LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τόσο το πλαίσιο, όσο και το ψαλίδι του νέου ER-6n, είναι σχεδιασμένα από την αρχή. Προσέξτε πόσο στενό είναι στην περιοχή της σέλας.

Τόσο η μανέτα του φρένου, όσο και αυτή του συμπλέκτη είναι ρυθμιζόμενες και προσθέτουν πόντους στην εργονομία του ER-6n.

Οι αναρτήσεις κάνουν πολύ καλή δουλειά και απορροφούν με σωστό τρόπο τις ανωμαλίες αφήνοντας παράλληλα τον αναβάτη να εξερευνήσει τα όρια του ER-6n.

Στη βάση της πινακίδας θα βρείτε και δύο σημεία για να αγκιστρώσετε τα χταπόδια σας και να στηρίξετε με ασφάλεια ένα σάκο ή ένα κράνος.

Πλαίσιο/Αναρτήσεις: Ένα σκαλί ψηλότερα

Το πλαίσιο του νέου ER-6n είναι αυτό που κάνει τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Σχεδιασμένο από την αρχή και αρκετά εντυπωσιακό σε εμφάνιση είναι δύο δοκών, περιμετρικό και κατασκευασμένο από ατσάλι. Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η εμφάνιση του νέου, επίσης ατσάλινου ψαλιδιού με την ασύμμετρη σχεδίαση που φέρνει στο νου ακριβότερες κατασκευές. Σύμφωνα με την Kawasaki, το νέο πλαίσιο από ατσάλι υψηλής αντοχής βρίσκεται στα ίδια επίπεδα ακαμψίας αλλά και βάρους με ένα αντίστοιχο αλουμινίου, με το κέρδος φυσικά να εντοπίζεται στο κόστος των δύο υλικών. Αλλαγές υπάρχουν και στις αναρτήσεις. Τόσο το συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 41χλστ., όσο και το χαρακτηριστικά τοποθετημένο αμορτισέρ, φέρουν πλέον νέο set up, ενώ ελαφριά αύξηση έχει σημειωθεί τόσο στο μήκος (2 και 15 χλστ. αντίστοιχα) όσο και στη διαδρομή τους (2 και 5 χλστ. αντίστοιχα). Οι Ιάπωνες έχουν τοποθετήσει πιο μαλακά ελατήρια σε σχέση με το παρελθόν, ενώ διαφορετικό είναι και το set των αποσβέσεων.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ