Η επιστροφή στο ξενοδοχείο μετά το μεσημεριανό φαγητό ήταν ελεύθερη, δίνοντας έτσι άπλετο χρόνο για να θαυμάσει κανείς το τοπίο, να αποσυμπιεστεί και να βγάλει ήρεμα και ήσυχα τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα για την τελευταία γενιά του δημοφιλούς ER-6n.
Το νέο μοντέλο εμφανίζεται βελτιωμένο και πιο ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς έναντι του προκατόχου του. Αφήνοντας στην άκρη την εμφάνιση, που υπόκειται άλλωστε σε υποκειμενικά κριτήρια, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη δουλειά που έχει γίνει από τους μηχανικούς της εταιρείας σε κάθε σημείο της μοτοσικλέτας ξεχωριστά. Δουλειά που οδήγησε σε ένα πιο φιλικό, πιο άνετο, πιο εύχρηστο και πιο πολιτισμένο ER-6n που θα τα καταφέρει εξαιρετικά στους δρόμους της πόλης και την καθημερινή μετακίνηση. Παράλληλα, συνεχίζει την πορεία των προκατόχων του και δεν θα πει όχι ούτε σε δρόμο με στροφές παρουσιάζοντας μία άκρως διασκεδαστική συμπεριφορά. Πάνω στο Kawasaki, ο αρχάριος αναβάτης θα χτίσει την αυτοπεποίθησή του, ο έμπειρος θα εκμεταλλευτεί απόλυτα τις δυνατότητές του και όλοι θα μείνουν ικανοποιημένοι από μία καθημερινή μοτοσικλέτα που δεν ξέχασε τον παράγοντα διασκέδαση και καταφέρνει να ξεφύγει από την λογική της απλής μετακίνησης. Οι άνθρωποι της Kawasaki έκαναν λόγο για συγκράτηση του κόστους στα ίδια επίπεδα με το απερχόμενο μοντέλο. Αν αυτό τελικά πραγματοποιηθεί, τότε έχουμε να κάνουμε με μία από τις πιο ολοκληρωμένες entry level μοτοσικλέτες που δεν κάνουν παραχωρήσεις στους τομείς της ευχρηστίας και της πρακτικότητας και ακόμη πιο σημαντικά σε αυτούς του στιλ και της συνολικής απόδοσης.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr