Το EV-neo της Honda, παρουσιάστηκε ως concept στην έκθεση του Tokyo το 2009, ανήκοντας στα «νέας γενιάς προσωπικά μέσα μετακίνησης» που οραματιζόταν η εταιρεία για το μέλλον. Σε αντίθεση με τα περισσότερα concept όμως, το EV-neo πρόκειται να μπει σε διαδικασία παραγωγής, στα τέλη του 2010.
Αν δεν «προλάβει» τη Honda κάποιος άλλος από τους μεγάλους κατασκευαστές, τότε το EV-neo θα αποτελέσει το πρώτο ηλεκτροκίνητο δίκυκλο που θα παραχθεί σε μεγάλη κλίμακα. Πρώτος στόχος για τη Honda αποτελεί η ιαπωνική αγορά και στη συνέχεια η Κίνα, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε το μοντέλο και στην Ευρώπη, αλλά όχι νωρίτερα από το 2011.
Η προώθηση του EV-neo, γίνεται από τη Honda με τη χρήση του σλόγκαν «Ήσυχα και Καθαρά», δηλαδή τα στοιχεία της λειτουργίας των ηλεκτροκίνητων δικύκλων που θεωρούνται τα πιο σημαντικά. To ΕV-neo χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων του λιθίου της Toshiba, έχει αυτονομία 30 χιλιομέτρων και για την επαναφόρτιση του απαιτούνται τέσσερις ώρες.
Μπορεί τα νούμερα αυτά να μην εντυπωσιάζουν, ειδικά αν τα συγκρίνει κανείς με τις επιδόσεις των τελευταίων ηλεκτροκίνητων scooter και μοτοσικλετών, ωστόσο η Honda θέλει παράλληλα να επιτύχει και μια λογική και προσιτή τιμή αγοράς για το EV-neo, προκειμένου να υπάρξει ανταπόκριση.