Οδηγώντας με ρυθμό
Διαβάστηκε από 2514 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 11/10/2011
Η νευρική οδήγηση βάζει σε κίνδυνο την ασφάλειά σας. Αυτό που χρειάζεστε, είναι καλός και σταθερός ρυθμός για να φτάσετε γρήγορα στον προορισμό σας.
Το να οδηγείτε με ρυθμό, εμπεριέχει πολλά πλεονεκτήματα. Αρχικά, σας διατηρεί πιο ασφαλείς. Η νευρική οδήγηση σημαίνει και νευρικές αντιδράσεις ή κινδύνους που μπορεί να μη δείτε. Επιπλέον, κάνει καλό στην τσέπη. Το συνεχές άνοιγμα και κλείσιμο του γκαζιού, η βιασύνη να φτάσετε σε κόκκινο φανάρι και η πίεση της μοτοσικλέτας έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και επιπλέον έξοδα. Δεν χρειάζεται να απογοητεύεστε, όμως. Οδηγώ με ρυθμό δεν σημαίνει οδηγώ χαλαρά. Ρυθμό χρειάζεται και η σβέλτη ή sport οδήγηση -εκεί μάλιστα είναι ακόμη πιο σημαντική για την ασφάλειά σας. Διατηρώντας σταθερό ρυθμό και αποφεύγοντας τις νευρικές κινήσεις, έχετε επιπλέον το πλεονέκτημα της έγκαιρης απόφασης σε ότι προκύψει, ώστε να κερδίσετε ακόμη περισσότερο χρόνο.

1. Μην ανοιγοκλείνετε νευρικά το γκάζι, καθώς αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα νευρική συμπεριφορά από τη μοτοσικλέτα και μικρότερο επίπεδο ελέγχου πάνω σε αυτή.
2. Η ίδια λογική ισχύει και στο φρενάρισμα. Η νευρική επιτάχυνση στην πόλη θα φέρει απότομο φρενάρισμα μετά από λίγα μέτρα. Και η ποιότητα των ελληνικών δρόμων δεν ευνοεί το απότομο φρενάρισμα.
3. Όταν βλέπετε μπροστά σας κόκκινο φανάρι, δεν χρειάζεται να φτάσετε σε αυτό γρήγορα, ώστε να περιμένετε μετά το πράσινο. Προσαρμόστε το ρυθμό σας.
4. Μην κατεβάζετε συνέχεια και απότομα σχέσεις στο κιβώτιο των ταχυτήτων: ένα απότομο κατέβασμα σε ολισθηρό οδόστρωμα ενδέχεται να μπλοκάρει στιγμιαία τον πίσω τροχό, με αποτέλεσμα να αιφνιδιαστείτε.
5. Διατηρήστε στο κιβώτιο τη σχέση που νομίζετε ότι βολεύει καλύτερα το ρυθμό που έχετε επιλέξει και οδηγήστε στρωτά.
6. Ανοίξτε "γλυκά" το γκάζι και επιλέξτε μία σχέση στο κιβώτιο με την οποία μπορείτε να οδηγήσετε μέσα στην κίνηση, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε συνεχή ανεβοκατεβάσματα.
7. Ειδικά στην κίνηση, έχετε το νου σας πάντα μερικά μέτρα μπροστά -έως και πέντε αυτοκίνητα- προκειμένου να προλάβετε απότομες αντιδράσεις των οδηγών τους.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ???????

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Yamaha R1: Το μοντέλο που επαναπροσδιόρισε τις Sport μοτοσυκλέτες | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph Bonneville: Μια ιστορία 65 χρόνων | ΔΙΑΦΟΡΑ
Vespa 98: Η γέννηση ενός θρύλου | ΔΙΑΦΟΡΑ
1907: Το πρώτο Isle of Man TT | ΔΙΑΦΟΡΑ
Ducati 916: Ο θρύλος των Superbikes στα μέσα του `90 | ΔΙΑΦΟΡΑ
O πρώτος άνθρωπος που έκανε το γύρο του κόσμου με μοτοσυκλέτα | ΔΙΑΦΟΡΑ
Συσκευές ρύθμισης ύψους: Πώς λειτουργούν και γιατί θα απαγορευτούν στα MotoGP; | ΔΙΑΦΟΡΑ
Yamaha XT: Το μοντέλο Θρύλος που ήρθε απευθείας από το Dakar | ΔΙΑΦΟΡΑ
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph: Πώς η βρετανική εταιρεία σώθηκε από τους ίδιους της τους εργάτες | ΔΙΑΦΟΡΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ