LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αιχμηρή και επιθετική η μάσκα ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του KLX.

Kαι το πίσω φωτιστικό ακολουθεί της σύγχρονες σχεδιατικές γραμμές, ενώ υπάρχει και τσαντάκι για μεταφορά μικροαντικειμένων.

Αισθητική/ Εργονομία: Άγρια ομορφιά

Η εμφάνισή του είναι επιθετική με αιχμηρά φινιρίσματα και το λευκό πολύ του πάει. Το μπροστινό και πίσω φανάρι έχουν μοντέρνο σχεδιασμό και η φωτεινότητά τους είναι άκρως ικανοποιητική στις νυχτερινές μετακινήσεις. Η σχετικά χαμηλή σέλα –για τη κατηγορία του- κάνει ευκολότερη την πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος, Επιπλέον, το ανανεωμένο τιμόνι είναι πιο ίσιο και φέρει τη θέση των χεριών ψηλά και προς τα μέσα για ακόμα καλύτερο έλεγχο και χειρισμό. Το ΚLX είναι τόσο ελαφρύ (138 κιλά) που μετακινείται εύκολα με σβηστό το κινητήρα. Τα μαρσπιέ του αναβάτη είναι τοποθετημένα κοντά στο κέντρο της μοτοσικλέτας κάνοντας τη θέση οδήγησης ιδανική εντός και εκτός δρόμου. Ο νέος σχεδιασμός της σέλας και το σχετικά σκληρο αφρώδες υλικό της κάνουν επίσης ευκολότερη την αλλαγή θέσης στη διάρκεια της οδήγησης -δεν είναι τόσο επίπονο όσο ακούγεται, αλλά δεν ενδείκνυται και για ταξίδια. Πανέμορφη και χρηστική είναι η άκρως ψηφιακή κονσόλα των οργάνων με τον ξεκούραστο πορτοκαλί φωτισμό όπου, με μια ματιά, μπορεί κανείς να εντοπίσει γρήγορα ό,τι χρειάζεται και περιλαμβάνει: στροφόμετρο, ταχύμετρο, ρολόι και δύο μερικούς χιλιομετρητές. Η εξάτμιση του KLX 250 είναι από ανοξείδωτο ατσάλι, διακριτική και ταιριάζει απόλυτα με το φιλικό σύνολο, ενώ ο κυψελωτός καταλύτης μαζί με το δευτερεύον σύστημα αέρα εξασφαλίζει πως οι εκπομπές του συναντούν τους Euro-III κανονισμούς.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ