Στο γκαράζ του περιοδικού βρέθηκε για λίγες ημέρες το XO 50 της αναγεννημένης Garelli, με δίχρονο κινητήρα 49,2 κ.εκ., sport σχεδίαση, 16άρη μπροστινό τροχό και δύο δισκόφρενα. Παρ όλο που το «50άρι scooter» δεν ακούγεται και τόσο δελεαστικό, το XO 50 αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη!
Το XO 50 τραβάει τη προσοχή σου με το «καλημέρα» και όταν ξεπεράσει κανείς το στάδια των ιλαρών αστείων με το όνομα του (το πιο κοινό είναι το ΧΟ, XΟ, XΟ…merry Christmas!), δεν μπορεί παρά να εντυπωσιαστεί από την επιθετική του σχεδίαση που και πρωτότυπη είναι και δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο, χωρίς να είναι εκκεντρική. Το δεύτερο σημείο που προκαλεί εντύπωση είναι η ποιότητα κατασκευής του scooter. Οι αρμόσεις των πλαστικών είναι άψογες, η ποιότητα των υλικών πολύ καλή και η γενική εικόνα που αποπνέει το XO 50, είναι ότι άνετα θα μπορούσε να ανήκει στη γκάμα των «μεγάλων» κατασκευαστών της κατηγορίας. Μπορεί οι διαστάσεις να είναι compact, άλλωστε για 50άρι scooter πρόκειται, στη σέλα του XO όμως θα βολευτούν με άνεση δύο ενήλικες, αφού οι σχεδιαστές της Garelli εκμεταλλεύτηκαν πολύ καλά –και εργονομικά- τους χώρους.
Μιλώντας για χώρους, κάτω από τη σέλα χωράει ένα jet κράνος και κάποια μικροαντικείμενα, ενώ η σχάρα, το επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος στη ποδιά, επιτρέπουν τη μεταφορά πιο ογκωδών αντικειμένων. Οδηγώντας το XO 50, όπως είναι φυσικό δεν εντυπωσιάζεται κανείς από τη ισχύ του κινητήρα του, που αποδίδει αξιοπρεπέστατα πάντως, αλλά από την ποιότητα κύλισης και την συμπεριφορά του, απόρροια των πολύ καλών περιφερειακών. Οι αναρτήσεις είναι εξαιρετικές, κρατώντας του τροχούς πάντα σε επαφή με τον δρόμο, χωρίς όμως να «κοπανάνε» ταλαιπωρώντας τον αναβάτη. Περάσαμε εσκεμμένα το XO 50 από κατεστραμμένο οδόστρωμα με δύο άτομα στη σέλα του και πραγματικά η συμπεριφορά του ήταν άψογη! Το ίδιο καλά αποδίδουν και τα φρένα, προσφέροντας ισχύ, γραμμική λειτουργία και αίσθηση.
Οι πρώτες εντυπώσεις μας από το Garelli XO 50 ήταν πολύ καλές, το scooter αυτό πρέπει να είναι μέσα στις επιλογές σας, αν θέλετε ένα μεταφορικό μέσο για αστικές διαδρομές μικρού μήκους που δεν περιλαμβάνουν δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Η τιμή του XO 50 διαμορφώνεται στα 1.820 ευρώ και τη πλήρη δοκιμή του, μπορείτε να τη βρείτε στο τεύχος Νο20 του Moto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 28/09.