LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι μοτοσικλέτες στην υπηρεσία του νόμου, αλλά όχι στην υπηρεσία των πολιτών;

Η χρησιμοποίηση της μοτοσικλέτας ως μέσο αστυνόμευσης από την ΕΛΑΣ δεν αποτελεί νέο φαινόμενο. Από τη…κλασσική ομάδα «Ζ», μέχρι την ομάδα «Δέλτα» και την νεοσύστατη «ΔΙΑΣ», τα δίτροχα κατείχαν ένα εξέχοντα ρόλο στο στόλο των αστυνομικών οχημάτων…

 
Πράγμα που σημαίνει το προφανές, ότι δηλαδή το κράτος έχει αναγνωρίσει (και εκτιμήσει) τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι μοτοσικλέτες, σε σχέση με τα υπόλοιπα οχήματα, ειδικά μέσα στα μεγάλα αστικά κέντρα. Δεν είναι άλλωστε κάτι το οποίο δεν παραδέχονται τα υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΛΑΣ και οι αρμόδιοι Υπουργοί. Σε πρόσφατες δηλώσεις τους, σχετικά με τη δημιουργία της ομάδας «ΔΕΛΤΑ», εξήραν τη μοτοσικλέτα για την ευελιξία της και για τη δυνατότητα άμεσης και ταχύτατη πρόσβαση σε περιστατικά, επισημαίνοντας μάλιστα ότι τα περιπολικά αυτοκίνητα αδυνατούν να προσφέρουν τέτοια αμεσότητα, ειδικά σε συνθήκες κυκλοφορικής συμφόρησης.

Συμφωνούμε και επαυξάνουμε σε ότι αφορά στις δηλώσεις αυτές, αλλά παράλληλα μας γεννιέται και μια μεγάλη απορία:

Αφού η πολιτεία αναγνωρίζει τα ασύγκριτα πλεονεκτήματα των μοτοσικλετών έναντι των αυτοκινήτων, γιατί δεν στηρίζει και προωθεί τη μοτοσικλέτα, ώστε να επωφεληθούν από τη χρήση της και οι πολίτες;

Για πιο λόγο τα όποια μέτρα «οικονομικής ελάφρυνσης» που λαμβάνει η πολιτεία αφορούν και ωφελούν σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις τα τετράτροχα;

Μήπως παρατηρείται το ίδιο και στις υποδομές; Άφαντες οι θέσεις στάθμευσης των δικύκλων και «εγκληματικές» κατασκευές όπως σαμαράκια και διαχωριστικά στους δρόμους.

Εύκολα μπορεί να συμπεράνει κάποιος, ότι η πολιτεία αντί να προωθεί τη μοτοσικλέτα προκειμένου να βελτιώσει τη ποιότητα της ζωής των πολιτών, τη «σαμποτάρει».
Παρ΄ όλα αυτά, όταν πρόκειται να «εξυπηρετηθούν» τα δικά της συμφέροντα, αναγνωρίζει και εκμεταλλεύεται στο έπακρα τα ασύγκριτα πλεονέκτημα των μοτοσικλετών.

Για ποιους λόγους πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό;

 
  • alexi...

    επιτελους σε αυτη την χωρα δωστε κινητρα να αγοραζουμε και εμεις μηχανες φτηνο εξοπλισμο κρανη μπουφαν παντελονια αλλα φαινεται οι δυκικλιστες σ΄αυτο τον τοπο ειμαστε 2ης κατηγοριας σε αντιθεση με καποιους αλλους.αυτοι οι αλλοι βεβαια ειναι οι ομαδες διας πχ που το χρεοκοπημενο κρατος δεν φαινεται να ειναι τοσο αυστηρο οσο με τουσ μισθους του υπαλληλακου και αγοραζει μηχανες οπωσ tdm 900 aprillia dorsoduro v strom transalp BMW 650 που ειναι 800 μηχανες οι οποιες ειναι το μεγαλο ονειρο καποιων συμπολιτων μας και μαλλον θα μεινουν ονειρο για να τισ καβαλανε καποιοι πιτσιρικαδες οι οποιοι οι πιο πολλοι απο αυτους δεν εχουν ιδεα απο γρηγορη δικαβαλη οδηγηση μεσα σε πολη κι ομως το χειροτερο απο ολα αυτα ειναι οτι δινουμε ενα σκασμο λεφτα για να μαθουν να οδηγουν μονο αυτοι οι λιγοι προνομοιουχοι και ουτε ενα ευρω για τουσ χιλλιαδες δυκικλιστες ουτε ενας νομος ουτε μια φοροελαφρυνση ουτε ενα κινητρο ουτε μια δημοσια σχολη ασφαλους οδηγησης δυκικλων.ευχομαι απο το περιοδικο σας να ακουστουν ολες οι αποψεις και να σταλλουν στους υπευθηνους και επιτελλουσ να ασχοληθει καποιος με αυτο που λεγεται δυκικλο

     
  • april...

    Το κρατος ειναι καφενειο ...τι να καταλαβουνε ρε αυτοι..

     
  • akist...

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΟΛΗΣ....ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΙΞΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ "ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ" ΑΠΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΡΑΝΟΣ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ 350 ΕΥΡΩ ΑΝ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ,ΕΧΕΙ Φ.Π.Α 34%!!!ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΙΣΩΣ ΑΝΕΒΕΙ Κ ΑΛΛΟ..Κ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ..ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ???ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΟΑΣ ΑΞΙΟ...

     
  • eragg...

    Ο λογος που γινεται ειναι ο ιδιος που εριξαν την Ελλαδα εξω, ειναι απλο.

     
  • cbsf...

    Ας μην πάμε πολύ μακριά. Τα TDM του ΕΚΑΒ που αποδεδειγμένα έδωσαν λύσεις στην πόλη, γιατί να σαπίζουν τώρα παροπλισμένα; Το Κράτος δε λειτουργεί ούτως ή άλλως. Η ομάδες Δ και ΔΙΑΣ δεν είναι παρά ένα "publicity stunt" που λένε και οι ευρωπαίοι, συνδυασμένο άψογα με τη συντεχνιακή κατάσταση των προμηθειών. Το θέμα "προστασία του πολίτη" απέχει έτη φωτός...

     
  • giorg...

    Aλήθεια, με τι κριτήρια έγινε η επιλογή των μοτοσυκλετών? και με ποιο διαγωνισμό...? Εν μέσω οικονομικής κρίσης είναι σκάνδαλο να παιρνουν μοτοσυκλέτες ΒΜW....αλλα μηπως και τους ελέγχει κανεις......?

     
  • panor...

    εγω πιστευω οτι ειναι πολυ χρησιμεσ στην αστυνομια οι μηχαναρεσ κ εχουν βοηθησει πολυ κατα τησ καταπολεμησεισ τησ παραβατικοτητας αλλα δε βολρυουν τα απριλια κ τα σουζουκι ειναι μικρα θα πρεπε να εχουν χαγιαμπουσεσ γιατι ειναι γατονια στην οδηγησει κ δε θα τουσ ξεφευγε ουτε ο παλαιοκωστασ.........

     
  • creat...

    εγω να σας πω την αληθεια τρελαθηκα οταν ειδα οτι οι μηχανες της αστυνομιας ειναι ας πουμε το τελευταιο μοντελο της aprilia. αν εχεις το θεο σου, motard μηχανακια σε παιδακια που δεν εχουν ιδεα απο οδηγηση. 10.000Ε εκαστο για ποιο λογο? εν μεσω κρισης και οι αγορες δινουν και περνουν απο το κρατος. πριν κανα 2 βδομαδες ειδαμε και αυξηση τιμων λογο της νεας φορολογιας. τρ που το ΦΠΑ πηγε 23% που θα φτασουν πια αυτα τα δικυκλα?

     
  • thano...

    Ειναι αληθεια πως η μποτοσυκλέτα είναι η λύση για μέσα στην αθήνα, η λύση για την βενζίνη που θα ανέβει στα 2 ευρώ, η λύση για εξοικονόμιση χρόνου, αλλά επίσης είναι και γεγονός πως το κράτος αδιαφορει επειδικτικά. Όχι μόνο για την μοτοσυκλέτα αλλά και για τα αξεσουάρ της που είναι απαραίτητα και πανάκριβα λόγο φόρων. Το κράτος φυσικά θα έπρεπε αντί να πολεμάει την μοτοσικλέτα θα πρέπει να της δίνει κίνητρα ώστε να καλυτερέψει η ζωή μας και μακροπρόθεσμα η ΄τσέπη μας.

     
  • jimad...

    Δηλαδή είναι έκπληξη που το κράτος έχει συνέχεια τις μηχανές και τα παπιά στο κλάσιμο; Ποιος έπεσε από τα σύνεφα; έτσι ήταν μια ζωή δίνουν τα πάντα στα "καημένα τα αυτοκίνητα" και τα μηχανάκια πρέπει να την παλέψουν μόνα τους. τώρα να τους δω που όλοι θα αρχίσουν να κυκλοφρούν με παπιά για να κάνουν οικονομία στη βενζίνη... χαχα!

     
  • andma...

    Το εκπληκτικό με την ΔΙΑΣ είναι ότι προμηθέυτηκαν 2000 μοτοσικλέτες οκτώ (8) ναι 8 διαφορετικών τύπων!Οι λέξεις ομοιοτυπία και οικονομία κλίμακας δεν υπάρχουν στο λεξιλόγιο του κράτους!

     
  • faras...

    Δυχτυχώς τα πράγματα έτσι ήταν, έτσι είναι και πολύ φοβάμαι ότι έτσι θα συνεχίσουν να είναι. Η πολιτεία είναι λογικό να παραγκωνίζουν το δίκυκλο, αφού αυτό λόγω της φύσης του είναι αδύνατο να γεμίζει το κρατικό ντορβά με τον τρόπο που το κάνει το αυτοκίνητο. Τα λεφτά είναι στο αυτοκίνητο, όχι στις μοτοσικλέτες. Οι μοτοσικλέτες κοστίζουν λιγότερο, καίνε λιγότερο και έχουν λιγότερα κυβικά , δεν μπορεί η κρατική μηχανή να λαμβάνει τα ποσά των αυτοκινήτων από αυτές, η αναλογία είναι 4 προς 1 κατ εκτίμηση. Το κυριότερο και σημαντικότερο όμως, είναι το ότι η μοτοσικλέτα έχει την ιδιότητα του να σε «ξυπνάει» από τη λήθη και να σου ανοίγει τους ορίζοντες! Ε, αυτό δεν το θέλουν σε καμία περίπτωση οι προύχοντες μας, οπότε μη περιμένετε ποτέ να βρείτε συμπαραστάτες στο κράτος, μόνο εμπόδια.

     
  • andre...

    Προσωπικά θεωρώ ότι όλη αυτή η φάση με τα κίνητρα του κράτους για τα μηχανάκια είναι μεγάλη υποκρισία. Από τη μία αναγνωρίζεις ότι βολεύει και δεν καίει πολλά και το δίνεις σε αυτούς που το χρειάζονται για να επιβάλλουν την τάξη και από την άλλη αν σου ζητήσεουν οι έρμοι οι μηχανοβιοι να τους βοηθήσεις με μείωση και ΦΠΑ τους γράφεις. Και δε δίνεις και την ευακιρία στους οδηγούς αυτοκινήτου να γνωρίσουν το οικονομικό μέσο. Θεωρείς κύριος ότι η μοτοσικλέτα είναι πρακτική και συμφέρει; Δώσε κίνητρα σε όλους, μην αναγκάζεις μόνο τουσ αστυνομικούς να την καβάλανε.

     
  • kosta...

    Χαίρετε, απο την πολυετή πείρα μου σαν οδηγος μοτοσυκλέτας και πλησιάζοντας τα 30 χρόνια ζωής σε αυτόν τον πλανήτη πιστεύω ακράδαντα πιά πως πάνω σε αυτό το θέμα φταίνε αποκλειστικά και μόνο οι εξωγήινοι. Ευχαριστώ!

     

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ