KTM 390 Adventure: Μικρομεσαία On-Off με 2 Riding modes
- Με 44 μονοκύλινδρους ίππους στα 390κ.εκ..
- TFT οθόνη 5 ιντσών & Bluetooth διασύνδεση.
- Φρένα Bybre, Cornering ABS της Bosch & αναρτήσεις WP.
- Πλαίσιο από χαλύβδινο χωροδικτύωμα με 159 κιλά.
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Με 44 μονοκύλινδρους ίππους στα 390κ.εκ
Σε μία κατηγορία των μικρών On-Off όπου οι προτάσεις έχουν αρχίσει να πέφτουν «βροχή», η επιτυχημένη πλέον KTM 390 Adventure με αγωνιστική ψυχή, είναι εξοπλισμένη με έναν υγρόψυκτο, τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα των 373κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους, τροφοδοτούμενου με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch, όπου δημιουργεί «πονοκέφαλο» με το «αλήτικο» μηχανικό σύνολο της στα μικρομεσαία On-Off. Ο τρόπος που αποδίδει τους 44 ίππους στις 9.000σ.α.λ και με ροπή που ανέρχεται στα 37Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό, είναι άκρως εθιστικός στα εσώψυχα της πορτοκαλής Κυρίας. Ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, συμβάλει στις αλλαγές του 6-τάχυτου κιβωτίου με λιγότερη πίεση της μανέτας προσφέροντας ευκολία χρήσης σε καθημερινές μετακινήσεις. Συνδυαζόμενο κιόλας με Quick Shifter, τα ανεβοκατεβάσματα στον λεβιέ ταχυτήτων γίνονται χωρίς χρήση του συμπλέκτη, επιτυγχάνοντας άμεσες επιταχύνσεις και γρήγορες Up & Down αλλαγές σχέσεων. Σε μετρήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει, κατάφερε να κάνει τα 0-100 σε 6 δευτερόλεπτα και να ρεπριζάρει (με 4η ταχύτητα) από τα 60 μέχρι τα 120χλμ/ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα. Το ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων μας υπόσχεται καταναλώσεις από τα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και με ένα γεμάτο ντεπόζιτο μπορούμε να διανύσουμε κοντά στα 360 χιλιόμετρα.
TFT οθόνη 5 ιντσών & Bluetooth διασύνδεση
Και μόνο που την κοιτάς σε βάζει σε διαθέσεις «εκτάκτου ανάγκης», μιας και τα στοιχεία που φέρει «φωνάζουν» KTM, από μακριά. Τα LED φωτιστικά σώματα προσφέρουν πολύ καλά επίπεδα ορατότητας και η TFT έγχρωμη οθόνη των 5 ιντσών απεικονίζει ένα πλήθος πληροφοριών, διαθέτοντας και δυνατότητα συνδεσιμότητας με το κινητό μας τηλέφωνο. Με 2 προγράμματα οδήγησης των Street και Off Road, θα προσφέρει ευχαρίστηση σε έμπειρους και μη αναβάτες. Η πλοήγηση στον υπολογιστή ταξιδίου και στο μενού ρυθμίσεων γίνεται μέσω των χειριστηρίων που βρίσκονται στο αριστερό γκρίπ, με απόλυτη εργονομική ευκολία. Η εργονομία της σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη έχει μελετηθεί με τέτοιον τρόπο που να προσφέρει τα μέγιστα, ως προς το επίπεδο άνεσης. Τα «ανεμοδαρμένα» τοπία που θα συναντάμε καθημερινά θα τα βρουν σκούρα με τα πλαϊνά πλαστικά και τον μικρό ανεμοθώρακα, καθώς φέρουν αεροδυναμική σχεδίαση διώχνοντας ένα σημαντικό μέρος του αέρα πάνω από τους ώμους και τα γόνατα. Τι και αν δεν έχουμε δίπλωμα για απεριόριστα κυβικά; Η λύση δίνεται με το δίπλωμα κατηγορίας Α2.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Φρένα Bybre, Cornering ABS της Bosch & αναρτήσεις WP
Ένα τέτοιο σπιρτόζικο «μοτοσικλετάκι» χρειάζεται ένα σύστημα πέδησης ικανό να το συντροφέψει σε όλες τις παιχνιδιάρικες του διαθέσεις. Το ρυθμιζόμενο μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι Apex της WP των 43 χιλιοστών και διαδρομής 170 χιλιοστών, τελεί τις υποχρεώσεις του καταπληκτικά, ενώ πίσω έχει ένα Monoshock WP Apex χωρίς μοχλικό με διαδρομή 177 χιλιοστά, με δυνατότητα ρύθμισης, ως την προφόρτιση ελατηρίου και επαναφοράς χωρίς μοχλικό. Οι ακτινωτοί τροχοί των 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, έχουν διαστάσεις 100/90 και 130/80 πίσω, καθώς είναι εφοδιασμένοι με λάστιχα πρώτης τοποθέτησης τα Continental TKC 70. Τα φρένα της θυγατρικής Bybre, ισχυρά και προερχόμενα από την εταιρεία (Brembo) με τις μεγαλύτερες αξιώσεις στον χώρο της μοτοσικλέτας, φέρουν μια τετραπίστονη δαγκάνα ακτινικά τοποθετημένη μπροστά και μια μονοπίστονη πίσω. Οι δισκόπλακες που θα δεχθούν τη πίεση από τα έμβολα είναι των 320 χιλιοστών εμπρός και των 230 χιλιοστών πίσω. Ως καλός «φρουρός» απέναντι σε έκτακτα φρεναρίσματα, το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος Cornering ABS των τροχών που είναι της Bosch το 9.1MP θα είναι εκεί για να ακινητοποιήσει το δίκυκλο με ασφάλεια ακόμα και φρένα πανικού. Σε μέτρηση που πραγματοποιήσαμε από τα 100χλμ/ώρα μέχρι τα 0, κατάφερε να σταματήσει σε 45 μέτρα. Επίσης, η δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό, αναφέρεται ως Off Road.
Πλαίσιο από χαλύβδινο χωροδικτύωμα με 159 κιλά
Χαρακτηριστικό είναι το πορτοκαλί χρώμα για τη KTM, ιδανικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το χρώμα της στο μοτοσικλετιστικό κόσμο. Για αυτό και όταν αντικρίζεις το 390, το πρώτα πράγμα που εστιάζουν οι οφθαλμοί, είναι το χαλύβδινο χωροδικτύωμα στρόγγυλης διατομής που θα κουβαλήσει στις πλάτες του τα 159 κιλά άνευ υγρών. Η απόσταση από τη σέλα μέχρι το έδαφος είναι στα 855 χιλιοστά, τοποθετώντας τα χαμηλά αναστήματα να πατάνε με μία σχετική δυσκολία, καλά κάτω στο οδόστρωμα. Στον αντίποδα, η απόσταση που δημιουργείται μεταξύ του κατώτατου σημείου της μοτοσικλέτας με τον δρόμο, είναι στα 200 χιλιοστά. Το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας, θα βγει από εκεί που δεν το περιμένουμε, με ένα απλό πάτημα απενεργοποίησης του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού MTC. Οι εξερευνήσεις με την Adventure 390 θα αποτελέσουν καθημερινή πηγή αναζητήσεων για ανακάλυψη νέων προορισμών χωρίς το άγχος αν βρεθεί στο διάβα της κάποιος χωματόδρομος.
Η τιμή της Adventure ξεκινάει από τα 6.990 ευρώ.