Η μετάβαση από το καρμπιρατέρ στον ηλεκτρονικό ψεκασμό το 2009, επηρέασε στο ελάχιστο τις επιδόσεις του Innova και η ανανεωμένη του εμφάνιση μόνο περισσότερη δημοτικότητα θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα! Στους υπόλοιπους τομείς, το δημοφιλές παπί της Honda παραμένει ίδιο τα τελευταία χρόνια, δηλαδή αξιόπιστο, πρακτικό, φιλικό και οικονομικό.
Η λειτουργία του κινητήρα είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Επιπλέον, το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε το Innova να μη συμπεριφέρεται νευρικά.
Την ίδια προσέγγιση ακολουθεί και ο περιφερειακός εξοπλισμός, ο οποίος φανερώνει την προσοχή που του έδειξαν οι Ιάπωνες. Τα φρένα (με δίσκο μπρος και πίσω) είναι ικανά να επιβραδύνουν και να ακινητοποιήσουν το Innova, χωρίς να κινδυνεύσει ή να τρομάξει ο αναβάτης. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, είναι άνετες και πληροφορούν για κάθε ανωμαλία, χωρίς όμως να κοπανάνε στους ελληνικούς δρόμους. Η άνεση πάνω στο Innova, τέλος, ενισχύεται και από τη σωστή σέλα και από την εργονομική θέση οδήγησης.
Thelo na agoraso ena yamaha crypton r