Το Moto Τρίτη βρέθηκε στη βροχερή Σεβίλλη για δυο μέρες, δοκιμάζοντας τα νέα Honda CBR 600F και CBR 250R. Ευτυχώς η βροχή υποχώρησε για λίγο, όσο χρειαζόταν για να πιέσουμε λίγο παραπάνω τις μοτοσικλέτες, εξερευνώντας τις δυνατότητες τους. Αν μείναμε ευχαριστημένοι; Μάλλον εντυπωσιασμένοι, θα πρέπει να πούμε.
Honda CBR 600F
Με μία λέξη: μοτοσικλετάρα! Η Honda εξερεύνησε το κενό που υπήρχε ανάμεσα στις μοντέρνες Supersport μοτοσικλέτες, και στα καθημερινά, γυμνά street. To CBR 600F έχει ως βάση του το Hornet, εξελίσσοντας όμως το concept. Φανταστείτε λοιπόν ένα Hornet, με το μονής ραχοκοκαλιάς αλουμινένιο του πλαίσιο, το εκπληκτικό, ρυθμιζόμενο πιρούνι από CBR 600RR, και το άξιο πίσω αμορτισέρ, δώστε του προστασία από τα στοιχεία της φύσης, και έχετε μια νέα, βελτιωμένη άποψη για τις sport-χρηστικές μοτοσικλέτες. Ο αναβάτης κάθεται άνετα, με τα κλιπόν να βρίσκονται πάνω από τις πλάκες, τόσο όρθιος ώστε να μπορεί να βολτάρει για όσο τραβάει η ψυχή του στην πόλη, χωρίς να πιάνεται ο σβέρκος του. Ταυτόχρονα όμως, είναι τοποθετημένος μπροστά, ώστε όταν το επιθυμεί, σκύβοντας να φορτίσει τον μπροστινό τροχό, και ανοίγοντας το γκάζι να ντροπιάσει πολλά Supersport! Το φέρινγκ του CBR 600F, αν και εφοδιασμένο με τη χαμηλή ζελατίνα, κάνει ανέλπιστα καλή δουλειά, βοηθώντας τον αναβάτη να παραμείνει ξεκούραστος όταν το κοντέρ πλησιάζει ή και ξεπερνάει τη δεύτερη εκατοντάδα χιλιομέτρων. Ο ψεκασμός είναι άψογος, τα φρένα με το C-ABS κυριολεκτικά δεν παίζονται, και τα ελαστικά Battlax της Bridgestone γραπώνουν την άσφαλτο ακόμα και υπό δυνατή βροχή, αφήνοντας σε άφωνο...
Honda CBR 250R
Η Honda ξαναγυρίζει στις μικρομεσαίες μοτοσικλέτες δρόμου με μία ολοκαίνουργια πρόταση, το CBR 250R. Για όσους θέλουν μεν μια μικρή μοτοσικλέτα, αλλά βρίσκουν πολύ μικρά τα 125, και θέλουν βόλτες και εκτός πόλης, το CBR 250R τα κάνει όλα και συμφέρει. Με σκαρί μεγάλης μοτοσικλέτας, με χώρους για δύο άτομα, και design Supersport κατασκευής, το 250άρι της Honda μπορεί με την ίδια χάρη να ελίσσεται στο μποτιλιάρισμα, ή να ξεπερνάει τα 150 χιλιόμετρα την ώρα στο κοντέρ του, ταξιδεύοντας στην Εθνική. Ο κινητήρας εδώ είναι μονοκύλινδρος, και αν χάνει κάτι ψηλά σε σχέση με τον δικύλινδρο ανταγωνισμό, έχει καλύτερη απόκριση χαμηλά, ενώ είναι και ελαφρύτερος. Για πρώτη φορά τοποθετείται C-ABS σε μικρή μοτοσικλέτα, με εκπληκτικά αποτελέσματα, όπως μπορέσαμε να διαπιστώσουμε όταν ο ουρανός έριχνε… καρέκλες! Η ποιότητα είναι Honda, ενώ μικρό παράπονο έχουμε από τα ελαστικά, που…
Διαβάστε όλο το τεστ στο τεύχος του Moto-Τρίτη που θα κυκλοφορήσει την Τρίτη 29 Μαρτίου!