Παρ΄ όλο που η μοτοσικλέτα παρουσιάστηκε στην EICMA το Νοέμβριο, μόλις πριν από λίγες ημέρες το μοντέλο προστέθηκε στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας, αποκτώντας μια ξεχωριστή θέση στη επίσημη ιστοσελίδα της Aprilia. Επιπλέον 1000 ευρώ από τη βασική έκδοση, είναι οι πρώτες εκτιμήσεις για τη τιμή του.
Το Dorsoduro Factory, αναβαθμίζεται στους τομείς των περιφερειακών και της εμφάνισης, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν διαφορές στην απόδοση σε σχέση με το «απλό» μοντέλο. Σε ότι αφορά στην εμφάνιση, εκτός των νέων χρωμάτων, οι αλλαγές περιλαμβάνουν carbon καλύμματα στο ρεζερβουάρ και μπροστινό φτερό από το ίδιο υλικό. Το πίσω αμορτισέρ είναι στο factory ένα πλήρως ρυθμιζόμενο Sachs, ενώ και το μπροστινό παρ΄ όλο που δεν αλλάζει σε χαρακτηριστικά προσφέρει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων.
Στα φρένα, έχουν τοποθετηθεί wave τύπου δίσκοι χωρίς ωστόσο να αλλάξει η διάμετρος τους, ενώ και οι δαγκάνες επίσης είναι νέες, τετραπίστονες ακτινικής έδρασης από τη Brembo.O κινητήρας παραμένει ακριβώς ίδιος με αυτόν του standard Dorsoduro, δηλαδή δικύλινδρος με χωρητικότητα 749,9 κ.εκ. και απόδοση 92 ίππων. Το Factory θα έχει επίσης το ride-by-wire γκάζι, καθώς και τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών χαρτών ανάφλεξης.