Είχα την τύχη να δοκιμάσω το «κλασικό» MP3 LT πριν από τρία περίπου χρόνια και μου είχε κάνει τόσο φοβερή εντύπωση που μόνο δύο λέξεις γυρνούσαν στο κεφάλι μου. Ακραία ασφάλεια! Τρία χρόνια μετά, καθισμένος πάνω στη σέλα του νέου Yourban, έπιασα τον εαυτό μου να σκέφτεται ακριβώς το ίδιο προσθέτοντας τα παρακάτω με απόλυτη υπευθυνότητα. Αν υπάρχει ένα όχημα, για να αλλαξοπιστήσετε και να ανταλλάξετε το κάθισμα του αυτοκινήτου σας με σέλα τότε αυτό είναι το MP3 LT και στη συγκεκριμένη περίπτωση το Yourban. Στα πρώτα χιλιόμετρα, το ένστικτο της αυτοσυντήρησης έρχεται σε σύγκρουση με τις κλίσεις του Yourban στις στροφές και τα επίπεδα πρόσφυσης που προσφέρουν οι εμπρόσθιοι τροχοί στους αστικούς δρόμους. Κανονικά αυτό δεν θα έπρεπε να γίνεται! Αλλά το Yourban δεν ξέρει από… «κανονικό» και απόδειξη για αυτό είναι πως στέκεσαι ακόμη όρθιος και συνεχίζεις. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ο καιρός έδωσε τα ρέστα του με τη βροχή να πέφτει ασταμάτητα. Ούτε που πτοήθηκε το Yourban και το μόνο που κατάφερε η βροχή ήταν να αναδείξει ακόμη περισσότερο τα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που το συνοδεύουν. Μπορείς να φρενάρεις πολύ δυνατά χωρίς το φόβο του άμεσου μπλοκαρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα, κάτι που ούτε που θα σκεφτόσουν στη σέλα άλλου δικύκλου. Ακόμη και όταν μπλοκάρουν οι εμπρόσθιοι τροχοί, το Yourban σου δίνει άπλετο χρόνο για να αντιδράσεις και να ελευθερώσεις τη μανέτα του μπροστινού φρένου. Το ίδιο ισχύει και όταν βρεθείς πλαγιασμένος σε ολισθηρό οδόστρωμα με αρκετή κλίση και νιώσεις το μπροστινό μέρος να υποστρέφει. Το Yourban αντί να σε ξαπλώσει φαρδύ πλατύ σου δίνει το χρόνο να ανασηκώσεις ελαφρά το scooter και να συνεχίσεις ακάθεκτος. Τα παραπάνω ποσώς ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό, ο οποίος ουδέποτε θα ασχοληθεί με τα όρια αυτού του Piaggio απολαμβάνοντας όμως πάντα τα υψηλότατα επίπεδα πρόσφυσης ανεξαρτήτως συνθηκών. Δεν τα χρειάζεσαι αλλά ξέρεις ότι είναι εκεί και αυτό σε κάνει να νιώθεις πιο ασφαλής και πιο χαλαρός κατά την οδήγηση. Οι αναρτήσεις ελέγχουν σωστά το Yourban προσφέροντας και καλά επίπεδα άνεσης. Μόνο με δύο άτομα στη σέλα και σε δρόμο με πολύ έντονες ανωμαλίες το πίσω μέρος θα τραντάξει τους επιβαίνοντες εξαιτίας της σκληρότητας των ελατηρίων στο δεύτερο μισό της συμπίεσής τους. Σε σχέση με τα στάνταρ MP3 LT, το Yourban παρουσιάζεται σαφώς πιο ευέλικτο εξαιτίας του κοντύτερου κατά 110 ολόκληρα χλστ. μεταξονίου. Παράλληλα, εμφανίζεται και πιο πρόθυμο στις αλλαγές κατεύθυνσης εξαιτίας του μικρότερου βάρους, ενώ αισθητή είναι και η εμπροσθοβαρής κατανομή, εξαιτίας της ελαφρύτερης ουράς. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα θα ελιχθεί με εξαιρετική άνεση, με την ταχύτητα να εξαρτάται καθαρά από την εμπειρία του αναβάτη!
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr