Αλλαγές που αφορούν στα περιφερειακά και στην αισθητική φέρει η νέα έκδοση του Kawasaki Z 750, «R», η οποία παρουσιάστηκε σήμερα, 16/09. Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και φρένα, νέο ψαλίδι αλουμινίου, νέοι χρωματισμοί και ένα μικρής έκτασης σχεδιαστικό φρεσκάρισμα, αποτελούν τα highlights του νέου R.
Όντας best seller σε αρκετές ευρωπαϊκές αγορές, το Z 750 θέλει να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία του, ακόμη και μετά από την παρουσίαση νέων ανταγωνιστικών μοντέλων. Για αυτό το λόγο, η Kawasaki παρουσίασε μια νέα έκδοση, η οποία φέρει την απαραίτητη «φρεσκάδα» ανανέωσης ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον των μοτοσικλετιστών αμείωτο. Η απόδοση παραμένει η ίδια ακριβώς με αυτή της βασικής έκδοσης (106 ίπποι), αφού δεν έχουν σημειωθεί αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά του τετρακύλινδρου κινητήρα των 748 κ.εκ. H νέα έκδοση έχει διαλέξει άλλο δρόμο προκειμένου να δικαιολογεί το «R» που προσκολλήθηκε στην ονομασία της. Οι αλλαγές και τα νέα στοιχεία του Kawasaki Z 750R, είναι τα εξής:
Περιφερειακά
-Νέο USD πιρούνι 41χλστ., προερχόμενο από τα Ζ1000 07-09, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς.
-Αλλαγή στο μοχλισμό του πίσω αμορτισέρ, για βελτίωση των χαρακτηριστικών λειτουργίας του.
-Νέο, ελαφρύτερο ψαλίδι αλουμινίου, που αντικαθιστά το χαλύβδινο της βασικής έκδοσης.
-Μεταλλικά σωληνάκια φρένων μπροστά και πίσω.
-Αύξηση του πάχους στις μπροστινές δισκόπλακες από 4,5 στα 6χλστ. για βελτιωμένη αίσθηση στο φρενάρισμα.
-Μείωση της διαμέτρου του πιστονιού στη πίσω δαγκάνα του φρένου για καλύτερη συνεργασία με τα μεταλλικά σωληνάκια.
-Eλαστικά Dunlop σε διαστάσεις 120/70-17 & 180/55-17
-Νέα μπροστινή ζάντα έξι ακτίνων με ενισχυμένο στεφάνι.
-Grips τοποθετημένα σε πιο ανοικτή θέση στο τιμόνι (7+7=14χλστ.) για καλύτερο έλεγχο.
-Νέο προστατευτικό αλυσίδας, στα σχεδιαστικά πρότυπα του αντιστοίχου από το Z1000.
Σχεδίαση – στιλιστικά στοιχεία
-Νέα μάσκα με πιο επιθετική – «αιχμήρη» σχεδίαση.
-Διχρωμία και χρυσή ρίγα-φιλέτο στο ρεζερβουάρ (για την έκδοση Candy Lime Green / Ebony).
-Μαύρο χρώμα στα πλαστικά καπάκια του ψυγείου, στο τελικά της εξάτμισης και σε επιλεγμένα σημεία στο κινητήρα.
-Διχρωμία στο μπροστινό φτερό (για την έκδοση Candy Lime Green / Ebony).
To νέο Z 750R θα διατίθεται σε δύο χρωματικές επιλογές, μαύρο (Flat Ebony) και πράσινο / μαύρο (Candy Lime Green / Ebony), ενώ θα υπάρξουν και εκδόσεις με ABS.
epitelous sostes anartiseis sto z!giati mas koroidevane tosa xronia me tis pseftikes.kai kana alogaki parapano omos den tha peiraze,gia na skeftoume sovara tin allagi.
Αντε βρε μπράβο! Σιγά σιαγά οι γιαπωνέζοι αρχίζουν να καταλαβαίνουν τι είναι αυτό που κάνει τα μηχανάκια όμορφα και ποθητά. Ψαλιδάρα, χρυσό πιρουνάκι και αγιος ο Θεός! αντε να τα κάνουν και να στρίβουν κιόλας μπας και δούμε άσπρη μέρα.
Φίλε xgyro, κάτσε να το δούμε πρώτα στο δρόμο και με πόσα χρήματα θα το βγάλουν και μετά ας το κρίνουμε. θεωρώ σημαντική αναβάθμιση τις ανατρτήσεις γιατί έκει η αλήθεια είναι ότι έπασχε το Z750.
Φιλικά
Αργύρης
epitelous sostes anartiseis sto z!giati mas koroidevane tosa xronia me tis pseftikes.kai kana alogaki parapano omos den tha peiraze,gia na skeftoume sovara tin allagi.
Επιτέλους μετά από 4 ανασχεδιασμούς έφτιαξαν το ψαλίδι!!!
Αντε βρε μπράβο! Σιγά σιαγά οι γιαπωνέζοι αρχίζουν να καταλαβαίνουν τι είναι αυτό που κάνει τα μηχανάκια όμορφα και ποθητά. Ψαλιδάρα, χρυσό πιρουνάκι και αγιος ο Θεός! αντε να τα κάνουν και να στρίβουν κιόλας μπας και δούμε άσπρη μέρα.
Φίλε xgyro, κάτσε να το δούμε πρώτα στο δρόμο και με πόσα χρήματα θα το βγάλουν και μετά ας το κρίνουμε. θεωρώ σημαντική αναβάθμιση τις ανατρτήσεις γιατί έκει η αλήθεια είναι ότι έπασχε το Z750. Φιλικά Αργύρης
Δηλαδη να πληρωσουμε παραπανω απο το απλο Z750 για να παρουμε μονο αναρτησεις; Και με τον ιδιο κινητηρα; Μπα...δεν νομιζω...