Είναι σίγουρα δύσκολο να κατηγοριοποιήσεις ένα μοντέλο σαν το Honda Integra. Η μοντέρνα εμφάνισή του σε παραπέμπει αμέσως στα mega scooter, ωστόσο, πλαίσιο, τροχοί και αναρτήσεις δείχνουν να προέρχονται από τον κόσμο των μοτοσικλετών. Στο παιχνίδι μπαίνει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που διαθέτει και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τότε τα πράγματα μπερδεύονται ακόμη περισσότερο. Τίποτα από αυτά όμως δεν μετράει με το που κυλήσουν οι τροχοί του νέου μοντέλου της Honda. Χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και τις καλορυθμισμένες αναρτήσεις, το Integra συμπεριφέρεται άψογα και είναι απόλυτα φιλικό με τον αναβάτη του κάτω από όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, τα συνδυασμένα φρένα του, πέρα από δυνατά, είναι και απόλυτα εκμεταλλεύσιμα και συμπληρώνονται από το πολύ καλό σε λειτουργία ABS. Αν προσθέσετε σε αυτό και τον πολύ καλό δικύλινδρο κινητήρα που πραγματικά εκπλήσσει με την ιδιαίτερα χαμηλή του κατανάλωση (4,2 λτ./100 χλμ.), τότε βρίσκετε μπροστά σε ένα συνδυασμό που ξέρει ακριβώς τι είναι. Το επόμενο δίτροχό σας που θα κάνει τα πάντα καλά, αλλά πάνω από όλα με τη γνωστή άνεση και ποιότητα που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Honda.
Κινητήρας: 4T, 2K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 670
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,3/4.750
Βάρος (κιλά): 238
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 14,1
Ύψος σέλας (χλστ): 790