Αν και οι Αμερικάνοι είναι της νοοτροπίας “όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο” ο δρόμος που διάλεξε η Harley-Davidson για αυτή τη νέα έκδοση της Softail ακολουθεί την ακριβώς αντίθετη πορεία.
Σε σχέση με τα άλλα μοντέλα της σειράς Softail, η FLS έχει ελαφρύνει οπτικά σε μεγάλο βαθμό με αποτέλεσμα να φαίνεται πολύ μικρότερη από ό,τι πραγματικά είναι. Τα σχεδιαστικά στοιχεία που έχουν χρησιμοποιηθεί σε αυτό το νέο μοντέλο είναι εμπνευσμένα από τα bobbers των 10ετιών του 40 και του 50. Σε αυτά τα custom μοντέλα, οι ιδιοκτήτες τους, ως επί το πλείστο βετεράνοι του 2ου Π.Π. που είχαν έρθει σε επαφή με τις ελαφρύτερες ευρωπαϊκές μοτοσικλέτες εκείνης της εποχής, αφαιρούσαν συνήθως όλα τα περιττά διακοσμητικά στοιχεία από τα μοντέλα της Harley-Davidson προς όφελος των επιδόσεων. Επίσης, το εμπρόσθιο φτερό περνούσε στο ράφι και το πίσω μίκραινε σε μέγεθος (“bobbed” είναι το ρήμα που χρησιμοποιούν οι Αμερικάνοι) με αποτέλεσμα ο πίσω τροχός να εκτίθεται περισσότερο σε κοινή θέα.
Η μίνιμαλ αυτή αισθητική έχει δώσει μία νέα διάσταση στο νέο μοντέλο της αμερικάνικης εταιρείας. Μικροκαμωμένο, για τα δεδομένα της Harley-Davidson, πίσω φτερό, υψηλού προφίλ και στενό ελαστικό, ολόισιες shotgun φαλτσοκομμένες εξατμίσεις, πίσω στοπ ενσωματωμένο στα φλας. H πολύ περιορισμένη χρήση νίκελ που εντοπίζεται μόνο στις εξατμίσεις, σε συνδυασμό με την άπλετη χρήση του μαύρου χρώματος, σε μοτέρ, πλαίσιο, τιμόνι, τροχούς και μπροστινό φανάρι κάνουν αυτή τη Softail να δείχνει πραγματικά λεπτή και μακριά σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς. Σε αυτό βοηθά και η πολύ χαμηλή σέλα που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Slim αλλά και το χαμηλό σε ύψος “Hollywood” τιμόνι με την ενισχυτική γέφυρα.
Σωστό bobber
Πάνω στη σέλα της Slim νιώθεις αμέσως το πνεύμα εκείνων των 10ετιών. Ο μεγάλος V2 των 1.690 κ.εκ. γουργουρίζει από κάτω σου, τα πόδια σου αναπαύονται πάνω στα τεράστια μαρσπιέ τύπου “μισοφέγγαρο”, που βρίσκονται τοποθετημένα κλασικά μπροστά, και τα χέρια σου τεντώνονται ελαφρώς για να πιάσουν το φαρδύ και ίσιο τιμόνι. Η θέση οδήγησης συνηθίζεται γρήγορα και ταιριάζει απόλυτα σε αυτή τη μοτοσικλέτα η οποία, χωρίς να προσπαθεί ιδιαίτερα, καταφέρνει να κρύψει τα κιλά της περίφημα. Ελίσσεται αργά αλλά με χάρη, θέλει λίγο χώρο παραπάνω για να κάνει αναστροφή, ωστόσο τα πόδια δεν θα κατέβουν ποτέ από τα μαρσπιέ και δεν απαιτεί δύναμη για να αλλάξει κατεύθυνση. Η ροπή είναι φυσικά άφθονη και έρχεται σε μεγάλες δόσεις από πολύ χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα να ανεβάζεις γρήγορα ταχύτητες και να πιάνεις τον εαυτό σου να μετρά μια-μια τις πιστονιές του τεράστιου μοτέρ. Λόγος να την πιέσετε δεν υπάρχει αφού τα μαρσπιέ θα βρουν πολύ γρήγορα κάτω, πριν η μοτοσικλέτα φτάσει στα όριά της. Στον αυτοκινητόδρομο είναι απόλυτα σταθερή και η επιλογή 6ης σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων (εμφανίζεται και στον πίνακα οργάνων) ρίχνει σημαντικά τις στροφές του κινητήρα κάτι που συνεισφέρει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στη χαλαρή αίσθηση που λαμβάνει ο αναβάτης. Σε αυτό βοηθούν και οι μαλακές αναρτήσεις που σε συνδυασμό με τα ψηλοπρόφιλα ελαστικά προσφέρουν καλή άνεση και δεν ταλαιπωρούν την μέση ακόμη και σε έντονες ανωμαλίες.
Ρετρό αλλά και σύγχρονο
Η Slim μπορεί να αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία από προηγούμενες 10ετίες, ωστόσο φέρει και τεχνολογίες που βρίσκονται στο πνεύμα της σύγχρονης εποχής. Το μοντέλο που οδηγήσαμε ήταν εξοπλισμένο με ABS που λειτουργεί καλά για τη χρήση που προορίζεται η Slim αλλά και το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί που χρησιμοποιεί η Harley-Davidson σε όλες τις μεγάλες μοτοσικλέτες της. Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να έχετε το κλειδί στη τσέπη σας και η μοτοσικλέτα θα σας αναγνωρίσει αυτόματα όταν την πλησιάσετε.
Softail Slim | |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 2Κ, A/Ψ,2Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.690 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). | 98,4X111,1 |
Συμπίεση (:1) | 9,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 13,2/3.250 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 18,9 |
Βάρος (κιλά) | 305 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό κλειστό |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι 41,3 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 130 |
Αναρτήσεις Π | Δύο αμορτισέρ οριζόντια |
Διαδρομή | 109 |
Φρένα Ε (χιλ.) | Δ /292 4πίστονη |
Φρένα Π (χιλ.) | Δ /292 2πίστονη |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | Δ.Α./90-16ΆΆ |
Ελαστικό Π | 144/85-16ΆΆ |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 2.350 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.636 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 650 |
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr