LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας των 1.043 κ.εκ. προέρχεται από το Ζ1000, αλλά έχει ρυθμιστεί για καλύτερη απόδοση στις χαμηλομεσαίες σ.α.λ.

Κινητήρας-πλαίσιο

Το Versys 1000, λοιπόν, χρησιμοποιεί πολλά από τα στοιχεία του Ζ1000, αλλά τα έχει φέρει με επιτυχία στα μέτρα του. Ο κινητήρας των 1.043 κ.εκ., ο πρώτος εν σειρά τετρακύλινδρος που βλέπουμε στην κατηγορία, έχει ρυθμιστεί για να αποδίδει καλύτερα στο χαμηλομεσαίο φάσμα λειτουργίας και πάνω στο Versys 1000 φαίνεται περισσότερο γλυκός, αποτελώντας ίσως το καλύτερο στοιχείο του. Και το πλαίσιο του Ζ ενισχύθηκε πριν τοποθετηθεί στο Versys, ώστε να αντεπεξέλθει στο νέο ρόλο του. Σε υψηλά επίπεδα κυμαίνονται και οι αναρτήσεις, με το πιρούνι της Kayaba να χρησιμοποιεί τεχνολογία παρόμοια με του Big Piston που έχουμε δει στο ZX-10R.

Κινητήρας 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 1.043 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 116/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 10,3/7.700
Βάρος (κιλά, πλήρες) 239

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ