• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Sport -αλλά και το GT- είναι βράχος σταθερότητας, προσφέροντας απόλαυση στη σβέλτη οδήγηση.

Το βάρος του GT εξαφανίζεται στην πόλη, ενώ η άνεση είναι πραγματικά αξεπέραστη!

Και πίεση ελαστικών στα όργανα, και μέση κατανάλωση, και άψογο, καλαίσθητο design, και, και…

Κινητήρας made in house από τη BMW, δικύλινδρος εν σειρά, δυνατός, οικονομικός, και αξιόπιστος.

Θέλετε απύθμενο αποθηκευτικό χώρο; Το GT προσφέρει 60 ολάκερα λίτρα, κάτω από τη σέλα του!

Ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα καθίσματα, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για το συνεπιβάτη!

Οδηγούμε τα νέα BMW Scooter

Στη Μαδρίτη της Ισπανίας έλαβε χώρα η πρώτη παγκόσμια οδηγική παρουσίαση των νέων BMW scooter της σειράς C. Δυο εκπληκτικά Maxi-Scooters, με το γνωστό κορυφαίο, ποιοτικό βαυαρικό στιλ.

 
Από τη μία μεριά στέκεται το περισσότερο touring, αλλά και πολυτελές C 650 GT. Και από την άλλη, βρίσκεται το πιο λιτό, sport και αγριεμένο C 600 Sport. Μοιράζονται ένα νέο, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της BMW, στα 650 κυβικά εκατοστά. Ο λόγος που το Sport αναφέρεται ως 600, είναι για να δώσει έμφαση στην αθλητική του υπόσταση, καθώς η λέξη Sport αλλά και Supersport έχει συνδεθεί στο χώρο της μοτοσικλέτας με τα 600 κυβικά.

Τα δύο scooter της σειράς C μπορεί να αποτελούν την πρώτη κίνηση της BMW στην κατηγορία Urban Mobility (αστική μετακίνηση), όμως αυτή η κίνηση δεν στοχεύει στους αγοραστές των οικονομικών scooter. Εδώ έχουμε δυο πολυτελέστατα οχήματα, που απευθύνονται σε πιο ευκατάστατο κοινό, είτε αυτό προέρχεται από το χώρο του αυτοκινήτου, είτε μιλάμε για αναβάτες δικύκλου που ψηφίζουν φανατικά κορυφή. Δεν υπερβάλουμε καθόλου όταν σας πούμε πως εδώ έχουμε δυο πραγματικές λιμουζίνες σε δύο τροχούς!

Αμφότερα τα scooter εντυπωσιάζουν με τους τεράστιους χώρους που προσφέρουν, αλλά και με την άνεση, και την κάλυψη των επιβαινόντων σε όλες τις συνθήκες. Δυνατός ο κινητήρας, με ιδιαίτερα γραμμική και ελεγχόμενη καμπύλη ιπποδύναμης, που δεν τρομάζει χαμηλά, ενώ προσφέρει άπλετη δύναμη σε μεσαίες και ψηλές στροφές. Απόλυτη κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης, με ρυθμιζόμενες ζελατίνες (ηλεκτρικά μάλιστα στο GT), με θερμαινόμενα γκριπ, αλλά και θερμαινόμενα καθίσματα! Άριστο κράτημα σε όλα τα χιλιόμετρα, μηδενικοί κραδασμοί, και απίστευτη άνεση -ειδικά η σέλα του GT δεν παίζεται, μιλάμε ίσως για την ανετότερη σέλα όλων των εποχών! Και που να αρχίσουμε να σας μιλάμε για την προσοχή που έχει δείξει η BMW στο σχεδιασμό, στη λεπτομέρεια, και στα gadget με τα οποία έρχονται εξοπλισμένα τα δύο scooter.

Συνολικά διανύσαμε πάνω από 350 χιλιόμετρα στους λόφους γύρω από τη Μαδρίτη, αλλά και μέσα στην πόλη, και μείναμε πραγματικά εντυπωσιασμένοι κι από τα δύο νέα Maxi Scooter της σειράς C. Διαβάστε περισσότερα στο ολοκληρωμένο, λεπτομερές άρθρο, που θα δημοσιευτεί στο moto-τρίτη της 27ης Μαρτίου 2011.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ