LIVE: κίνηση στους δρόμους

To νέο νέο Trophy που παρουσιάστηκε και επίσημα από τη βρετανική εταιρία θα βρίσκεται στη χώρα μας τον Οκτώβριο σε δύο χρώματα μεταλλικό μπλε και ασημί.

Ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 133 ίππων που είδαμε για πρώτη φορά στο Explorer κινεί και το νέο βρετανικό Tourer των 301 «γεμάτων» κιλών.

Στο…κόκπιτ του Trophy μπορεί κανείς να βρει τα πάντα. Από ένδειξη θερμοκρασίας περιβάλλοντος, trip computer, έως και τα χλμ. μέχρι το επόμενο service!

Με τη χρησιμοποίηση του ποδόφρενου ενεργοποιούνται μερικώς και οι δαγκάνες των εμπρός δίσκων.

Χάρη στο νέο σύστημα της Triumph ο ελεγχόμενος «τζόγος» των βαλιτσών βελτιώνει τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στις υψηλές ταχύτητες.

Νέο Triumph Trophy

Μετά από οχτώ περίπου χρόνια η Triumph μπαίνει ξανά δυναμικά στην κατηγορία των Tourer με την παρουσίαση του ολοκαίνουριου Trophy των 1.215 κ.εκ. και 133 ίππων.

 

Έτοιμο για το γύρο του κόσμου παρουσιάζεται το νέο Trophy Triumph το οποίο είναι φορτωμένο με όλα τα τεχνολογικά καλούδια και τις ανέσεις που θα ζητήσει ο αναβάτηw αυτής της κατηγορίας. Το μοντέλο θα παράγεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, την βασική και την S.E. με τη δεύτερη να φέρει στον εξοπλισμό της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP. Και στις δύο περιπτώσεις το εμπρός πιρούνι είναι ανεστραμμένο με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. και μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την επαναφορά, ενώ η διαδρομή του ανέρχεται στα 130 χλστ. για την βασική έκδοση και στα 127 για την S.E. Στο πίσω μέρος το μονό αμορτισέρ με το ξεχωριστό δοχείο λαδιού ως προς την προφόρτιση αλλά και την επαναφορά και έχει διαδρομή 120 χλστ. Στην ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη έκδοσή του ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ρύθμιση για…solo ταξίδι, ταξίδι με αποσκευές και ταξίδι με συνεπιβάτη (προφόρτιση), ενώ έχει στη διάθεσή του και τρία διαφορετικά στάδια για την επαναφορά (Sport, Normal και Comfort).

Εξελιγμένο σύστημα φρένων 
Ιδιαίτερο βάρος έδωσε η βρετανική εταιρία και στο σύστημα πέδησης του νέου της μοντέλου. Το σύστημα ABS είναι τελευταίας γενιάς και οι εμπρός δίσκοι των 320 χλστ. με τις 4πίστονες δαγκάνες της Nissin συνδυάζονται μερικώς με τον πίσω δίσκο των 282 χλστ., όταν ο αναβάτης φρενάρει με το ποδόφρενο. Στο Trophy ο αναβάτης δεν έχει την επιλογή απενεργοποίησής του.

Το νέο Trophy είναι το δεύτερο μοντέλο, μετά το Explorer, που χρησιμοποιεί το μεγάλο τρικύλινδρο κινητήρα των 1.215 κ.εκ. Πέρα από τις επιδόσεις οι μηχανικοί της Triumph έδωσαν ιδιαίτερο βάρος στην αξιοπιστία του συνόλου και στα αραιά διαστήματα service. Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρία το μικρό service για τη νέα της μοτοσικλέτα πραγματοποιείται κάθε 16.000 χλμ. και το μεγάλο κάθε 32.000 χλμ., ό,τι χρειάζεται δηλαδή μια μοτοσικλέτα με βλέψεις για διηπειρωτικό τουρισμό. Στο χαμηλό κόστος συντήρησης συνεισφέρει και ο άξονας που χρησιμοποιείται για τη μετάδοση, όπως ακριβώς και στο Explorer. Η απόδοση του μοτέρ που φέρει και αντικραδασμικό άξονα, για ακόμη πιο πολιτισμένη λειτουργία, ανέρχεται στους 133 ίππους και τα 12,25 kgm ροπής στις 8.900 και 6.450 σ.α..λ. αντίστοιχα. Να υπενθυμίσουμε ότι o ψεκασμός του χρησιμοποιεί ride by wire γκάζι, ενώ, όπως και το Explorer, έτσι και αυτό, φέρει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού αλλά και cruise control.

Πλούσιος εξοπλισμός
Σύμφωνα με την βρετανική εταιρία για το φέρινγκ του Trophy πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένες δοκιμές σε αεροσήραγγα ώστε να διασφαλιστούν υψηλά επίπεδα προστασίας για τον αναβάτη και το συνεπιβάτη από τα καιρικά στοιχεία. Τα μέγιστα σε αυτό τον τομέα συνεισφέρει και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα που μπορεί να ανυψωθεί μέχρι και 16,4 εκ. ψηλότερα από την αρχική της θέση, ενώ διαθέτει και μνήμη ώστε να επανέρχεται αυτόματα στην τελευταία θέση που έχει επιλέξει ο αναβάτης. Στα αυξημένα επίπεδα φιλικότητας βοηθά και η απόσταση της σέλας από το έδαφος που ανέρχεται στα 800 χλστ., που μπορεί να ρυθμιστεί και ψηλότερα στα 820 χλστ., ενώ στο προαιρετικό εξοπλισμό του Trophy υπάρχει και θερμαινόμενη σέλα (και για τους δύο). Επίσης, για την ψυχαγωγία των επιβαινόντων φροντίζει ένα ηχοσύστημα, το οποίο πέρα από θύρα USB για τη σύνδεσή του με iPod ή κάποια άλλη συσκευή Mp3, φέρει και Bluetooth για ασύρματη σύνδεση. Τέλος, στον πίνακα οργάνων του Trophy, που περιλαμβάνει τα…πάντα από πληροφορίες-μέχρι και ένδειξη πίεσης ελαστικών- ο αναβάτης θα βρει και έναν αποθηκευτικό χώρο, με παροχή ρεύματος 12V, ενώ στο εξοπλισμό των δύο μοντέλων (Βασικό και SE) περιλαμβάνονται το κεντρικό σταντ και ο ρυθμιζόμενος σε ύψος προβολέας.

Σύστημα TDLS
Στην αυξημένη ευστάθεια της μοτοσικλέτας σε ταχύτητες ταξιδιού συμβάλλει και το Δυναμικό Σύστημα αποσκευών της Triumph (Triumph Dynamic Luggage System-TDLS) το οποίο επιτρέπει μία μικρή μετακίνηση των βαλιτσών σε ένα τόξο εύρους πέντε μοιρών, ώστε να αποφορτίζεται το πλαίσιο από το βάρος τους. Το Top Case φέρει και παροχή 12 V για τη φόρτιση ηλεκτρονικής συσκευής χάρη στο plug and play σύστημα που διαθέτει το οποίο επιτρέπει την προσθαφαίρεσή του χωρίς την ανάγκη για σύνδεση με καλώδια. Η συνολική χωρητικότητα των βαλιτσών ανέρχεται στα 117 λίτρα (31 για κάθε πλαϊνή και 55 λίτρα για το top case). 

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ