Οι άνθρωποι της Kawasaki είχαν επιλέξει μία εκπληκτική και άκρως απαιτητική διαδρομή που άφηνε αμφιβολίες για το ορθό της επιλογής τους! Επαρχιακός δρόμος με εξαιρετική πρόσφυση, σφιχτές ανηφορικές και κατηφορικές στροφές, τυφλές και μη με συνεχή ροή. Όλα αυτά δημιουργούσαν ένα τρελό roller coaster και δεν άφηναν απολύτως καμία δικαιολογία στο νέο δημιούργημα της Kawasaki. Είναι δυνατόν μία entry level μοτοσικλέτα να μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές τις συνθήκες και να αφήσει μία στρατιά από πεινασμένους δημοσιογράφους ικανοποιημένους; Κι όμως. Τo ER-6n τα κατάφερε άριστα σε αυτές τις συνθήκες για τον χαρακτήρα του και…όχι μόνο. Η συμπεριφορά του ξεφεύγει από τις πρακτικές προεκτάσεις της entry level κατηγορίας που προορίζεται για τον αρχάριο αναβάτη και προσφέρει στιγμές διασκέδασης και ευχαρίστησης και στους πιο έμπειρους. Απόλυτα υπάκουο στις εντολές, θα ακολουθήσει την επιλεγμένη τροχιά χωρίς να δυσανασχετήσει, θα αλλάξει κατεύθυνση ταχύτατα και θα φρενάρει δυνατά και ελεγχόμενα χωρίς παρατράγουδα. Η προοδευτικότητα στις αντιδράσεις σε συνδυασμό με τη γλυκιά λειτουργία του ψεκασμού και την πλούσια ροπή που προσφέρει ο δικύλινδρος κινητήρας από χαμηλά, θα βοηθήσουν τον αναβάτη να χτίσει σιγά-σιγά την αυτοπεποίθησή του και να κινηθεί όλο και πιο γρήγορα σε αυτές τις συνθήκες.
Όρια φυσικά και έχει το ER-6n, τα οποία είναι ευδιάκριτα και την ίδια στιγμή βρίσκονται πολύ ψηλότερα από όσο υπονοεί ο φιλικός και στιλάτος χαρακτήρας του.
Υπό μεγάλη κλίση λοιπόν και με το οδόστρωμα όχι απόλυτα επίπεδο (αλλά με κορυφαία πρόσφυση), οι αναρτήσεις και ειδικά το πίσω αμορτισέρ έδειξαν την αδυναμία τους στο να κρατήσουν τους τροχούς σε συνεχή επαφή με το έδαφος. Η αντίδραση του Kawasaki ακόμη και σε αυτή την οριακή κατάσταση ήταν απόλυτα φιλική και ελεγχόμενη, δείχνοντας τις ενστάσεις του χωρίς να ανησυχεί τον αναβάτη. «Είμαι ένα φιλικό και πρακτικό commuter που μπορώ να τα καταφέρω και εδώ και όχι μία ακραία σπορ κατασκευή» σου ψιθυρίζει και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάς. Αν και με την ευχάριστη συμπεριφορά του, θα το λησμονήσεις στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων. Ακόμη πιο ποιοτικές αναρτήσεις σε συνδυασμό με την παρουσία μοχλικού πίσω, θα τα κατάφερναν εδώ καλύτερα. Αυτό όμως θα ανέβαζε σημαντικά το κόστος αλλάζοντας παράλληλα και το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Στους δρόμους της πόλης κινηθήκαμε ελάχιστα κα μονάχα για τις ανάγκες τις φωτογράφισης. Στους πλακόστρωτους δρόμους που βρήκαμε, οι αναρτήσεις αλλά και το αφρώδες της σέλας λειτούργησαν καταλυτικά και εξομάλυναν σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες. Στην εθνική, η κίνηση ήταν επίσης περιορισμένη χρονικά και το ER-6n έδειξε με ευκολία περισσότερα από 190 χλμ./ώρα στο ψηφιακό του κοντέρ, ποδεικνύοντας ότι έχει τσαγανό και ψηλά. Λογικά, τα 130 χλμ./ώρα θα αποτελέσουν και την ταχύτητα που θα επιλέξετε για τα ταξίδια σας. Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχει και το f με το ολόσωμο φέρινγκ.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr