Είμαι σίγουρος πως το τελευταίο πράγμα που θέλετε να διαβάσετε είναι μία μεγάλη σε μήκος εισαγωγή για μία από τις πιο καλοπουλημένες μοτοσικλέτες της ελληνικής αγοράς τα τελευταία χρόνια. Μία μοτοσικλέτα που, χωρίς να είναι τέλεια, αγαπήθηκε όσο λίγες από ένα τεράστιο εύρος αναβατών, αφού στη σέλα της μπορούσε να δει κανείς από νεαρά και με μικρή εμπειρία άτομα μέχρι αναβάτες με εμπειρία, τόσο στο τιμόνι, όσο και στη ζωή, ακόμη και γυναίκες. Το παλιό καλό V-Strom, με τα πολλά καλά του και τα λίγα κακά του, κατάφερε να καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού και να αποτελέσει τη μοτοσικλέτα για όλες τις δουλειές και όλες τις περιστάσεις. Ένα 650 με διαστάσεις, εμφάνιση και κύρος 1000ριού που μπορούσε από τη μία, να ταξιδεύει ώρες ατελείωτες στην εθνική φορτωμένο μέχρι το λαιμό και από την άλλη, να στριμώχνει τον όγκο του στο κέντρο της πόλης μεταφέροντας τον αναβάτη του από το σπίτι στη δουλειά και πίσω. Αυτά τα λίγα λόγια συνοψίζουν μάλλον με τον καλύτερο τρόπο τι εστί V-Strom για τον Έλληνα αναβάτη. Τα υπόλοιπα που ακολουθούν αφορούν στο ανανεωμένο μοντέλο που, θέλοντας να χτίσει πάνω στην εμπορική επιτυχία της πρώτης γενιάς, απέκτησε νέα εμφάνιση, βελτιώθηκε στους επιμέρους τομείς και παρουσιάζεται έτοιμο να συνεχίσει στο ίδιο μονοπάτι.
Benelli TRK 702: Με 7.980 ευρώ και δώρο γνήσιες βαλίτσες αξίας +1000 ευρώ
Η Yamaha στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024
Vespa GTS SuperSport 300 HPE 2023 - Test
Η Suzuki ετοιμάζει κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
Best Moto By LS2: Peugeot Metropolis GT
Το πρώτο Διεθνές Συνέδριο Οδηγικής Ασφάλειας στην Σαραγόσα στέφθηκε με επιτυχία
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
Τα καλύτερα ηλεκτρικά scooter για όσους χρησιμοποιούν την εθνική κάθε μέρα
Παρουσίαση μπαταρίες Unibat: Πλήρης γκάμα για κάθε χρήση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr