Η λογική για τις ινδικές εταιρείες (και μιλάμε για κολοσσούς, όπως η Bajaj και η Mahindra) είναι η εξής: αφού κατασκευαστές απ’ όλον τον κόσμο εισάγουν μοντέλα μικρού κυβισμού, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της ινδικής αγοράς, γιατί να μη γίνει και το αντίστροφο; Έτσι, οι Ινδοί κατασκευαστές προσανατολίζονται στην κατασκευή μοντέλων μικρομεσαίου κυβισμού (250-400 κ.εκ.), τα οποία θα λανσάρουν όχι μόνο στην Ινδία, αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αυτή που θα κάνει το πρώτο βήμα φαίνεται να είναι η Bajaj. Η εταιρεία που κατέχει ένα μεγάλο ποσοστό της αυστριακής ΚΤΜ (και της παρέχει οικονομική εξασφάλιση, με αντάλλαγμα τεχνολογικό know-how) θα παρουσιάσει σε μερικούς μήνες ένα δικό της μοντέλο, βασισμένο σε τεράστιο βαθμό στο πρόσφατο KTM 390 Duke. Πιθανότατα, αυτό θα ονομάζεται Pulsar 375, θα διαθέτει τον κινητήρα της ΚΤΜ και πλαίσιο και εξοπλισμό της Bajaj.
Στον ίδιο… αγώνα δρόμου θα τρέξει και ο έτερος Ινδός κολοσσός, η Mahindra. Η εταιρεία έχει ήδη έτοιμο το πρωτότυπό της – το Mojo 300 που παρουσίασε το 2010. Διάφορα προβλήματα εμπόδισαν το συγκεκριμένο μοντέλο να μπει στις γραμμές της μαζικής παραγωγής, αλλά το Mojo αναμένεται να είναι διαθέσιμο κάπου στα τέλη του 2013.
Τέλος, υπάρχει μια ακόμη μεγάλη ινδική εταιρεία, η Hero. Ήδη η εταιρεία συνεργάζεται στενά με την Erik Buell Racing, για την ανάπτυξη μιας sport μοτοσικλέτας 250 κ.εκ. που ίσως διατεθεί και στην αμερικανική αγορά. Αλλά, προς το παρόν, κρατά κλειστά τα χαρτιά της.
Με λίγα λόγια, έχετε παρατηρήσει πως τα περισσότερα νέα που έχουμε γράψει και αφορούν σε μοτοσικλετάκια της ινδικής αγοράς τελειώνουν κάπως έτσι: «ελπίζουμε να το δούμε κάποτε και στην ευρωπαϊκή αγορά»; Φαίνεται πως οι ελπίδες μας κοντεύουν να γίνουν πραγματικότητα!
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr