To τρίτο στη σειρά video της…βασανιστικά σταδιακής αποκάλυψης των νέων Triumph Adventure, δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα. Ωστόσο μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ένα μηχανολογικό σχέδιο στο οποίο παρουσιάζεται με λεπτομέρειες η μορφή της μοτοσικλέτας στην on-road έκδοση της.
Όπως είναι γνωστό, το concept Triumph Adventure συμπεριλαμβάνει δύο εκδόσεις, μια με ασφάλτινο προσανατολισμό και μία με 21 ιντσών μπροστινό τροχό, χωμάτινα ελαστικά και μακριές διαδρομές αναρτήσεων, για off-road περιηγήσεις. Στο σχέδιο που παραθέτουμε, απεικονίζεται η ασφάλτινη έκδοση, η οποία φέρει ελαστικά δρόμου. Μπορεί όλες οι εικασίες (συμπεριλαμβανομένων και των δικών μας) να έκαναν λόγο για 19 ιντσών μπροστινό τροχό κατά τη συνήθη τακτική της κατηγορίας, ωστόσο -με κάθε επιφύλαξη- από ότι φαίνεται στο σχέδιο, μάλλον πρόκειται για 18άρη.
Μένοντας στη περιοχή του μπροστινού τροχού και κοιτώντας το σχέδιο που αφορά στην αριστερή πλευρά της μοτοσικλέτας, διακρίνεται ο δίσκος ανάγνωσης του ABS, οπότε είτε στο βασικό εξοπλισμό, είτε προαιρετικά, το συγκεκριμένο σύστημα ασφαλείας θα είναι διαθέσιμο. To πλαίσιο, όπως αναφέρεται και στο video είναι κατασκευασμένο από χάλυβα και από όσα μπορούμε να διακρίνουμε στα σχέδια, είναι δύο δοκών σε ότι αφορά στη διάταξη του. Διακρίνεται επίσης το ψυγείο, καλά προστατευμένο από πλάγιες προεκτάσεις του fairing εκατέρωθεν.
Η σέλα είναι διαιρούμενη, ενώ στο μπροστινό τελείωμα της προς το ρεζερβουάρ, διακρίνεται πως έχει «αέρα» να ανέβει πιο πάνω, κάτι που «μαρτυρά» δυνατότητες ρύθμισης. Για τον κινητήρα το μόνο σίγουρο είναι πως πρόκειται για ένα τρικύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο, ενώ στο παγκόσμιο χρηματιστήριο των φημολογιών, «γερά χαρτιά» αποτελούν το 800 κ.εκ. χωρητικότητας και το απόδοση 100 ίππων.
Τέλος, η σχεδίαση της μοτοσικλέτας, μπορούμε να πούμε ότι έχει «δανειστεί» ορισμένα στοιχεία από άλλα μοντέλα της κατηγορίας και συμπλέει αισθητικά με τις τελευταίες επιταγές στα on-off.
Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, οι δύο εκδόσεις του Adventure, θα παρουσιαστούν στην έκθεση του Μιλάνου το Νοέμβριο.