Η κατηγορία των on-off στα μεσαία κυβικά, εδώ και αρκετό καιρό παραμένει σχετικά στάσιμη. Με το νέο Tiger 800, η βρετανική Triumph σπρώχνει την τεχνολογία και τις δυνατότητες της κατηγορίας πολλά σκαλιά μπροστά, καταφέρνοντας να χτυπήσει κορυφή.
Από το στάδιο του σχεδιασμού του Tiger 800, υπήρχαν ορισμένοι που παραπονιόταν πως το νέο Tiger (σημειώστε πως το 800 ΔΕΝ αντικαθιστά το περισσότερο ασφάλτινο Tiger 1050, το οποίο συνεχίζει να παράγεται) έμοιαζε πολύ με BMW, και συγκεκριμένα με το F 800 GS. Εντάξει. Όμως με την πρώτη ματιά που θα ρίξει κανείς στο Tiger 800 -είτε το συγκρίνει με το περισσότερο χωμάτινο F 800 GS, είτε με το πιο ασφάλτινο F 650 GS- γίνεται ηλίου φαεινότερο πως αυτή εδώ η μοτοσικλέτα δεν αποτελεί τόσο αντίγραφο, παρά μάλλον μια εξέλιξη του μοντέλου της BMW, αλλά και του είδους των On-Off γενικότερα.
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής: Στην κορυφή
Καταρχάς, δύσκολα θα συναντήσεις στη μεσαία-μεγάλη κατηγορία άλλο On-Off με τέτοια ποιότητα κατασκευής, με τόσα μαζεμένα κομφόρ, και με τόσο πλούσιο βασικό αλλά και aftermarket εξοπλισμό.
Η βαφή είναι ποιοτική, το βερνίκι παχύ, τα πλαστικά ανθεκτικά, η αισθητική μπορεί να θυμίζει αρκετά BMW, αλλά είναι πιο αρμονική, αντικειμενικά ομορφότερη, και χωρίς τις στιλιστικές ακρότητες των Βαυαρών. Το εκτεθειμένο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ένα ποίημα (κάνει και ρίμα), το εμπρός πάνω φτεράκι είναι διακριτικό, τα χρώματα σοβαρά, και η χωροταξία καλωδίων, μετάλλων και πλαστικών, υποδειγματική.
Γενικά, το design του Tiger 800 είναι όσο «περιπετειώδες» χρειάζεται, ώστε να μπολιάζει την κατασκευή και με ελαφρές χωμάτινες adventure πινελιές, χωρίς όμως να χάνεται ο κυρίαρχος ασφάλτινος χαρακτήρας του.
H δοκιμή περιλαμβάνεται στο τεύχος 3 του Moto Τρίτη.