scooter.
Πιστεύετε ότι οι συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι απαραίτητες στα scooter;
Είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε κάτι παραπάνω, προκειμένου να τις αποκτήσετε;
Ποιά άλλη τεχνολογία θα θέλατε να δείτε σε μελλοντικά scooter;
ε αφού τα σκούτερ πουλάνε πολύ τώρα καλό είναι να έχουν να προσφέρουν και πολλά. τα λεφτά ειδικά για την ασφάλεια εγώ ρποσωπικά δε θα τα υπολόγιζα αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας... δε χρειάζεται όλα τα σκούτερ να έχουν πάνω τους της παναγιάς τα μάτια και εμείς να τα πληρώνουμε χωρίς να τα χρειαζόμαστε. ας βγάζουν οι εταιρίες μια εκδοση με φουλ εξοπλισμό και μια με τα βασικά για να μπορούμε να διαλέγουμε
Μισω τα Scooter, ατιμάζουν τον όρο μοτοσυκλέτα, να φύγουν να πάνε αλλού.
ε αφού τα σκούτερ πουλάνε πολύ τώρα καλό είναι να έχουν να προσφέρουν και πολλά. τα λεφτά ειδικά για την ασφάλεια εγώ ρποσωπικά δε θα τα υπολόγιζα αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας... δε χρειάζεται όλα τα σκούτερ να έχουν πάνω τους της παναγιάς τα μάτια και εμείς να τα πληρώνουμε χωρίς να τα χρειαζόμαστε. ας βγάζουν οι εταιρίες μια εκδοση με φουλ εξοπλισμό και μια με τα βασικά για να μπορούμε να διαλέγουμε