Η πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα μας αποχαιρέτησε, έχοντας αφήσει στην κληρονομιά της εξαιρετικές μοτοσικλέτες και εντυπωσιακά άλματα στους τομείς της τεχνολογίας, της συμπεριφοράς, της άνεσης, των επιδόσεων και της ασφάλειας. Μπορεί η νέα δεκαετία να συναγωνιστεί τις εξελίξεις των τελευταίων ετών;
Σίγουρα το «έργο» της δεκαετίας που μόλις ξεκίνησε είναι δύσκολο, καθώς έχει να συναγωνιστεί τα εξαιρετικά επιτεύγματα της προηγούμενης. Οι νέες τεχνολογίες και οι έρευνες των ειδικών είχαν ως αποτέλεσμα μοτοσικλέτες (supersport, scooter, cruiser, ακόμη και παπιά!) μεγαλύτερες, ισχυρότερες και ελαφρύτερες. Στα ίδια επίπεδα κινήθηκαν οι εταιρείες, όσον αφορά στην ασφάλεια και την άνεση.
Όλα τα παραπάνω, όμως, είχαν ως αποτέλεσμα και την αύξηση της τιμής πολλών μοτοσικλετών. Και με την οικονομική κρίση να έχει ήδη κάνει ποδαρικό στη νέα δεκαετία, οι προτεραιότητες μοιάζουν να αλλάζουν και οι οικονομικές μοτοσικλέτες διεκδικούν μεγαλύτερο κομμάτι από την ιστορία που θα γραφτεί μετά την πάροδο και αυτής της δεκαετίας.
Φυσικά, η ανάπτυξη ακριβών τεχνολογιών και η επίδειξη δύναμης από τις εταιρείες δεν πρόκειται να σταματήσει – και κανείς δε θα ήθελε κάτι τέτοιο. Τα πρώτα στοιχεία, πάντως, δείχνουν πως η εξέλιξη των επόμενων δέκα ετών θα είναι πιο πολυεπίπεδη από ποτέ, φροντίζοντας για τις επιδόσεις, αλλά και την οικονομία.
Πιστεύετε ότι η εξέλιξη των μοτοσικλετών θα συνεχίσει το ίδιο εντυπωσιακά και κατά τη δεκαετία 2010-2020;
Υπάρχουν ακόμη τεχνολογίες που μπορούν να βοηθήσουν τη βιομηχανία των δικύκλων;
Αν εσείς ήσασταν το «μεγάλο κεφάλι» του τμήματος Research & Development οποιασδήποτε εταιρείας (διαλέξτε εσείς όποια θέλετε και αφήστε την φαντασία σας να οργιάσει) ποιο θα ήταν το μοντέλο-σταθμός που θα σχεδιάζατε για την επόμενη δεκαετία;
Για τη πόλη μέσα ενα ηλεκτροκίνητο μικρο on/off με δύναμη αντιστοιχου scooter 250cc,19" ζαντες και χωρο κατω απο τη σελα για κρανος.Ηλιακοί συλλέκτες υψηλης αποδωσης ενσωματομένοι στα πλαστικά κατασκευής ή και αναδιπλούμενοι πχ απο βαλιτσακι. Ζηταω πολλά;
ΓΥΜΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑΤΗ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΛΑ ΝΤΗΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΒΛΈΠΟΥΜΕ!! ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΟΤΕΡ 800 ΚΙΒΗΚΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ!!!
Θα ηθελα μια επανασταση στον τομεα της αυτονομιας των μπαταριων, που εχει μεινει στασιμη εδω και 50 χρονια. Ετσι με το μεγαλο βημα της μεγαλυτερης αποθηκευσης της ενεργειας, θα μπορεσουμε να απολαυσουμε δικυκλα με βελουδινους ηλεκτρικους κινητηρες χωρις κραδασμους και γενικα οι πολεις μας θα γινουν εξαιρετικα πιο αθορυβες!
Κι εγώ κάτι οικονομικό που τα κάνει όλα θα ήθελα. Και νέες τεχνολογίες που ρίχνουν το κοστος -δεν ξέρω τι μπορεί να είναι, φθηνότερα αλλα γερά πλαστικά, οτιδήποτε.
Φαντάζεσαι να εφεύρουν μια μέρα ένα καινούριο υλικό και να πέσει η τιμή σε κάθε μηχανάκι ένα χιλιάρικο ας πουμε; Επανάσταση!
θα ηθελα να δω στο εμποριο μια μοτοσυκλετα η οποια να εχει την δυνατοτητα να μεταμορφωνεται απο supersport σε street και μετα σε on off.για οσους πιστεουν οτι αυτα δεν γινονται πληκτρολογιστε στο you tube το εξης Yamaha Morpho 400cc - 1989,ναι λοιπον,η μοτοσηκλετα ειναι του προηγουμενου ....αιωνα και ομως μας δηχνει ποσο λιγες ειναι οι υπαρχουσες μοτοσυκλετες.
Τα off road ας μεινουν ως εχουν, νομιζω ειναι πολυ καλα. Τα supersport δεν με νοιαζουν, ας παραμεινουν οπως ειναι με την αρτηριωσκληρυνση τους. Τα υπολοιπα μηχανακια ομως ειδικοτερα τα μεσαιου-μεγαλου κυβισμου ειναι θλιβερο να χρησιμοποιουν ακομα πιρουνια και αλυσιδες. περιμενω λοιπον τεχνολογια που θα υπηρετει τον αναβατη με στοχο την ασφαλεια και ευχρηστια και οχι την "κονομα" των βιομηχανιων αποκλειστικα.
Εννοειται πως δεν θα με στεναχωρουσε και η επιστροφη του διχρονου...
Γερά μοτέρ έφτιαξαν οι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια όλα τα άλλα είναι κόλπα του marketing. Τα επόμενα χρόνια θέλω να δω ελαφριές φθηνές και δυνατές μηχανές. Εγώ θέλω μοτοσυκλέτα με κινητήρα Wangel 100HP 100KG γιατί θα αντικαταστήσει επαξια τον πολλακις ετων απολεσθέντα και αγαπημένο ελαφρύ δίχρονο και ευκολοεπισκεύαστο κινητήρα. Ολα τα άλλα είναι βαριές ντιβανοκασέλες για να παθαίνουμε αυχενικό και να σπάμε τα πόδια μας να τα κρατάμε όρθια στο φανάρι. Ευχαριστώ.
Naked με πάνω απο 90 άλογα με τιμη εως 6000 χιλιαρικα. Οπως πολυ καλα κανει η αντιπροσωπεια της suzuki με το gsr600! Αντε πια με τα 8 & 9 χιλιαρικα...
διχρονα, διχρονα, διχρονα... αναβιωση θρυλικων μοτο, οπως RGV, NSR, TZR και TDR με νεα τεχνολογια, χωρις να ρυπαινουν 50ps+
Για τη πόλη μέσα ενα ηλεκτροκίνητο μικρο on/off με δύναμη αντιστοιχου scooter 250cc,19" ζαντες και χωρο κατω απο τη σελα για κρανος.Ηλιακοί συλλέκτες υψηλης αποδωσης ενσωματομένοι στα πλαστικά κατασκευής ή και αναδιπλούμενοι πχ απο βαλιτσακι. Ζηταω πολλά;
ΓΥΜΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑΤΗ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΛΑ ΝΤΗΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΒΛΈΠΟΥΜΕ!! ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΟΤΕΡ 800 ΚΙΒΗΚΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ!!!
Θα ηθελα μια επανασταση στον τομεα της αυτονομιας των μπαταριων, που εχει μεινει στασιμη εδω και 50 χρονια. Ετσι με το μεγαλο βημα της μεγαλυτερης αποθηκευσης της ενεργειας, θα μπορεσουμε να απολαυσουμε δικυκλα με βελουδινους ηλεκτρικους κινητηρες χωρις κραδασμους και γενικα οι πολεις μας θα γινουν εξαιρετικα πιο αθορυβες!
den kratiemai.. to multistrada ths ducati einai san pouli apo mprosta.. giati na mhn exei k ftera????
fantasteite mhxanh me anadiploumena ftera or elika gia na katakthsoume tous ethaires!!! den einai dromoi autoi...
Κι εγώ κάτι οικονομικό που τα κάνει όλα θα ήθελα. Και νέες τεχνολογίες που ρίχνουν το κοστος -δεν ξέρω τι μπορεί να είναι, φθηνότερα αλλα γερά πλαστικά, οτιδήποτε. Φαντάζεσαι να εφεύρουν μια μέρα ένα καινούριο υλικό και να πέσει η τιμή σε κάθε μηχανάκι ένα χιλιάρικο ας πουμε; Επανάσταση!
θα ηθελα να δω στο εμποριο μια μοτοσυκλετα η οποια να εχει την δυνατοτητα να μεταμορφωνεται απο supersport σε street και μετα σε on off.για οσους πιστεουν οτι αυτα δεν γινονται πληκτρολογιστε στο you tube το εξης Yamaha Morpho 400cc - 1989,ναι λοιπον,η μοτοσηκλετα ειναι του προηγουμενου ....αιωνα και ομως μας δηχνει ποσο λιγες ειναι οι υπαρχουσες μοτοσυκλετες.
Οι Harley να παραμείνουν ως έχουν και να σταματήσουν οι φτηνές απομιμήσεις...Και επίσης να μην ήταν τόσο ακριβές στην Ελλάδα λόγω αντιπροσωπείας
Mia mixani 400cc neo montelo, oikonomiki. Tha ta afanisei ola
Τα off road ας μεινουν ως εχουν, νομιζω ειναι πολυ καλα. Τα supersport δεν με νοιαζουν, ας παραμεινουν οπως ειναι με την αρτηριωσκληρυνση τους. Τα υπολοιπα μηχανακια ομως ειδικοτερα τα μεσαιου-μεγαλου κυβισμου ειναι θλιβερο να χρησιμοποιουν ακομα πιρουνια και αλυσιδες. περιμενω λοιπον τεχνολογια που θα υπηρετει τον αναβατη με στοχο την ασφαλεια και ευχρηστια και οχι την "κονομα" των βιομηχανιων αποκλειστικα. Εννοειται πως δεν θα με στεναχωρουσε και η επιστροφη του διχρονου...
Γερά μοτέρ έφτιαξαν οι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια όλα τα άλλα είναι κόλπα του marketing. Τα επόμενα χρόνια θέλω να δω ελαφριές φθηνές και δυνατές μηχανές. Εγώ θέλω μοτοσυκλέτα με κινητήρα Wangel 100HP 100KG γιατί θα αντικαταστήσει επαξια τον πολλακις ετων απολεσθέντα και αγαπημένο ελαφρύ δίχρονο και ευκολοεπισκεύαστο κινητήρα. Ολα τα άλλα είναι βαριές ντιβανοκασέλες για να παθαίνουμε αυχενικό και να σπάμε τα πόδια μας να τα κρατάμε όρθια στο φανάρι. Ευχαριστώ.