Για όσους θέλουν μια μικρή μοτοσικλέτα, αλλά βρίσκουν πολύ αδύναμα τα 125, αναζητώντας βόλτες εκτός πόλης, αλλά και αξιοπρεπή κίνηση στην εθνική οδό, το CBR 250R τα κάνει όλα και συμφέρει. Με το… μικρομεσαίο CBR να έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, η Honda φέρνει τη sport αίσθηση μεγαλύτερων κατασκευών στα 250 κυβικά εκατοστά.
Δεν κάνει να αρχίσουμε αυτό τo κομμάτι συμβατικά. Θέλετε να μάθετε για το CBR 250R; Ορίστε η περίληψη. Με σκαρί μεγάλης μοτοσικλέτας, με χώρους για δύο άτομα και design supersport κατασκευής, το 250άρι της Honda μπορεί με την ίδια χάρη να ελίσσεται στο μποτιλιάρισμα ή να ξεπερνά τα 150 χιλιόμετρα την ώρα στο κοντέρ του ταξιδεύοντας στην εθνική. Ο κινητήρας εδώ είναι ολοκαίνουργιος, τετράχρονος και μονοκύλινδρος και αν χάνει κάτι ψηλά σε σχέση με το δικύλινδρο ανταγωνισμό, έχει καλύτερη απόκριση χαμηλά, ενώ είναι και ελαφρύτερος.
Πολύ σημαντικό: για πρώτη φορά τοποθετείται C-ABS σε τόσο μικρή μοτοσικλέτα, με εκπληκτικά αποτελέσματα, όπως μπορέσαμε να διαπιστώσουμε, καθώς στην παρουσίαση ο ουρανός είχε ανοίξει και έριχνε… καρέκλες! Ας προχωρήσουμε τώρα και σε μια εις βάθος ανάλυση.
Όταν η Honda έκανε την έρευνά της για το τι θα μπορούσε να "κόψει" από τη νέα της μικρή μοτοσικλέτα, ώστε να επιτύχει την επιθυμητή τελική τιμή αγοράς, διαπίστωσε ότι το αγοραστικό κοινό δεν ήταν πρόθυμο να αποχωριστεί ούτε την ποιότητα κατασκευής των μεγαλύτερων sport μοτοσικλετών ούτε την οδική συμπεριφορά. Ήθελαν δηλαδή μια μοτοσικλέτα με όσο το δυνατόν λιγότερες παραχωρήσεις. Όταν κοιτάς το CBR 250R μπορείς γρήγορα να διαπιστώσεις ότι η Honda έκανε καλή δουλειά.
Ολόκληρη η παρουσίαση περιλαμβάνεται στο τεύχος 7 που είναι στα περίπτερα.