Σα να μην έφτανε το σύστημα Idle Stop στο προηγούμενο PCX, η Honda ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την οικονομία στην κατανάλωση που προσφέρει το scooter της με τον επίσης κατασκευασμένο για να μειώνει την κατανάλωση, κινητήρα eSP. Εν ολίγοις, η Honda με το PCΧ ανοίγει το δρόμο στα φτηνά, πράσινης λογικής και τεχνολογικά προηγμένα δίκυκλα, χάρη στο σύστημα Idle Stop και τον νέο κινητήρα.
Το Idle Stop σβήνει τον κινητήρα όταν είναι σε αδράνεια για μερικά δευτερόλεπτα (για παράδειγμα, στο φανάρι) και τον εκκινεί ξανά αυτόματα με το άνοιγμα του γκαζιού. Αυτό σημαίνει ότι μέσα στην πόλη, η κατανάλωση του PCX είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Ακόμη κι έξω από αυτή, όμως, θα αναλάβει ο οικονομικός κινητήρας.
Πέρα από την κατανάλωση, όμως, υπάρχουν και άλλα θετικά. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και η γεμάτη απόδοση και γραμμική λειτουργία του μοτέρ, καθιστούν απολαυστικό το PCX μέσα στην πόλη. Ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, το PCX 125 θα βασιστεί στην κοφτερή γεωμετρία του και το μικρό του βάρος και θα κινηθεί με ευκολία και σιγουριά.