Έτοιμο για το γύρο του κόσμου
παρουσιάζεται το νέο Trophy
Triumph το οποίο είναι φορτωμένο με όλα τα τεχνολογικά
καλούδια και τις ανέσεις που θα ζητήσει ο αναβάτηw αυτής της κατηγορίας. Το μοντέλο θα παράγεται σε δύο
διαφορετικές εκδόσεις, την βασική και την S.E. με τη δεύτερη
να φέρει στον εξοπλισμό της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP. Και στις δύο περιπτώσεις το εμπρός πιρούνι είναι
ανεστραμμένο με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. και μπορεί να ρυθμιστεί ως προς
την επαναφορά, ενώ η διαδρομή του ανέρχεται στα 130 χλστ. για την βασική έκδοση
και στα 127 για την S.E. Στο πίσω μέρος το μονό αμορτισέρ με το ξεχωριστό
δοχείο λαδιού ως προς την προφόρτιση αλλά και την επαναφορά και έχει διαδρομή
120 χλστ. Στην ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη έκδοσή του ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει
ρύθμιση για…solo ταξίδι, ταξίδι με αποσκευές
και ταξίδι με συνεπιβάτη (προφόρτιση), ενώ έχει στη διάθεσή του και τρία
διαφορετικά στάδια για την επαναφορά (Sport, Normal και Comfort).
Εξελιγμένο σύστημα φρένων
Ιδιαίτερο βάρος έδωσε η
βρετανική εταιρία και στο σύστημα πέδησης του νέου της μοντέλου. Το σύστημα ABS είναι τελευταίας γενιάς και οι εμπρός δίσκοι των 320
χλστ. με τις 4πίστονες δαγκάνες της Nissin
συνδυάζονται μερικώς με τον πίσω δίσκο των 282 χλστ., όταν ο αναβάτης φρενάρει
με το ποδόφρενο. Στο Trophy ο
αναβάτης δεν έχει την επιλογή απενεργοποίησής του.
Το νέο Trophy είναι το δεύτερο μοντέλο, μετά το Explorer, που χρησιμοποιεί το μεγάλο τρικύλινδρο κινητήρα των
1.215 κ.εκ. Πέρα από τις επιδόσεις οι μηχανικοί της Triumph έδωσαν ιδιαίτερο βάρος στην αξιοπιστία του συνόλου
και στα αραιά διαστήματα service. Σύμφωνα
με τη βρετανική εταιρία το μικρό service για τη
νέα της μοτοσικλέτα πραγματοποιείται κάθε
Πλούσιος εξοπλισμός
Σύμφωνα με την βρετανική εταιρία
για το φέρινγκ του Trophy πραγματοποιήθηκαν
εκτεταμένες δοκιμές σε αεροσήραγγα ώστε να διασφαλιστούν υψηλά επίπεδα
προστασίας για τον αναβάτη και το συνεπιβάτη από τα καιρικά στοιχεία. Τα
μέγιστα σε αυτό τον τομέα συνεισφέρει και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα που
μπορεί να ανυψωθεί μέχρι και
Σύστημα TDLS
Στην αυξημένη ευστάθεια της μοτοσικλέτας σε ταχύτητες ταξιδιού συμβάλλει
και το Δυναμικό Σύστημα αποσκευών της Triumph (Triumph Dynamic Luggage System-TDLS) το οποίο επιτρέπει μία μικρή μετακίνηση των
βαλιτσών σε ένα τόξο εύρους πέντε μοιρών, ώστε να αποφορτίζεται το πλαίσιο από
το βάρος τους. Το Top Case φέρει
και παροχή 12 V για τη φόρτιση
ηλεκτρονικής συσκευής χάρη στο plug and play σύστημα που διαθέτει το οποίο επιτρέπει την
προσθαφαίρεσή του χωρίς την ανάγκη για σύνδεση με καλώδια. Η συνολική
χωρητικότητα των βαλιτσών ανέρχεται στα
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
QJMotor SRK 800 RR: Ριζική αναβάθμιση με 23 επιπλέον ίππους και 261 χλμ/ώρα τελική
Πιθανή κυβερνοεπίθεση στη Harley-Davidson με διαρροή προσωπικών δεδομένων
Kymco Downtown GT 350: Κινητήρας G5-SC 29 ίππων και σύστημα ESS
Νέος τιμοκατάλογος Triumph: Γροθιά η τιμή της Tiger Sport 800
Ducati «Desert X» V4: Ιδανική για άλματα στα βουνά με 150+ ίππους (+video)
Oxford Rainseal Over αδιάβροχα γάντια
SXP 502K Κλειδαριά δισκοφρένου SXP 502K
Bridgestone Battlax S22 120/70-17 & 160/60-17
Tucano Urbano θερμικό κάλυμα χεριών R363X ( με αντίβαρα)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr