Η ολόφρεσκη εμφάνιση του νέου Kawasaki προκαλεί θετικές εντυπώσεις χωρίς να ξεφεύγει από την αισθητική των προηγούμενων μοντέλων. Υπεύθυνα για αυτό είναι το μακρόστενο σχήμα του νέου προβολέα και τα πλαστικά που τον περιβάλλουν και παραπέμπουν άμεσα στους προγόνους του ER-6n. Τα νέα πλαϊνά πλαστικά είναι πιο αιχμηρά και λιγότερο ογκώδη, τα φλας έχουν μετακομίσει στον προβολέα, ενώ κάτω από αυτόν βλέπουμε και προστατευτικά για τα καλάμια του πιρουνιού που προσδίδουν μία συμπαγή εικόνα στην όψη του ER-6n. Το ψηλότερο κατά 20 χλστ. ρεζερβουάρ, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, σε συνδυασμό με τα νέα πλαστικά αλλά και με τη μικρότερη σε μήκος και πιο λεπτοκαμωμένη ουρά, κάνουν τη μοτοσικλέτα να δείχνει αρκετά μυώδης αλλά και πιο επιθετική. Από το πλάι, το βλέμμα φυσικά πέφτει στη σχεδίαση του πλαισίου και του ψαλιδιού, με το τελευταίο να κλέβει την παράσταση, λόγω της ασύμμετρης σχεδίασής του. Από τη μεριά του αμορτισέρ μοιάζει με μονόμπρατσο, ενώ από τη δεξιά και με τη βοήθεια της ενισχυτικής γέφυρας, θυμίζει ψαλίδι σπορ κατασκευής. Τέτοια προσοχή στη λεπτομέρεια δύσκολα θα βρεις σε άλλη entry level μοτοσικλέτα. Ποιοτικά, το νέο ER-6n δείχνει να βρίσκεται επίσης σε υψηλά επίπεδα, με τη συναρμολόγηση να φέρει τη σφραγίδα της ιαπωνικής εταιρείας. Τα καλώδια στο τιμόνι είναι τακτοποιημένα, η βαφή σε πλαστικά και μεταλλικά μέρη προσεγμένη, όπως άλλωστε και οι κολλήσεις στα διάφορα σημεία του πλαισίου και του ψαλιδιού.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr