O καιρός σχεδόν έφτασε για το νέο supermoto της Husqvarna! Σύμφωνα με την εταιρία η επίσημη παρουσίασή του θα πραγματοποιηθεί αύριο, 1η Ιουλίου. Μέχρι τότε πάμε να δούμε μαζί μερικά από τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας που έχουν διαρρεύσει στη δημοσιότητα.
Η πρώτη απόπειρα της Husqvarna στις μεγάλες μοτοσικλέτες δεν θα μπορούσε παρά να είναι εντυπωσιακή. Τουλάχιστον από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών γιατί στον τομέα της εμφάνισης, όπως είπαμε θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμη. Οι πολλές επιτυχίες άλλωστε σε αγωνιστικό επίπεδο δεν θα επέτρεπαν κάτι άλλο για μία εταιρία που σέβεται τον εαυτό της.
Με τη βοήθεια της BMW η άνθρωποι της Husqvarna κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα supermoto το οποίο, σύμφωνα και με τα λιγοστά, αλλά ζουμερά, επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουμε στη διάθεσή μας, θέλει να κάνει δικό του το θρόνο στα μεγάλα supermoto με το καλημέρα!
Ένα μεγάλο και «πολεμικό» supermoto θα πρέπει να είναι πρώτα από όλα όσο το δυνατόν ελαφρύτερο. Οι μηχανικοί της εταιρίας ανακοινώνουν πλέον επίσημα πως το βάρος, χωρίς τα υγρά, θα βρίσκεται κάτω από τα 175 κιλά. Καλή αρχή, θα πούμε εμείς, η οποία όμως έχει και καλύτερη συνέχεια καθώς το παραπάνω νούμερο συνδυάζεται με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 900 κ.εκ. με απόδοση που ξεπερνά τους 100 ίππους και τα 10 Kgm ροπής! Αυτό το κοκτέιλ, στα δικά μας μάτια τουλάχιστον, μοιάζει αρκετά εκρηκτικό και το μόνο που μένει να δούμε είναι το πόσο πάνω από τους 100 ίππους θα είναι η πραγματική απόδοση του μοτέρ. Ο εν λόγω κινητήρας φυσικά βασίζεται στον δικύλινδρο 800άρη που έχουμε συναντήσει στη σειρά F της γερμανικής εταιρίας, αλλά έχει δεχτεί όλες τις κατάλληλες τροποποιήσεις από τους μηχανικούς της εταιρίας, για να ανταποκριθεί στο πνεύμα της Husqvarna.
Σε υψηλότατο επίπεδο κινούνται και τα περιφερειακά της μοτοσικλέτας με την ανάρτηση του πίσω τροχού να έχει αναλάβει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ από την Ohlins, ενώ για τον εμπρός τροχό έχει χρησιμοποιηθεί ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 48 χλστ., από τη Sachs, η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή αναρτήσεων για supermoto. Τα φρένα ακολουθούν στο ίδιο μήκος κύματος με δύο μονομπλόκ τετραπίστονες και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες από την Brembo, να επιβραδύνουν ισάριθμους δίσκους στον εμπρός τροχό.
Λεπτομέρειες που τραβούν την προσοχή βλέπουμε και στο σύστημα εξαγωγής με τη βάση στήριξης, τα προστατευτικά και τη απόληξη εξάτμισης να είναι φτιαγμένα ανθρακονήματα για την εξάτμιση της μοτοσικλέτας, με την τελευταία να φέρει και βαλβίδα ελέγχου ροής των καυσαερίων.
Λιγότερες από 24 ώρες μας χωρίζουν πλέον από την πλήρη παρουσίαση του νέου μεγάλου supermoto της Husqvarna. Μείνετε συντονισμένοι για τα αυριανά αποκαλυπτήρια. Μέχρι τότε υπομονή!
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε το micro site που δημιούργησε η εταιρία στη διεύθυνση http://900.husqvarna-motorcycles.com/en/.