LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δεν πρόκειται να τρομάξει κανένα με τον τρόπο που αποδίδει, με την δύναμή του να προσφέρει πολύ καλή τελική.

Κινητήρας: Ικανό σύνολο

Το μοτέρ χρησιμοποιεί απλές αξιόπιστες λύσεις που συγκρατούν παράλληλα το κόστος χρήσης και συντήρησης σε χαμηλά επίπεδα. Στην πράξη, είναι λίγο πιο θορυβώδες σε σχέση με άλλες παρόμοιες προτάσεις της κατηγορίας και ανεβάζει στροφές λίγο πιο αργά. Η κατανάλωσή του βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά με 3,8 λίτρα/100 χλμ δεν εντυπωσιάζει, ωστόσο η απόδοσή του ικανοποιεί. Το CVT κιβώτιο του δίνει πολύ ομαλές εκκινήσεις και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με τόσο προοδευτικό τρόπο στο κοντέρ που δεν θα τρομάξουν και τον πλέον αρχάριο αναβάτη.

Η μακριά μετάδοση απλώνει πολύ τη δύναμη του μοτέρ και έχει επιλεγεί με στόχο την υψηλή, για τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, τελική ταχύτητα. Ωστόσο αυτή η επιλογή έχει περιορίσει την απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού με αποτέλεσμα η επιθυμία του αναβάτη να μη μεταφράζεται άμεσα επιτάχυνση. Σε αυτό συμβάλλει και η πολύ μακριά διαδρομή της γκαζιέρας που απαιτεί στύψιμο για να πάρει κάποιος τα μέγιστα από το μοτέρ. Σε επίπεδο δρόμο τα 90 χλμ./ώρα έρχονται εύκολα, ακολουθούν τα 110 σχεδόν με την ίδια ευκολία, ενώ σε ελαφρά ευνοϊκές συνθήκες θα επέμβει και ο κόφτης με το ταχύμετρο να αγγίζει τα 122 χλμ./ώρα.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ