Οι υπεύθυνοι της ΚΤΜ στην Ινδία αποδεικνύουν με ένα βίντεο ότι το νέο τους Duke 200 είναι απόλυτα κατάλληλο για τις απαιτητικές κυκλοφοριακές συνθήκες της ΝΑ Ασίας!
Όπως έχουμε αναφέρει ξανά στο παρελθόν, το Duke 200 (όπως και το 125 πριν από αυτό) έχει αποδειχθεί ένα ιδιαιτέρως δημοφιλές μοντέλο στην Ινδία και τις άλλες αναπτυσσόμενες αγορές. Ο λόγος για την επιτυχία αυτή είναι πολύ πιο ξεκάθαρος σε εμάς τους Δυτικούς, μιας και στο Duke 200 βλέπουμε ένα μοντέλο μικρού κυβισμού με πρακτικές δυνατότητες, μοναδική αισθητική και πλούσιο εξοπλισμό.
Στην Ινδία, όμως, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Γιατί ναι μεν το Duke είναι μικρό και πρακτικό, αλλά, σύμφωνα με κάποιους, έχει και ένα βασικό ελάττωμα. Το τελικό της εξάτμισης είναι πολύ χαμηλά! Πριν, όμως, ξεκινήσετε να κατηγορείτε αυτούς τους Ινδούς για παράλογα παράπονα, σκεφτείτε αυτό: σε λίγο ξεκινά η εποχή των μουσώνων στη χώρα, γεγονός που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου θα πλημμυρίζει από τη μια στιγμή στην άλλη. Πώς, λοιπόν, θα αντεπεξέλθει ένα τέτοιο μοντέλο σε αυτά τα δεδομένα;
Όπως φαίνεται, οι υπεύθυνοι της ΚΤΜ φρόντισαν να προλάβουν τις άδικες κατηγορίες και τη γκρίνια, οπότε βάλθηκαν να αποδείξουν ότι το Duke 200 τα καταφέρνει σε όλες τις συνθήκες, ακόμη και σε νερό που καλύπτει τον κινητήρα και το τελικό του!
Το βίντεο αυτό είναι επίσημο και αποτελεί τη διαφημιστική απάντηση της ΚΤΜ για όλα όσα έχει κατηγορηθεί προκαταβολικά το μοντέλο της. Και σίγουρα κλείνει πολλά στόματα, μιας και ο μικρός Δούκας κινείται με άνεση μέσα σε νερό που φτάνει μέχρι το γόνατο του αναβάτη, σταθμεύει για μισή ώρα στο νερό και παίρνει μπρος χωρίς δεύτερη σκέψη και άλλα πολλά που του χαρίζουν αμφίβια χαρακτηριστικά!