LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε γενικές γραμμές, η προστασία που προσφέρει η ζελατίνα από τον αέρα είναι ικανοποιητική, αν και θα δείξει αδυναμίες στα πολλά χιλιόμετρα.

Ισχυρός και αξιόπιστος ο κινητήρας του Beverly, προσφέρει αρκετή δύναμη ακόμη και για μικρά ταξίδια

Λόγω του τροχού των 16 ιντσών, κάτω από τη σέλα θα χωρέσει μόνο ένα κράνος τύπου jet

ΜΤΧ: Piaggio Beverly 250

Το Beverly 250 αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα scooter της κατηγορίας του. Αν και δεν διαθέτει τεράστιους χώρους, οι επιδόσεις του, αλλά κυρίως η οδική του συμπεριφορά, το καθιστούν ένα από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας. Παρακάτω σας αναλύουμε κάθε πτυχή του.

 
+: Επιδόσεις κινητήρα, οδική συμπεριφορά
-: Αποθηκευτικοί χώροι, σχετικά περιορισμένη άνεση

To best seller scooter της ιταλικής εταιρείας στην ελληνική αγορά (μέχρι πέρυσι, όποτε και έχασε την πρωτιά από… μια νέα έκδοση του Beverly!) αποτελεί και ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα ως μεταχειρισμένο. Το όνομα της Piaggio και τα κορυφαία χαρακτηριστικά του εγγυώνται την χωρίς προβλήματα λειτουργία του ακόμη και μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα. Αυτός είναι και ο λόγος που το Beverly παραμένει ένα ιδιαίτερα δημοφιλές scooter και στην αγορά μεταχειρισμένου, παρά το γεγονός ότι οι ελληνικοί δρόμοι έχουν γεμίσει και με άλλες εκδόσεις του. Το Beverly έχει συντροφέψει τα τελευταία χρόνια πολλούς αναβάτες που κινούνται στις αντίξοες συνθήκες της πόλης.

Αισθητική
Τα χαρίσματα του Beverly 250 είναι λίγο-πολύ γνωστά. Παρά τα χρόνια που έχει στην πλάτη του, η σχεδίαση εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται ως καλαίσθητη, χωρίς βέβαια να προκαλεί. Το Beverly αποτελεί ένα από αυτά τα scooter που διαθέτουν αισθητική στα πρότυπα της κατηγορίας, κυρίως, όμως, επειδή η δική του αισθητική είναι αυτή που έχει επηρεάσει κατά πολύ τα συγκεκριμένα πρότυπα. Και αν η αισθητική του είναι αυτή που το κάνει αναγνωρίσιμο από κοντά, η λειτουργία και η συμπεριφορά του θα σε κάνουν να το λατρέψεις μόλις βρεθείς πάνω στη σέλα του.

Άνεση / Χώροι
Η σεβαστών διαστάσεων σέλα με το πλούσιο και ελαφρώς σκληρό αφρώδες καλωσορίζει τόσο τον αναβάτη όσο και το συνεπιβάτη και τους τοποθετεί σε σωστή θέση. Η προστασία που παρέχει η ζελατίνα από τον αέρα είναι αρκετά καλή και μόνο κάποιοι στροβιλισμοί στις υψηλές ταχύτητες θα αναταράξουν το κράνος του οδηγού. Στα αρνητικά του μοντέλου συγκαταλέγεται ο σχετικά περιορισμένος χώρος κάτω από τη σέλα, ένα πρόβλημα που έχουν ήδη λύσει οι περισσότεροι από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες του με την τοποθέτηση ενός top case.

Κινητήρας
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας είναι αρκετά δυνατός και σε συνδυασμό με τη «γρήγορη» μετάδοση, θα κινήσει «ψυχωμένα» το Beverly και, πέρα από δυνατές για την κατηγορία επιταχύνσεις, θα του επιτρέψει και μικρά ταξιδάκια εκτός των τειχών της πόλης. Με χωρητικότητα 244κ.εκ., παράγει μέγιστη ισχύ 22 ίππους στις 8.250σ.α.λ., χαρίζοντας στο ελαφρύ σύνολο εξαιρετικές επιδόσεις. Οι εκκινήσεις του είναι ταχύτατες, ενώ όταν βρει ανοιχτό δρόμο (και αρκετό χρόνο, βέβαια), μην απορήσετε αν δείτε τη βελόνα του αναλογικού ταχύμετρου να αγγίζει σε ελαφρά κατωφέρεια τα 155χλμ./ώρα.

Οδηγώντας
Η οδική του συμπεριφορά βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας ακόμη και σήμερα και συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από το ισχυρό πακέτο φρένων. Λίγη προσοχή χρειάζεται ο πίσω τροχός που μπλοκάρει πιο εύκολα από το αναμενόμενο. H καλή συμπεριφορά του οφείλεται επίσης στις αναρτήσεις του, που είναι σχετικά σφιχτά ρυθμισμένες και μειώνουν ελαφρώς τα επίπεδα άνεσης, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε κι όλα! Η συμπεριφορά του σε ευθείες και στροφές είναι υποδειγματική για τα δεδομένα των scooter και μόνο σε ταχύτητες κοντά στην τελική του θα εμφανιστούν έντονα κουνήματα που ίσως τρομάξουν έναν άπειρο αναβάτη. Σε γενικές γραμμές, πάντως, πρόκειται για ένα ασφαλές και ευέλικτο scooter που εδώ και χρόνια θέτει τον πήχυ στις επιδόσεις και τη συμπεριφορά της κατηγορίας.

Συνολικά
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Beverly 250 κερδίζει με το σπαθί του την πρωτιά στην προτίμηση του κοινού όλα αυτά τα χρόνια. Είναι φιλικό και πρακτικό, ενώ δεν θα πει όχι σε λίγο πιο sport διαθέσεις. Επιπλέον, είναι ολοκληρωμένο ως σύνολο και ικανό να κινηθεί σε κάθε τερέν και κάθε ρυθμό.

Τι να προσέξετε
Αν πάρετε κάποιο μεταχειρισμένο με περίπου 15.000 χλμ. προσέξτε να έχει αντικατασταθεί ο ιμάντας μετάδοσης (μετά τα πρώτα 15.000 χλμ., κάθε 10.000 χλμ.), καθώς έτσι προβλέπει ο κατασκευαστής και είναι ένα σχετικά ακριβό αναλώσιμο. Επίσης, δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στη λειτουργία του διακόπτη των φώτων, ο οποίος είναι σχετικά ευαίσθητος και θα πρέπει να λειτουργεί χωρίς πρόβλημα.

Τι να αλλάξετε
Δεδομένου του μικρού του χώρου, το πρώτο χρήσιμο αξεσουάρ που μπορείτε να πάρετε για το Beverly είναι ένα top case, μιας και θα αυξήσει εντυπωσιακά τις μεταφορικές του δυνατότητες. Και μια μεγαλύτερη ζελατίνα θα φανεί χρήσιμη στις υψηλές ταχύτητες, καθώς αυτή που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό του δεν επαρκεί.

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ