Η απλή έκδοση του Agility αποτέλεσε για αρκετά χρόνια μια ευέλικτη λύση για τις αστικές μετακινήσεις. Βλέποντας όμως οι άνθρωποι της Kymco τη δημοτικότητα των scooter με μεγάλους τροχούς, εξόπλισαν το δικό τους με τροχούς 16 ιντσών και του πρόσθεσαν το συνθετικό «City».
Τα scooter που συνδυάζουν μεγάλους τροχούς, χαμηλή τιμή απόκτησης και ένα μεγάλο όνομα σοβαρού κατασκευαστή, γίνονται ολοένα και πιο περιζήτητα εν καιρώ κρίσης. Το Kymco Agility City 150 -κυκλοφορεί και σε 50, 125 και 200 κ.εκ.- έχει όλα τα παραπάνω, καταφέρνοντας να γίνει, όχι άδικα, best seller στη χώρα μας.
Αισθητική: Επιθετική σχεδίαση
Ξεκινώντας από τη μάσκα, οι γωνίες των πλαστικών είναι έντονες και δίνουν τον απαραίτητο sport τόνο στο scooter. Το ίδιο συμβαίνει και με τον πολυγωνικό προβολέα και την κοντή μαύρη ζελατίνα. Τις sport διαθέσεις του προδίδει (ενώ ταυτόχρονα δικαιολογεί και το όνομα Agility) και η λεπτή σιλουέτα του, ενώ οι γωνίες συνεχίζουν επιθετικά και στο υπόλοιπο κοστούμι του.
¶νεση / εργονομία: Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Στα 790 χλστ., η σέλα είναι ιδανική και για χαμηλά αναστήματα, ενώ οι ζάντες αλουμινίου, τα όμορφα (σοβαρά) χρώματά του και η sport εμφάνισή του, του δίνουν πόντους με το καλημέρα. Τα όργανά του είναι καλαίσθητα, ενώ εκτός από το κοντέρ, υπάρχουν δείκτης βενζίνης, ολικός χιλιομετρητής και ρολόι. Το μόνο που απουσιάζει είναι ένας μερικός χιλιομετρητής. Η σέλα είναι άνετη και η στάση του σώματος φυσική και όρθια. Η μικρή ζελατίνα εξυπηρετεί κυρίως αισθητικούς λόγους. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, όπως και η συναρμογή των πλαστικών. Τα φλας έχουν ηχητική ένδειξη για να μην τα ξεχνάτε ανοικτά, ενώ η κόρνα θα μπορούσε να είναι πιο δυνατή. Ο αναβάτης θα καθίσει άνετα πάνω στη σέλα και ο χώρος για τα πόδια του θα τον ικανοποιήσει. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει μόλις ένα jet κράνος, ενώ στο ντουλαπάκι της ποδιάς μπορούν να φιλοξενηθούν αρκετά μικροπράγματα. Τις μεταφορικές δυνατότητες του Agility αυξάνουν η σχάρα και ο γάντζος στην ποδιά.
Οδήγηση: Σπορ διαθέσεις, σβέλτο στην κίνηση
Το κινητήριο σύνολο του Agility έχει χωρητικότητα 149,4 κ.εκ., είναι αερόψυκτο και τροφοδοτείται από καρμπιρατέρ. Οι επιδόσεις του κινούνται στα πλαίσια της κατηγορίας, καθώς η ισχύς του αγγίζει τους 10,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή του το 1 kgm στις 5.500 σ.α.λ. Στις αστικές διαδρομές τώρα, το Agility City 150 είναι στο στοιχείο του. Επιταχύνει σβέλτα, καταπίνει λακκούβες και σαμάρια χωρίς να καταπονεί τη μέση σας και φρενάρει εκεί που θέλετε, όσο θέλετε. Η αυτόματη μετάδοση χαρίζει ηρεμία πνεύματος, αφήνοντας τα πόδια… άπραγα πάνω στην ποδιά. Η καμπύλη της δύναμης είναι γραμμική, χωρίς κενά και τρύπες, και σύντομα θα βρεθείτε να αντικρίζετε την ένδειξη των 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ. Με λίγη επιμονή, σε ιδανικές συνθήκες, τα χιλιόμετρα θα ανέβουν λίγο ακόμα και θα σταθούν στην ένδειξη 110. Ωστόσο, αν έχει ανωφέρεια ή αντίθετο άνεμο, θα ξαναπέσουν στα 100.
Συμπέρασμα: Ιδανική σχέση τιμής / απόδοσης
Μικρό, ευέλικτο, μανιτζέβελο, με μεγάλους τροχούς και σε πολύ καλή τιμή. Το Agility City 150 της Kymco δείχνει να τα έχει όλα με το μέρος του. Με αυτόματη μετάδοση, πολύ καλή ποδιά που προστατεύει από νερά (αν και ο αέρας βρίσκει το δρόμο του προς τα πόδια σας), καλό στήσιμο, λογικούς αποθηκευτικούς χώρους και σπιρτόζικο κινητήρα, θα μετακινηθείτε γρήγορα και εύκολα σε όλες τις αστικές διαδρομές σας. Τελικά, το Kymco Agility City 150 έχει το όνομα, έχει και τη χάρη.
Τι να προσέξετε
Ένας σωστός έλεγχος στην κατάσταση των δισκόφρενων, του μπουζί, της μπαταρίας και του ιμάντα μετάδοσης, είναι απαραίτητος για όλα τα scooter της κατηγορίας.
Τι να αλλάξετε
Συνετή θα είναι η αλλαγή ελαστικών με κάποια καλά ευρωπαϊκά -εάν δεν έχουν αλλαχτεί ήδη- ενώ καλό θα ήταν να τσεκάρετε εάν σας βολεύει η απόδοση της πίσω ανάρτησης. Πιθανότατα να χρειαστεί να αλλάξετε τις ρυθμίσεις της, για πιο άνετη οδήγηση.