Μια «προ-παρουσιάση», έν αναμονή του επίσημου ντεμπούτο του νέου Dorsoduro 1200 στις εκθέσεις, πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ώρες. Το 1200 φέρει τον νέο V2 κινητήρα της Aprilia, traction control παρόμοιο με του RSV4, ride-by-wire γκάζι, ABS και τρεις διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης.
H δικτυακή παρουσίαση του Dorsoduro 1200, πραγματοποιήθηκα με αφορμή τα εγκαίνια των νέων κεντρικών γραφείων του Piaggio Group στο Μιλάνο. Πανομοιότυπο σχεδιαστικά με το γνωστό 750, το Dorsoduro 1200 ξεχωρίζει πρωτίστως για τον νέο V2 κινητήρα της Aprilia, ο οποίος και θα αντικαταστήσει τον παλιότερο 1000άρη που εφαρμοζόταν στα Caponord, RSV Mille και Tuono. Μπορεί να μην υπάρχει επίσημη πληροφόρηση για αυτό, είναι όμως σχεδόν σίγουρο ότι το εν λόγω μηχανικό σύνολο, θα στελεχώσει τη νέα γενιά των «μεγάλων» δικύλινδρων της Aprilia.
Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο, twin spark, τετραβάλβιδο και με δυο επί κεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρα, με χωρητικότητα 1.197 κ.εκ., του οποίου η ανακοινώσιμη ισχύς ανέρχεται στους 131 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. και η ροπή στα 11,7 kg-m στις 7.200 σ.α.λ. Όπως και στο 750, το Dorsoduro 1200 εξοπλίζεται με ride-by-wire γκάζι και δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών χαρτών ανάφλεξης, ενώ νέο στοιχείο αποτελεί η προσθήκη ενός εξελιγμένου traction control ATC (Aprilia Traction Control), παρόμοιο σε λειτουργία με αυτό του RSV4.
Το ABS δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει, ενώ σημαντική πληροφορία αποτελεί το γεγονός ότι μπορεί να απενεργοποιηθεί και αυτό και το ATC. Στα φρένα, το Dorsoduro 1200 φέρει μπροστά τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της brembo που συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. και δίσκο 240 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Ένα πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι της Sachs διαμέτρου 43 χλστ. και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, συμπληρώνουν το πακέτο των αναρτήσεων, ενώ το πλαίσιο παραμένει υβριδικό και αποτελείται από συνδυασμό ατσάλινου χωροδικτυώματαος με αλουμινένιες πλάκες στη βάση του. Τέλος, το βάρος του νέου Dorsoduro θα ανέρχεται στα 212 κιλά.
Η επίσημη παρουσίαση του Dorsoduro 1200, θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Κολωνίας (Intermot), στις αρχές του Οκτώβρη.
Δυνατό, δε λέω, αλλά ρε παιδιά, αυτό στα 212 κιλά είναι πολύ βαρύ! Φαντάζομαι πως μιλάμε και για στεγνό βάρος, οπότε... θα θέλει μπράτσα. Και τα πολλά ινδιανιλίκια τα ξεχνάμε.
πανεμορφο οπωσ αλλωστε ολα τα ιταλικα να στριβει να εχει προστασια καλη να καιει νορμαλ να εχει αναπαυτικεσ θεσεις για 2 να ειναι ποιοτικο και θα παει παρα πολλυ καλα εγω παντως το περιμενα απο καιρο και δεν το κρυβω αρχιζω και ψυνομαι....αντε να το δουμε και απο κοντα.-
Δυνατό, δε λέω, αλλά ρε παιδιά, αυτό στα 212 κιλά είναι πολύ βαρύ! Φαντάζομαι πως μιλάμε και για στεγνό βάρος, οπότε... θα θέλει μπράτσα. Και τα πολλά ινδιανιλίκια τα ξεχνάμε.
kai βεβαια ξεχασα να αναφαιρω οτι πρεπει και λογω κρισης να εχει και σπεσιαλ τιμη και οχι σαν κατι yamaha xtz1200 ok?????
πανεμορφο οπωσ αλλωστε ολα τα ιταλικα να στριβει να εχει προστασια καλη να καιει νορμαλ να εχει αναπαυτικεσ θεσεις για 2 να ειναι ποιοτικο και θα παει παρα πολλυ καλα εγω παντως το περιμενα απο καιρο και δεν το κρυβω αρχιζω και ψυνομαι....αντε να το δουμε και απο κοντα.-
Ωραίo φαίνεται, αλλά θα το ήθελα με ένα μικρό fairng, κάτι σαν KTM 990 SMT ας πούμε. Λέτε να το βγάλουν σε μελλοντική έκδοση έτσι;