Το KawasakiER-5 ήταν ο ορισμός της commuter μοτοσικλέτας. Ένα μοντέλο φτιαγμένο για καθημερινή κίνηση, αξιόπιστο και με χαμηλές απαιτήσεις σε συντήρηση και χρήση. Τελεία. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πει κανείς για αυτό και είμαι σίγουρος ότι ακόμη και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αναβάτες, το έχουν ξεγράψει από τη μνήμη τους. Οι λόγοι, απλοί και συγκεκριμένοι. Συντηρητική σχεδίαση, απλά ικανοποιητικές επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά. Τίποτα που να φτιάχνει τον αναβάτη και να τον κάνει να…θέλει ένα. Προς τη δύση της μακράς σταδιοδρομίας του, η Kawasaki πρέπει να κοιτάχτηκε πολύ καλά στον καθρέπτη για το μοντέλο που θα διαδεχόταν το ER-5. Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς ήταν αυτό που σκέφτηκε, αλλά για να καταλήξει σε μία τόσο διαφορετική προσέγγιση παρουσιάζοντας την πρώτη γενιά του ER-6n, το 2005, βάζω στοίχημα ότι ήταν κάτι εξαιρετικό!Το ιαπωνικό μοντέλο κατάφερε να ξεχωρίσει από την πρώτη κιόλας στιγμή χάρη στην προσεγμένη και ιδιαίτερη αισθητική του που δεν έμενε στα λιγοστά πλαστικά του μέρη, αλλά προχωρούσε και στο μέταλλο, στη σχεδίαση του ρεζερβουάρ, του πλαισίου και του ψαλιδιού. Τα χαρίσματά του δεν τελείωναν εκεί, αλλά συνέχιζαν και στα μηχανικά του μέρη με το δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα και τη μεστή απόδοσή του να ξεχωρίζουν και να δίνουν στο ER-6n ακόμη πιο ζωντανό χαρακτήρα. Την ίδια φιλοσοφία ακολούθησε η ιαπωνική εταιρεία κατά την ανανέωση του, τρία περίπου χρόνια αργότερα. Η σχεδίαση ανανεώθηκε ελαφρά, ενώ μικρές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν και στον πολύ καλό δικύλινδρο κινητήρα με στόχο να γίνει πιο φιλικός στον αρχάριο αναβάτη.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr