Τέσσερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα απαριθμεί η γκάμα της Zerο, η οποία για το 2010 βελτίωσε τη ψύξη του ηλεκτροκινητήρα και προσέθεσε…χρώμα στις μοτοσικλέτες της. Η σημαντικότερη εξέλιξη ωστόσο, δεν αφορά άμεσα στα δίκυκλα, αλλά στο ανθρώπινο δυναμικό!
Τον Abe Askenazi τον ξέρατε; Δεν πειράζει, ούτε εμείς τον γνωρίζαμε! Ο Askenazi, εργαζόταν μέχρι πρότινος στη Buell και ήταν υπεύθυνος για την εξέλιξη των μοτοσικλετών της εταιρείας από το 0 μέχρι τη παραγωγή Αντιθέτως με τα όσα πιστεύαμε, το τελικό ok για να βγει ένα νέο μοντέλο Bull στη παραγωγή, το έδινε ο Askenazi και όχι ο Eric Buell - και έδωσε αρκετά ok, 26 στον αριθμό. Τον άνθρωπο αυτόν λοιπόν προσέλαβε η Zero για να κάνει πάνω κάτω την ίδια δουλειά, γεγονός που καταδεικνύει το ότι βλέπουν πολύ σοβαρά την υπόθεση «ηλεκτροκίνητη μοτοσικλέτα».
Σε ότι αφορά στα μοντέλα της Zero για το 2010, αυτά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Στα «δυνατά», με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 31 ίππων, δηλαδή το Zero S που ανήκει στη κατηγορία των SM και το Zero DS που είναι «ψηλόφτερο» on-off. Στα «μικρά», με κινητήρα απόδοσης 23 ίππων και μικρότερες διαστάσεις, στα οποία ανήκουν το Zero X (enduro) και το Zero MX (…ΜΧ). Για τη νέα χρονιά, όλα τα μοντέλα αποκτούν ένα νέο σύστημα ψύξης που οδηγεί δροσερό αεράκι κατευθείαν στον ηλεκτροκινητήρα και επίσης αποκτούν και χρώματα, όπως το μαύρο, το κόκκινο και το μπλε.