Ανέκαθεν, η Νο1 εταιρία κατασκευής δικύκλων, είχε σαν χαρακτηριστικό την ομοιογένεια στις μοτοσικλέτες της. Στην περίπτωση του VFR 1200, αυτός ο πήχης απλά ανέβηκε πολύ ψηλά καθώς στόχος είναι μόνο η κορυφή. Γι’ αυτό το λόγο, πλαίσιο και περιφερειακά θα πρέπει να συνεργάζονται άριστα μεταξύ τους, χωρίς κάποιο μέρος να μεταφέρει την αδυναμία του στον επόμενο κρίκο της αλυσίδας. Και βέβαια αρχής γενομένης από το πλαίσιο, είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, έχει την ακαμψία που απαιτούν οι μεγάλες δυνατότητες της VFR, αλλά μπορεί κάλλιστα να μεταφέρει αποσκευές και συνεπιβάτη στην άλλη άκρη της Ευρώπης. Η ιαπωνική Showa έχει βάλει την υπογραφή της, όσον αφορά στις αναρτήσεις. Μπροστά, το VFR διαθέτει ένα upside-down πιρούνι 43 χιλ. με διαδρομή τροχού 120χιλ., ενώ πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ με διαδρομή 130 χιλ. Και στα δύο άκρα, υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου. Εάν χρειαζόταν μια λέξη για να χαρακτηρίσει τη λειτουργία των αναρτήσεων, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η λέξη «σφικτές» καθώς η Honda με αυτό τον τρόπο πετυχαίνει τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Η συνταγή των φρένων είναι η κλασσική της ιαπωνικής και έχει άριστα αποτελέσματα. Δύο δαγκάνες 6 εμβόλων –και μάλιστα ακτινικές- σφιχταγκαλιάζουν δύο floating δίσκους 320 χιλιοστών μπροστά, ενώ πίσω υπάρχει μια δαγκάνα 2 εμβόλων, την ίδια ώρα που η διάμετρος του δίσκου είναι 276 χιλ. Τα δύο συστήματα των φρένων συνδυάζονται μεταξύ τους χάρη στο πασίγνωστο πλέον συνδυασμένο σύστημα της Honda, όπου κάθε πάτημα της μανέτας ή του λεβιέ επενεργεί και στα δύο φρένα. Ένα εξελιγμένο ABS φροντίζει με τη σειρά του ούτως ώστε η μεγάλη ισχύς του πακέτου να μη μεταφράζεται σε μπλοκάρισμα των τροχών στα δυνατά ή άτσαλα φρεναρίσματα.
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr