Σημαντικές είναι και οι αλλαγές τόσο στον τομέα του πλαισίου όσο και σε αυτόν των αναρτήσεων. Ο νέος κινητήρας εξακολουθεί να αποτελεί το κύριο μέρος του, ωστόσο, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που δένεται επάνω του είναι ολοκαίνουριο, όπως επίσης και το νέο βιδωτό υποπλαίσιο. Ανασχεδιασμένα είναι τόσο το Telelever εμπρός όσο και το Paralever πίσω. Η BMW έχει αυξήσει την ακαμψία του εμπρός συστήματος, ενώ πίσω παρά το μεγαλύτερο μήκος του (588 από 535,6 χλστ.) μονόμπρατσου ψαλιδιού η ακαμψία έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα. Στα ίδια επίπεδα έχει παραμείνει και η διαδρομή εμπρός και πίσω στα 190 και 200 χλστ αντίστοιχα, ενώ η απόσβεση και η προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενες. Όσον αφορά στη γεωμετρία το μεταξόνιο έχει παραμείνει στα 1.507 χλστ. και το ίχνος έχει αυξηθεί ελάχιστα στα 101 χλστ. (από 99,6). Σημαντική αλλαγή, που προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση και βελτιωμένο φρενάρισμα, εντοπίζεται και στη μπροστινή ζάντα των 19 ιντσών που είναι πλέον πλατύτερη και φέρει ελαστικό 120/70 το φαρδύτερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε mega on-off. Φαρδύτερος είναι και ο πίσω τροχός, ενώ μεγαλύτερες είναι και οι διαστάσεις του ελαστικού (170/60 από 150/70).
Στο προαιρετικό εξοπλισμό του R 1200 GS θα βρείτε και τις, νέας γενιάς ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της BMW, ESA (Electronic Suspension Adjustment) που ρυθμίζουν την απόσβεσή τους μέσω αισθητήρων απόστασης στους τροχούς.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr