Μοτοσικλέτες όπως το Honda CBR250R αποτελούν ιδανικές επιλογές για τους νεαρούς και
αρχάριους αναβάτες. Η Honda, στην
προσπάθεια της να ενισχύσει τις πωλήσεις της στη συγκεκριμένη κατηγορία και να
προσελκύσει μεγαλύτερη μερίδα νέων αναβατών, έχει αρχίσει και δημιουργεί το ένα
κύπελλο μετά το άλλο.
Το αγωνιστικό CBR250R που παρουσίασε η ιαπωνική εταιρία για το ενιαίο ιαπωνικό κύπελλο δεν είναι τελικά η πρώτη έκδοση της μικρής μοτοσικλέτας για πίστα. Εδώ και δύο μήνες έχει ξεκινήσει και ένα ακόμη μεγαλύτερης σημασίας ενιαίο ασιατικό κύπελλο, το Asia Dream Cup, στο οποίο συμμετέχουν δεκατρείς αναβάτες μικρής ηλικίας (13-16 ετών) από επτά χώρες της Ασίας (Ιαπωνία, Ταϊλάνδη, Αυστραλία, Μαλαισία, Ινδονησία, Σιγκαπούρη, Ταϊβάν και Ινδία) με κατάλληλα τροποποιημένα CBR250R. Το εν λόγω κύπελλο αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης σειράς αγώνων που ονομάζονται Asia Road Racing Championship, πραγματοποιούνται κάθε φορά την ίδια ημέρα και περιλαμβάνουν δύο επιπλέον κατηγορίες· SS600 και…παπιά 115 κ.εκ.!
Με αυτά τα κύπελλα η Honda
πετυχαίνει με ένα σμπάρο…τρία τρυγόνια. Πέρα από την προώθηση της μοτοσικλέτας
της, έχει δημιουργήσει και μία χαμηλού κόστους λύση για τους νέους που θέλουν
να ασχοληθούν με τους αγώνες, ενώ ταυτόχρονα της δίνεται η δυνατότητα να
αναδείξει νέα ταλέντα.
Το πόσο σοβαρά έχει πάρει αυτή την προσπάθεια η Honda φαίνεται ξεκάθαρα από την προσοχή στη λεπτομέρεια που έχει δώσει σε αυτό το θεσμό για τον οποίο χρειάστηκαν αρκετοί μήνες για τον συντονισμό και την προετοιμασία του, σύμφωνα με την ίδια.. Μόνο τυχαίο λοιπόν δεν είναι το γεγονός ότι το συγκεκριμένο κύπελλο διεξάγεται σε μερικές από τις καλύτερες πίστες του κόσμου, όπως είναι η Sepang στη Μαλαισία και το Losail στο Κατάρ!
Ο ιαπωνικός κολοσσός έδωσε ιδιαίτερο βάρος και στη σωστή προετοιμασία των νεαρών αναβατών, από τους οποίους δεν αποκλείεται να προκύψουν οι επόμενοι Ασιάτες αστέρες των MotoGP και WSBK Απόδειξη για αυτό τα…ιδιαίτερα μαθήματα που πήραν από τον πρώην αναβάτη στα MotoGP και WSB, Makoto Tamada, μερικές ημέρες πριν από την έναρξη της σεζόν!
Ήδη δύο από αυτούς, οι Ιάπωνες Hikari Okubo και Hiroki Ono, έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν στους δύο πρώτους γύρους του κυπέλλου. Έπειτα από τέσσερα σκέλη η μεταξύ τους διαφορά βρίσκεται μόλις στον ένα βαθμό (76 και 75 βαθμούς αντίστοιχα) με τον Ταϊλανδό Apiwat Wongthananon να βρίσκεται στην τρίτη θέση με 52 βαθμούς.
Μπράβο στη Honda για αυτές τις προσπάθειες και ελπίζουμε
να δούμε σύντομα κάτι ανάλογο και επί ευρωπαϊκού εδάφους τόσο από την ίδια όσο
και από τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
Περισσότερες πληροφορίες, πλούσιο φωτογραφικό υλικό αλλά και βίντεο τόσο για το Asia Dream Cup όσο κα για τις άλλες δύο κατηγορίες μπορείτε να βρείτε στο www.asiaroadracing.com.
Τα 5 125άρια scooter με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Keeway XDV 125 EVO: Ψηλό και ασφαλές adventure scooter για καθημερινές περιπέτειες
5 A2 μοτοσυκλέτες με λιγότερα από 5 χιλιάρικα
Αφησε το αυτοκίνητο και πάρε scooter – Μάθε τα οφέλη
ESF E-Ride F9S - Υποψήφιο για Best Electric by LS2
Voge SR3 2025: Υγρόψυκτος κινητήρας 244cc με 3,5λ/100χλμ μέση κατανάλωση
Ποια μεσαία scooter έχουν μεγάλες αυτονομίες και ταξιδεύουν άνετα;
Υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα;
SYM JETX 125 ABS: 125cc με Traction Control, φθηνότερο από 3.000
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr