LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γρήγορα ανακαλύπτεις ότι, δεν χρειάζεται ν’ ανεβάσεις στροφές για να αυξήσεις την ταχύτητά σου.

Ψηφιακός πίνακας οργάνων με όλες τις ενδείξεις.

Αντί για ρεζερβουάρ, υπάρχει ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που χωρά ένα full face κράνος.

Το ρεζερβουάρ μετακόμισε κάτω από τη σέλα. Με το κλειδί, από μια κλειδαριά μπροστά, ανοίγει το σελάκι του συνεπιβάτη για να φανερωθεί η τάπα.

Άνεση - Εργονομία: Επιπέδου Honda

Αν και μοτοσικλέτα με ασφάλτινο προορισμό, έχει στοιχεία από τα on-off μοντέλα. Δηλαδή, μια όρθια και άνετη θέση οδήγησης, και τυπική Honda, που θα βολέψει όλα τα αναστήματα. Με το ύψος της σέλας στα 83 εκατοστά, οριακά θα δυσκολέψει χαμηλόσωμους αναβάτες, αν και το χαμηλό κέντρο βάρους, χάρη και στους έντονα κεκλιμένους κυλίνδρους, δε δημιουργεί περαιτέρω πρόβλημα. Το τιμόνι είναι μεγάλο, και δημιουργεί ένα πολύ καλό μοχλό για τον έλεγχο της μοτοσικλέτας, ενώ διακόπτες και χειριστήρια βρίσκονται σε απόλυτα φυσικές θέσεις. Η σέλα είναι άνετη, με ιδανικό μέγεθος ώστε να μην κουράζεται ο αναβάτης, αλλά και να του επιτρέπει να κουμπώνει πάνω στο NC. Μοναδική αντίρρηση η κατηφορική της κλίση, που σε συνδυασμό με το γυαλιστερό κάλυμμα σε κάνουν να γλιστράς προς τα εμπρός. Τέλος η μικρή ζελατίνα που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, προσφέρει αρκετά μεγάλη προστασία συγκριτικά με το μέγεθός της.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ