LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αποστολή: Honda SH 300i 2011

Ακολουθώ το προπορευόμενο Transalp 700 του πλοηγού και το κοντέρ του νέου SH 300i είναι καρφωμένο στα 156-157 χλμ./ώρα, όπου και επεμβαίνει ο κόφτης. Όταν σταματάμε στην άκρη, ο πλοηγός ανάβει τσιγάρο, κοιτάει το scooter και λέει με σπαστά αγγλικά: «Εμείς αποκαλούμε το SH 300i… killer (φονιά). Φονιά μεγάλων μοτοσικλετών».

 
Το SH αποτελεί το νούμερο ένα best-seller στην Ιταλία, ενώ και στην Ελλάδα είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα scooter ανεξαρτήτως κυβικών. Για το 2011, η Honda αποφάσισε να προχωρήσει σε ορισμένες επιμέρους βελτιώσεις, αποκαλώντας μάλιστα το νέο SH 300i «ultimate SH» -δηλαδή, το υπέρτατο SH. Η παρουσίαση έλαβε χώρα στους καταπράσινους λόφους γύρω από τη Ρώμη, ενώ είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το SH και στην κίνηση της πόλης, αλλά και στον αυτοκινητόδρομο. Παρόλο που κάναμε λίγα σχετικά χιλιόμετρα -λιγότερα από 60- πιέσαμε ανελέητα το νέο SH για να βρούμε τυχόν ατασθαλίες στο concept. Όμως, ό,τι και να κάναμε, οι εντυπώσεις που αποκομίσαμε ήταν άριστες σε όλες τις περιστάσεις.

Για να συμπληρωθούν οι ανανεωτικές τεχνικές πινελιές, το SH 300i απέκτησε νέα πλαστικά και πιο φρέσκια εμφάνιση. Άλλωστε, θα ήταν κρίμα, αν με τόσες τεχνικές βελτιώσεις, δεν το φώναζε από μακριά. Πάμε να δούμε τις κύριες αλλαγές. Πέρα από τις νέες ζάντες, νέα είναι τα πλαστικά στο εμπρός μέρος της ποδιάς, όπως νέο είναι και το πλαστικό κομμάτι της μάσκας, αλλά και τα πλαϊνά πλαστικά. Νέα όμως είναι και η μάσκα του SH, με διαφορετικά διαφανή καλύμματα για τα φλας και γενική ανανέωση. Παρόλα αυτά, πρέπει να τονίσουμε ότι, όπως φαίνεται, η Honda δεν ήθελε να παρεκκλίνει ριζικά από την αρχική σχεδίαση και να αποξενώσει κάποιους αγοραστές. Δοκιμασμένη λύση, μικρές αλλαγές, τόσο ουσίας όσο και αισθητικές, ώστε να βελτιωθεί παντού από λίγο το SH.

Διαβάστε την παρουσίαση του μοντέλου στο τεύχος 5 του Μαρτίου.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ