Αν δεν ξέρανε οι Βρετανοί από Gran Turismo, τότε δεν ξέρω κι εγώ ποιοι θα ξέρανε. Όταν στο Ηνωμένο Βασίλειο βρέχει 300 από τις 365 μέρες του χρόνου και παρόλα αυτά, βλέπεις μεγάλες μοτοσικλέτες να κυκλοφορούν στους δρόμους ασταμάτητα, πρέπει σίγουρα να πονηρευτείς.
Κάτι τρέχει με τους Βρετανούς και το Sprint GT είναι καρπός αυτής της τρέλας, της τρέλας του ταξιδιώτη που δεν τον σταματάει τίποτα από το να κάνει το γύρο του κόσμου.
Στην Ελλάδα, η Triumph έχει γίνει περισσότερο γνωστή λόγω των Tiger, λόγω των Streetfighter μοντέλων της, αλλά και λόγω του κορυφαίου Supersport Daytona 675. Μακριά από τις ελληνικές ιδιαιτερότητες, το εργοστάσιο του Hinckley ασχολείται εδώ και καιρό με την τέχνη του δίτροχου τουρισμού και έχει εξελίξει διαφορετικές μοτοσικλέτες, για όλα τα γούστα. Οι τίγρεις, τα κάνουν όλα, κάνουν και χώμα. Αν θέλεις όμως τουρισμό υψηλών και υπερύψηλων ταχυτήτων, θα κοιτάξεις προς το Sprint. Και έχει ιστορία αυτή μοτοσικλέτα, όχι αστεία. Από τα Trophy 900/1200 του 1990, στο Sprint 900 του 1994, στα Trophy 900/1200 του 1995, στο Sprint ST 955i του 1998, στο Sprint RS του 2001, μέχρι και το Sprint ST 1050 ABS του 2005. Το μεγάλο και άνετο, γρήγορο ταξίδι με Street ήταν σαράκι για την Triumph και δούλευε σκληρά για να εξελίξει το προϊόν της και σε αυτόν τον τομέα.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του βρετανικού μοντέλου στο τεύχος 4 που κυκλοφορεί στα περίπτερα στις 15 Φεβρουαρίου.