LIVE: κίνηση στους δρόμους

110% HONDA

Σύγχρονη γλυπτική

Απολαυστικό στο δρόμο, με προβλέψιμη συμπεριφορά και χορταστικές επιδόσεις

Στα θετικά του το κιβώτιο, η απόδοση κινητήρα και η ποιότητα κατασκευής

Δοκιμάζουμε το Honda VFR 1200 DCT

Για όσους λάτρεψαν το VFR 1200 F, αλλά θέλουν ακόμα περισσότερη τεχνολογία από το Νο1 κατασκευαστή μοτοσικλετών στον κόσμο, το VFR 1200 DCT έρχεται να καλύψει ακριβώς αυτό το κενό. Με πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, το μεγάλο VFR οδηγεί κατευθείαν στο μέλλον.

 
Μπορεί διαβάζοντας τις ανακοινώσεις της Honda, να πιστέψει κανείς ότι η έκδοση DCT απευθύνεται σε αναβάτες που δεν τα πάνε τόσο καλά με τις ταχύτητες, αυτό όμως θεωρώ ότι είναι ένα λάθος συμπέρασμα που θα οδηγήσει μακριά από τους πραγματικούς λόγους για τους οποίους επιλέχθηκε να τοποθετηθεί ένα αυτόματο κιβώτιο. Συχνά-πυκνά, η ιαπωνική εταιρία –ειδικά παλαιότερα έκανε χρήση της τεχνολογικής της υπεροχής παρουσιάζοντας μοτοσικλέτες όπως το NR 750, το RC 30, κ.ά. μόνο και μόνο, πολλές φορές, για να ικανοποιήσει το ακόρεστο πάθος των μηχανικών της. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και τώρα με τη Honda, που δηλώνει παρούσα με ένα μοντέλο που θα ικανοποιήσει όχι μόνο τους υποψήφιους αγοραστές του, αλλά και όλους τους φανατικούς φίλους της φίρμας, χάρη στη διαθέσιμη τεχνολογία.

Αισθητική / Εξοπλισμός: Σύγχρονη γλυπτική
Από το πρώτο λανσάρισμα του VFR 1200, η αισθητική του ήταν το κομμάτι που μπορούμε να πούμε πως υπήρξε πιο «δυνατό» ακόμα και από εκείνο των δυνατοτήτων της. Η Honda, όσον αφορά στη ναυαρχίδα της, ξεκίνησε με γκολ από τα αποδυτήρια, καθώς πριν καν κυκλοφορήσει στους δρόμους και δοκιμαστεί για τις μεγάλες ικανότητές της, όλος ο κόσμος μιλούσε για το γεμάτο καμπύλες φέρινγκ της. Δεν είναι μόνο ο διπλός προβολέας σχήματος Χ, αλλά και το δύο επιπέδων φέρινγκ που κάνει τη VFR τόσο ξεχωριστή, δείχνοντας και το δρόμο προς το μέλλον. Ένα ακόμη σημείο για το οποίο περηφανεύεται η Honda είναι, ότι πουθενά δεν φαίνονται οι βίδες στήριξης του φέρινγκ. Σε αντίθεση με τις καμπύλες στο εμπρόσθιο τμήμα, στην ουρά κυριαρχούν οι αιχμηρές γραμμές δημιουργώντας ένα μοντέρνο και σπορ σύνολο με τα φλας «κολλημένα» δίπλα στο πίσω φως και τις δύο χειρολαβές του συνεπιβάτη τέλεια ενσωματωμένες. Ακόμα και η εξάτμιση έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε το τριγωνικό σχήμα της να υποδηλώνει άμεσα ότι τίποτα στην κορυφαία Honda δεν έχει αφεθεί στη τύχη. Ούτε καν οι ζάντες, ειδικά στον πίσω τροχό που το μονόμπρατσο ψαλίδι αφήνει να αναδειχτεί (από τη δεξιά πλευρά) πλήρως η σχεδίασή του.

Άνεση / εργονομία: Road Sport
Η πρώτη επαφή με τη VFR 1200 DCT σίγουρα δεν θα ξενίσει κάποιον, καθώς η αίσθηση που θα αποσκοπήσει είναι ότι έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτόν. Η εργονομία ήταν πάντα ένα δυνατό χαρτί για την ιαπωνική εταιρία καθώς με μαγικό τρόπο οι μοτοσικλέτες της ταίριαζαν σε όλα τα ύψη αναβατών. Στο συγκεκριμένο μοντέλο παρότι τα clip-on είναι πάνω από την πλάκα δημιουργούν μια σχετικά σκυφτή θέση οδήγησης, που μπορεί να ρίχνει λίγο παραπάνω βάρος στους καρπούς μέσα στην πόλη, αλλά στα πολλά χιλιόμετρα ο αέρας βοηθά το κορμί να εξισορροπεί ώστε ούτε χέρια ούτε μέση να πιέζονται. Τα πόδια παίρνουν μια κλειστή θέση, αλλά όχι τόσο, ώστε να κουράζονται, και ο αναβάτης μπορεί να ταξιδεύει έτσι για πολλά-πολλά χιλιόμετρα. Πάνω από τα 200 χλμ/ώρα, θα σκύψει ελαφρά για να προστατευτεί πίσω από τη χαμηλή ζελατίνα. Είπαμε Road Sport είναι ο χαρακτήρας που λανσάρει το VFR, δηλαδή μια μοτοσικλέτα που θα αποδράσετε μαζί της σε μια γρήγορη βόλτα μακριά από την καθημερινότητα ή θα ξεκινήσετε με το έτερον ήμισυ σας και αποσκευές για το Βόρειο Ακρωτήρι.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ