LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Video και νέα στοιχεία για το Kawasaki ZX10R

«Το ισχυρότερο Ninja που έχει κατασκευαστεί ποτέ», «Ελαφρύτερο», «Ταχύτερο από το φετινό αγωνιστικό στα WSBK!». Αυτές είναι μερικές από τις δηλώσεις των ανθρώπων της Kawasaki σχετικά με το νέο ZX10R, η αγωνιστική έκδοση του οποίου δοκιμάστηκε στις πίστες Autopolis και Suzuka (εξ ου και το σχετικό video).

 
Αντίστροφη μέτρηση έχουν αρχίσει οι φίλοι των supersport εν αναμονή του νέου Kawasaki ZX10R, που αποτελεί μέχρι στιγμής και τη μοναδική σίγουρη μοτοσικλέτα της κατηγορίας, σε ότι αφορά στη παρουσίαση της. Το μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του σε κάποια από τις φθινοπωρινές εκθέσεις (Κολωνία ή Μιλάνο) προσπαθώντας να προσεγγίσει ή ακόμη και να ξεπεράσει το πήχη της κατηγορίας, ο οποίος ή αλήθεια είναι ότι έχει τοποθετηθεί πολύ ψηλά!

Οι πληροφορίες για τη μοτοσικλέτα είναι μέχρι τώρα τύπου…«σταγονόμετρο», με το πράσινο στρατόπεδο να αφήνει τεχνηέντως μικρά μυστικά να διαρρεύσουν, για να διατηρείται το ενδιαφέρον αμείωτο. Τι έχουμε συλλέξει μέχρι στιγμής λοιπόν: Compact διαστάσεις και χαμηλό βάρος. Η θέση οδήγησης θα είναι πιο «μαζεμένη» σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ θα υπάρξει και μια σημαντική μείωση του βάρους, με τα γραμμάρια να εξοικονομούνται από το πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τους τροχούς και πολλά άλλα επί μέρους τμήματα της μοτοσικλέτας. Big Piston πιρούνι, παρόμοιο με αυτό που εφαρμόζεται ήδη στο ZX-6R, για μεγαλύτερη ευαισθησία και καλύτερη απόκριση στις ρυθμίσεις.

Υψηλόροπος και πολύ ισχυρός κινητήρας. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Kawasaki, η μέγιστη τιμή της ροπής και η ισχύς έχουν μεταφερθεί σε πολύ υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, ενώ η απόδοση στις χαμηλο-μεσαίες στροφές λειτουργίας του κινητήρα έχει ομαλοποιηθεί στο μέγιστο δυνατό. «Οι εξάρσεις ισχύος στη μεσαία περιοχή των στροφών έχουν εξαλειφθεί, βασική προτεραιότητα μας ήταν μια μοτοσικλέτα στην οποία ο αναβάτης να μπορεί να ανοίξει το γκάζι χωρίς φόβο» δηλώνουν οι μηχανικοί της Kawasaki, συμπληρώνοντας ωστόσο, πώς το νέο ZX10R θα αποτελέσει το ισχυρότερο Ninja που έχει παρουσιαστεί ποτέ. Μάλιστα για να δώσουν μια ιδέα της ισχύος, αναφέρουν πως το ΖΧ10R ευρείας παραγωγής που πρόκειται να παρουσιαστεί, έχει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα από το υπάρχον αγωνιστικό μοντέλο στα WSBK, που βασίζεται στη προηγούμενης γενιάς μοτοσικλέτα.

Ένα άλλο στοιχείο στο οποίο εμμένουν οι άνθρωποι της Kawasaki, είναι η νέου τύπου άρθρωση και τοποθέτηση της πίσω ανάρτησης (horizontal back-link), που συμβάλλει τα μέγιστα στη συγκέντρωση των μαζών, σύμφωνα με τα λεγόμενα τους. Εντύπωση επίσης προκαλεί η τοποθέτηση του κινητήρα στο πλαίσιο, αφού ο στρόφαλος και το κιβώτιο βρίσκονται αρκετά ψηλά. Με δεδομένο του ότι η Kawasaki έχει κατοχυρώσει εδώ και καιρό κάποια σχέδια που αφορούν σε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα με απόλυτα οριζόντια διατεταγμένους κυλίνδρους, δεν αποκλείεται να δούμε κάτι τέτοιο σε εφαρμογή. Το άλλο μεγάλο «μυστικό», είναι τα χαρακτηριστικά big-bang του κινητήρα, που από ότι φημολογείται πρόκειται να είναι ακραία, ακόμη πιο ακραία και από αυτά των αγωνιστικών μοτοσικλετών.

Υπομονή λίγους μήνες λοιπόν, μέχρι να μάθουμε τι «άσσους κρύβει στο μανίκι του» το νέο ZX10R.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ